تحول در نرم افزار حسابداري پيمانكاري

۸۸ بازديد ۰ نظر

تحول در نرم افزار حسابداري پيمانكاري
يكي از مهم‌ترين بخش‌هاي شركت‌هاي پيمانكاري‌‌، حسابداري و بخش واحد مالي آن شركت ا‌ست. بدون داشتن سيستم حسابداري پيمانكاري نمي توانيد به قرارداد‌هاو پيچيدگي فرآيندهاي پرداخت هزينه‌و حقوق و دستمزد رسيدگي كنيد. شغل پيمانكاري‌‌، اغلب در دست فرد يا شركتي است كه با سازمان يا شخصي ديگر‌‌، قرارداد دارد و در ازاي اين قرارداد پروژه‌اي ‌‌را برعهده مي‌گيرد. قراردادهاي پروژه‌اي ‌‌شامل موضوعات مختلفي از جمله موضوع و مدت انجام كار‌‌، مبلغ قرارداد و تعهدات بين طرفين است.پيمانكاران و شركت‌هاي پيمانكاري اغلب چند پروژه پيمانكاري را به صورت همزمان مديريت مي‌كنند و همانطور كه ميدانيد مديريت همه جانبه پروژه‌‌ها به صورت همزمان كار بسيار دشواري است. يك پيمانكار با امضاي قراردادها‌‌، مسئوليت بزرگي را عهده دار مي‌شود مسئوليتي كه با كوچكترين اشتباه تمام برنامه ريزي‌هاي انجام شده را دچار مشكل‌ مي‌كند.شما‌ مي‌توانيد با استفاده از يك نرم‌افزار پيمانكاري دقيق‌‌، هم زمان چند پروژه را مديريت‌‌، اطلاعات مالي شركت خود را تحليل و با ثبت صورت هزينه‌ها‌‌، ارزيابي دقيقي از عملكرد كسب و كار خود داشته باشيد. علاوه بر آن اگر مي‌خواهيد ثبت و گزارش را با دقت بررسي كنيد‌‌، استفاده از نرم افزاري جامع و يكپارچه مي‌تواند به شما در انجام اين امور كمك كند. شايد سوال كنيد چرا بايد از سيستم پيمانكاري استفاده كنيم؟ پاسخ به اين سوال آسان است. استفاده از نرم افزار حسابداري پيمانكاري براي شما مزيت‌هايي را ايجاد مي‌كند كه از ميان آن‌‌ها مي‌توان به عدم وجود مغايرت بين اطلاعات مالي و واحدهاي عملياتي‌‌، مديريت دقيق هزينه‌هاي هر قرارداد‌‌، بررسي دقيق ميزان هزينه‌هاي انجام شده و مقايسه با برآورد كل هزينه‌ها‌‌، مديريت عمليات دريافتي بابت هر يك از صورت وضعيت‌‌ها اشاره كرد.
براي افزايش توليداتتان از نرم افزار حسابداري توليدي استفاده كنيد!حسابداري توليدي به منظور رفع نيازهاي واحدهاي توليدي‌‌، براي محاسبه هزينه‌هاي توليد كالا و فروش محصولات‌‌، مورد استفاده قرار مي‌گيرد. امروزه در كسب‌وكارها‌‌، حسابداري از اهميت ويژه‌اي ‌‌برخوردار بوده و لازم است كه در بخش‌هاي مختلف صنعت از اين دانش به درستي استفاده شود.در تمامي واحد‌هاي توليدي اعم از پوشاك‌‌، مصالح و…‌‌، ثبت‌‌ها و صورت‌هاي مالي مي‌بايست بسيار دقيق نوشته شوند تا در انتهاي سال بتوان با توجه به نوع فرايند و حجم كار‌‌، گزارشات مالي صحيح و مورد استنادي بدست آورد. صاحبان شركت‌هاي توليدي مي‌توانند از طريق اين گزارشات‌‌، استراتژي‌هاي كلان مالي خود را تعيين كرده و سرمايه‌گذاري‌هاي درستي انجام دهند.تحول در نرم افزار حسابداري پيمانكارينرم افزار حسابداري توليدي يك راه‌حل مالي است كه با ارائه بهاي تمام شده كالا، امكان ثبت فرمول توليد، معرفي كالاي ساخته شده، هزينه‌هاي سربار و سرشكن، و همه هزينه‌هاي دخيل در ساخت يك كالا را فراهم‌مي‌نمايد و با محاسبه آسان داده‌ها، ثبت داده‌ها و امكان ارائه گزارشات مختلف امور روزانه حسابداران و مديران را تسهيل‌ مي‌كند. با استفاده از نرم‌افزارهاي حسابداري مناسب مشاغل توليدي شما مي‌توانيد از تاريخ مالي خود براي پيگيري پيشرفت و برنامه ريزي استفاده كنيد؛ از ثبت قيمت دريافتي‌ها‌و پرداختي‌ها‌در ديگر فاكتور‌‌ها و گزارشات خود استفاده كنيد؛ با يك نگاه جزئي مي‌توانيد مقايسه‌اي بر روي قيمت‌ها‌ي سال‌ها‌ي گذشته و قيمت‌ها‌ي حال حاضر داشته باشيد؛ با يك تصوير واضح مي‌توانيد الگو‌‌‌‌هاي درآمد و هزينه گذشته خود را تحليل و نقاط عطف تجارت را تنظيم كنيد. بازبيني نقاط عطف به شما در رسيدن به اهداف آينده كمك مي‌كند.تجارتتان را با نرم افزار حسابداري بازرگاني توسعه دهيد!
هدف اصلي استفاده از نرم‌افزار حسابداري‌‌، آسان سازي فرايندهاي مالي‌‌، صرفه‌جويي در وقت‌‌، هزينه و ايجاد بينش بهتر در حوزه ي كسب و كارتان است؛ بنابراين شايد در هنگام انتخاب بهترين برنامه حسابداري براي شركت‌هاي خدماتي كدام است و چگونه‌ مي‌توانيد آن‌هارا پيدا كنيد؟نرم افزار هوشمند نوين‌‌، ابزارهاي مديريت مالي را اغلب‌‌، در اختيار شركت‌ها قرار مي‌دهد و متناسب با نياز‌هاي متفاوت هر يك، پكيج‌هاي مختلفي را ارائه مي‌دهد. مواردي از قبيل امكان انجام عمليات بازرگاني ارزي و ريالي، ثبت اسناد مالي مرتبط به صورت خودكار، امكان گزارش سود و زيان عمليات بازرگاني، امكان ارائه دسترسي‌هاي دلخواه مديران و كاربران، امكان ثبت ماليات بر ارزش افزوده و ... از ويژگي‌هاي نرم‌افزارهاي حسابداري بازرگاني است.نرم افزار حسابداري بازرگاني هوشمند نوين به كاربران اجازه مي‌دهد تا تمامي معاملات بانكي خود را به راحتي ثبت و رمزگذاري كند؛ همچنين‌‌، نرم افزار ما با پشتيباني از حسابداري چندارزي سعي در سهولت عمليات ارزي دارد. حسابداران در بخش ارزي‌مي‌توانند با ثبت سند تسعير نرخ ارز ، گزارشات جامعي از سود و زيان و نوسات نرخ ارز به دست بياورند.
حسابداري راهكاري است كه موجب‌ مي‌شود يك كسب و كار حتي از ريزعملكردهاي خود مطلع گردد و امورمالي خود را به راحتي تجزيه و تحليل نمايد. اين اطلاعات در گزارش‌هايي تهيه شده است كه سلامت مالي يك تجارت را نشان مي‌دهد.
چقدر حاضر هستيد براي خريد نرم افزار حسابداري هزينه كنيد؟تحول در نرم افزار حسابداري پيمانكاريدر بازار‌‌، نرم افزارهاي حسابداري با قيمت‌هاي متفاوتي عرضه‌ مي‌شوند‌‌، اما بديهي است كه هر شركت يا سازمان بودجه معيني را براي خريد اين نرم افزار‌هامعين‌ مي‌كند. قيمت نرم افزارهاي حسابداري وابسته به قابليت‌هاي آن بوده و متغير است. قاعده كلي اين است كه قيمت برنامه‌هاي حسابداري با بالا رفتن قابليت‌هاي نرم افزار‌‌، افزايش‌ مي‌يابد؛ بدين معنا كه هر چه ماژول‌هاي بيشتري اضافه كنيد‌‌، هزينه نرم افزار نيز افزايش‌ مي‌يابد ضمن اينكه هر چه نرم افزاري قابليت‌هاي برتر و منحصر بفرد تري داشته باشد و بتواند نيازهاي كسب و كار‌هارا به صورت كامل تري برطرف كند مطمئنا هزينه بيشتري نيز خواهد داشت. پس اگر شما نيز قصد خريد نرم افزار حسابداري داريد بايد نيازهاي خود را ليست كرده و نرم افزاري را انتخاب كنيد كه ماژول‌هاي مورد نياز شما را داشته باشند. پس بنابراين قيمت نرم افزارهاي حسابداري وابسته به نياز مشتريان تعيين‌ مي‌شود.بهترين نرم افزار حسابداري مناسب تخصصتان را انتخاب كنيد!
اگر براي اولين بار مي‌خواهيد دست به خريد سيستم حسابداري بزنيد بهتر است بدانيد كه هر نرم‌افزار حسابداري داراي كاربردýهاي متفاوتي است و نيازهاي گروه صنفي خاصي را فراهم‌ مي‌كند. به عنوان مثال نرم‌افزار حسابداري بازرگاني‌‌، توليدي‌‌، شركتي‌‌، استارتاپي و … هركدام داراي ماژول‌هاي خاصي براي رفع نياز كسب‌وكار هستند. شما با مراجعه به سايت هوشمند نوين، به آدرس www.hnovin.com مي‌توانيد ماژول‌هاي موردنياز خود را به صورت جداگانه درخواست داده و اطلاعات كاملي از ديگر نرم افزارهاي هوشمند به دست آوريد. به عنوان مثال بهترين نرم افزار حسابداري براي استارتاپ‌ها مي‌بايست حتي كوچكترين تراكنش‌هاي مالي روزانه را ثبت كند. يكي ديگر از مهم ترين ويژگي‌هايي كه در استفاده از نرم‌افزار حسابداري بايد مورد توجه قرار گيرد‌‌، ثبت منافع اقتصادي به عنوان دارايي‌ها‌‌، تعهدات اقتصادي به عنوان بدهي‌‌ها و ايجاد صورت‌هاي سود و زيان در يك استارت آپ باشد.
حسابداري به روش سپر دفاعي
طبق تحقيقات انجام شده بيش از80 درصد مشاغل نوپا به دليل مشكلات مالي و گردش پول شكست‌ مي‌خورند. براي بسياري از صاحبان كسب‌وكارها‌‌، پيگيري پرداخت‌هامي تواند چالشي باشد كه با وظيفه دلهره‌آور مديريت حساب همراه است. براي اينكه بتوانيد با خيالي آسوده تمامي مسائل مالي خود را برطرف نماييد‌‌، مي‌بايست براي كسب و كارتان پلن مالي طراحي كنيد. با اين كار‌ مي‌توانيد به بررسي و مطالعه اطلاعات مالي و صورت حساب‌هاي سود و زيان خود بپردازيد. ما اطلاعات كامل تري را درباره موضوعاتي چون نرم افزارهاي حسابداري و مسائل مرتبط با حسابداران حرفه توليد نموده ايم كه‌ مي‌توانيد با مشاهده آن‌ها اطلاعات خود را افزايش دهيد. همچنين مي توانيد مطلب؛ با نرم افزار حسابداري‌، مثل يك حسابدار حرفه ‌اي حساب كن! را در شنبه مگ بخوانيد و در سايت هوشمند نوين دموي نرم افزار حسابداري را ببينيد.
منبع:
http://khoshamoz.ir/index.php/post7990

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.