با نرم افزار حسابداري فروشگاهي، خطاهايتان را به صفر برسانيد!

۷۲ بازديد ۰ نظر

با نرم افزار حسابداري فروشگاهي، خطاهايتان را به صفر برسانيد!

موفقيت هر كسب وكاري وابسته به فروش مناسب محصولات، خدمات شايسته و همچنين پاسخگويي سريع و منعطف با نياز مشتريان‌ مي‌باشد، اين موضوع براي فروشگاه ها بيش از ديگر كسب و كارها مهم است چرا كه رابطه مستقيمي با مشتريان جهت فروش محصولات خود دارند. نرم افزار نوين به شما اين امكان را مي‌دهد تا بتوانيد با اشراف كامل به انبار و هزينه‌هاي كالاهاي موجود، خريد و فروش مطلوبي داشته باشيد؛ همچنين، موجب جلوگيري از هدر دادن زمان، كاهش هزينه‌هاي اضافي، افزايش بهره وري و يكپارچه سازي سيستم مالي مي‌گردد. يكي از بهترين و مهمترين قابليت‌هاي نرم افزار هوشمند نوين، طراحي ساده، آسان و استاندارد به همراه جزئيات دلخواه مشتري و دارا بودن محيط گرافيكي زيبا به منظور جلوگيري از خستگي، در برابر استفاده مكرر از نرم افزار، توسط كاربران و حسابداران مي‌باشد.

سيستم حسابداري هوشمندنوين، به طور خودكار به ثبت اسناد خريد و فروش و جريان‌هاي حسابداري و مالي كسب وكار شما پرداخته و با قابليت اتصال به دستگاه‌هاي باركدخوان و ترازوها همچنين اتصال به دستگاه‌هاي پوز فروشگاهي و كارت خوان بانكي، موجب سهولت كاركرد، افزايش عملكرد و بالا رفتن سرعت توسعه كسب وكار شما مي‌گردد. نرم افزار حسابداري فروشگاهي هوشمند نوين با دارا بودن ماژول‌هاي كاربردي و حرفه اي متناسب با همه فروشگاه‌هاي كوچك و بزرگ طراحي و به شما كمك‌ مي‌كند تا در مدت زمان كوتاه‌تر، با هزينه كمتر و بدون خطا، به سوددهي كسب و كارتان بپردازيد.

ارائه خدماتي مدرن با نرم افزار حسابداري خدماتي  
امروزه با تخصصي شدن امور، كسب و كارها به شيوه هايي مدرن و با استفاده از تكنولوژي، آسان مديريت ‌مي‌شوند. تيم حسابداري هوشمند نوين، پس از بررسي نيازهاي مشتريان در زمينه‌‌ها‌‌ي مختلف شغلي، راهكارهاي جامعي را در قالب نرم افزارهاي حسابداري تخصصي، ويژه مشاغل مختلف ايجاد نموده است. اين راهكارها براي مشاغل خدماتي اعم از كلينيك‌‌‌هاي پزشكي، سازمان‌هاي حمل و نقل، موسسات حسابداري، شركت‌‌‌هاي خدمات نظافتي و … طراحي و به صورت پكيج‌‌‌هاي نرم‌افزار، ويژه حسابداري خدماتي به بازار عرضه شده است. بسياري از‌‌ داده‌‌‌هاي ثبت شده در سيستم‌‌‌هاي خدماتي، محاسبات مرتبط با خريدو  فروش و خدمات ارائه شده در پروژه‌‌‌هاي مختلف است. در شركت‌‌‌هاي خدماتي، اغلب هنگام ارائه خدمات، كالاهايي نيز به مشتريان ارائه‌ مي‌شود. به عنوان مثال براي خدمات فني ساختمان، مصالح يا ابزارهايي چون پيچ و مهره‌هاي خاص، رنگ و مصالح جزئي يا براي نيروهاي خدماتي نظافتي، مواد شوينده و … مورد استفاده قرار‌ مي‌گيرد. در سيستم‌‌‌ حسابداري هوشمند نوين، براي مديريت اين مسائل، امكان صدور فاكتورهاي فروش تركيبي به صورت كالا و خدمات وجود دارد. با استفاده از اين برنامه‌‌‌هاي حسابداري، شما بايد بتوانيد اطلاعات حساب‌‌‌هاي بانكي از جمله چك‌‌ها‌‌ و… را در سيستم ثبت نموده و به صورت يكپارچه تمامي اسناد را مديريت نماييد.

در مشاغل خدماتي، كارمندان با توجه به مهارت‌هايي كه دارند، براي ارائه خدمات به مشتريان استخدام ‌مي‌شوند. در اينگونه مشاغل، ارائه خدمات مي‌توانند بطور ماهانه، هفتگي و يا به صورت ساعتي در نظر گرفته شوند. اين انتخاب‌ها منوط به داشتن ماژول‌هاي محاسبه گر به صورت انتخابي ماه/ روز/ساعت هستند كه ‌مي‌توانيد در صورت درخواست به سيستم خود اضافه نماييد. سيستم حسابداري هوشمند نوين به منظور رفع نيازهاي هر يك از مراكز خدماتي، امكان درخواست هركدام از ماژول‌‌‌هاي مورد نياز كسب و كار شما را ارائه مي‌دهد. هدف اصلي مشاغل خدماتي، ارائه خدمات به صورت كامل يا جزئي است. ثبت و دريافت و پرداخت‌هاي وجوه در معاملات گاهي به صورت نقدي و گاهي به صورت تعهدي انجام مي‌شود، بدين معني كه در زمان ارائه، خدمات بعدي رزرو شده است و وجوه مربوط نيز در دوره‌‌‌هاي بعدي دريافت مي‌شود. اين صورت حساب‌‌ها‌‌ و تراكنش‌‌هاي انجام شده در نرم افزار حسابداري خدماتي به سادگي قابل ثبت است.

نرم افزار حسابداري توليدي و خداحافظي با سردرگمي در محاسبات     


حسابداري توليدي به منظور محاسبه هزينه‌هاي توليد كالا و فروش محصولات، مورد استفاده قرار مي‌گيرد. امروزه در كسب وكارها، حسابداري از اهميت زيادي برخوردار بوده و لازم است كه در بخش‌هاي مختلف صنعت از اين دانش به درستي استفاده شود. كنترل توليدات و مديريت فرآيندها و داده‌هاي مالي يكي از چالشي ترين فعاليت‌هاي مديران كسب و كارهاي توليدي است. كارگاه‌هاي توليدي علاوه بر مشكلات عمومي كسب و كارشان مانند نيازهاي انبار، ثبت خريد و فروش ها، خزانه داري و غيره به مديريت صحيح مواد اوليه، قيمت‌گذاري صحيح كالاها بر اساس هزينه‌هاي مواد مصرفي و غيره نيازمند هستند، با استفاده از نرم افزار حسابداري توليدي هوشمند نوين ‌مي‌توانيد تمامي امور مالي، خريد و ثبت خريد مواد اوليه، هزينه‌هاي پرسنل و هزينه‌هاي جانبي، محاسبه بهاي تمام شده كالاي توليدي و … را مديريت كنيد؛ همچنين استفاده از نرم‌افزار حسابداري مناسب كارگاه‌هاي توليدي، اين امكان را براي مديران فراهم ‌مي‌كند تا به هر يك از قسمت‌هاي خط توليد كارگاه يا كارخانه خود دسترسي داشته باشند و بتوانند در هر لحظه اطلاعات بروزي را دريافت و بررسي نمايند.

با هوشمند نوين، هوشمندانه مديريت كنيد!   
عدم وجود سيستم حسابداري مناسب،‌ مي‌تواند يك آژير هشدار مبني بر عدم موفقيت كسب و‌كارتان باشد. يكي از اصلي ترين دلايلي كه ممكن است موجب شكست كسب و كار شما گردد، در محاسبات و داده‌هاي مالي است. اگر چه امروزه نرم افزارهاي حسابداري زيادي توسط شركت‌هاي مختلف ارائه ‌مي‌گردد؛ اما انتخاب نرم افزاري كه همه جانبه بتواند نيازهاي شما را برطرف كند كمي دشوار است. شركت‌ها و كسب و كارها بايد قبل از خريد نرم افزارهاي حسابداري، تمامي نيازهاي خود را ليست كنند. اين نيازها شامل نيازهاي مالي عمومي است كه همه شركت‌ها و كسب و كارها با آن سروكار دارند و اغلب در برنامه‌هاي حسابداري ارائه‌ مي‌شود. نيازهاي تخصصي معمولا در صنوف مختلف شغلي متغير است. در كسب و كارهاي مختلف عملكردها متفاوت است. هر كسب و كار نيازهاي متفاوتي از يك نرم‌افزار حسابداري خواهد داشت و ممكن است يك نرم افزار عمومي نتواند تمامي نيازهاي يك صنف خاص را برآورده كند. به عنوان مثال شركت‌هايي كه در حوزه بازرگاني و تجارت مشغول هستند، با ارزهاي متفاوتي در دادو ستدهاي خود سروكار دارند؛ بنابراين اين مشاغل نيازمند ماژول‌هاي ارزي هستند. هوشمند نوين با انجام تحقيقات پيرامون نيازمندي‌هاي شركت ها، سعي بر اين داشته است تا سيستم‌هاي جامع و كاملي را در حوزه‌هاي مختلف شغلي خدمت مشتريان خود ارائه دهد.

بهتر است در هنگام انتخاب يك نرم‌افزار حسابداري، سوالات زير را در نظر بگيريد: آيا سيستم، كليه الزامات حقوق و دستمزد مانند ميزان كاركرد پرسنل، ريز تردد ها، محاسبه وام و مساعده و … را محاسبه‌ مي‌كند؟ آيا سيستم قادر به مديريت چندين حساب بانكي، چندين ارز و يا به طور كلي چندين شركت خواهد بود؟ آيا سيستم سوابق مالي جداگانه اي را براي هر يك از مشاغل يا بخش‌هاي موجود در تجارت رديابي‌ مي‌كند؟ آيا اين سيستم سوابق مفصلي را در مورد مشتريان، از جمله محصولات خريداري شده، تعداد دفعات خريد ارائه‌ مي‌دهد؟ طور كلي يك سيستم مدير ارتباط با مشتري دارد؟

كاربري آسان با نرم افزار حسابداري هوشمند نوين
سيستم‌هاي حسابداري، تمامي مهارت‌هاي عمومي و تخصصي را در بر مي‌گيرند، با استفاده از اين ابزارها مي‌توانيد داده‌هاي خود را منظم نگه داريد، روند كار خود را ساده تر كنيد و با حفظ هزينه و زمان، به ايجاد ساختارهاي قوي و ايمن در كسب و كارتان بپردازيد. مديريت هزينه‌‌ها به شما اين امكان را‌ مي‌دهد تا در جستجوي راه هايي براي افزايش سودآوري خود باشيد و منابع مالي خود را تقويت كنيد. با سيستم‌هاي حسابداري اين امكان برايتان فراهم‌ مي‌شود تا پيچيدگي‌هاي مالي كسب و كارتان را به سادگي كنترل كنيد. هوشمند نوين، يك سيستم يكپارچه مالي است كه قابليت‌هاي بسياري را براي شما فراهم‌ مي‌آورد؛ ارائه انواع گزارشات مالي و مالياتي، دفاتر حسابداري، ترازنامه، گزارشات نقدينگي، تعريف روند تاييد اسناد، تهيه مغايرت‌هاي بانكي خودكار و … از ديگر قابليت‌هاي اين نرم افزار بوده كه‌ مي‌تواند تجارت شما را به اوج برساند.

ما نرم افزارهاي حسابداري هوشمند نوين را بطور خاص با توجه به نيازهاي مشاغل طراحي نموده ايم. نرم افزار حسابداري مالي، به شما كمك‌ مي‌كند تا به راحتي گزارش‌هايي از عملكردهاي خود داشته باشيد، منابع مالي خود را مشاهده كنيد، ‌ماليات بر ارزش افزوده و ساير ماليات‌ها را به صورت ديجيتالي انجام دهيد و پرداخت‌هاي بين المللي را پردازش كنيد. به علاوه، فناوري ما طوري طراحي شده است كه چه يك كاربر مبتدي باشيد و چه يك حسابدار، ‌به راحتي‌ مي‌توانيد با محيط نرم افزار ارتباط برقرار كرده و محاسبات و مديريت مالي خود را انجام دهيد. در طول ۳۰ سال گذشته، ما با مديران و حسابداران مشاغل روابط پايداري برقرار نموده ايم تا به آنها در رسيدن به نتايج بهتر كمك كنيم. شما‌ مي‌توانيد در هر مرحله از سفر تجاري خود به تخصص و پشتيباني ما اعتماد كنيد.

مديريتي كارآمد با نرم افزار حسابداري پيمانكاري
مديريت مالي و اجرايي يكي از بزرگترين دغدغه‌هاي شركت‌هاي پيمانكاري و ساخت و ساز است. شايد بپرسيد كه چگونه‌ مي‌توانيد به راحتي قراردادهاي پروژه‌هاي خود را ثبت نماييد و آيا ‌مي‌توان از گردش‌هاي مالي هر پروژه اطلاع دقيقي كسب نمود؟

مهم‌ترين بخش‌ در شركت‌هاي پيمانكاري‌‌، حسابداري و بخش واحد مالي آن شركت ا‌ست. بدون داشتن سيستم حسابداري پيمانكاري نمي توانيد به قرارداد‌ها و فرآيندهاي پرداخت هزينه ‌و حقوق و دستمزد رسيدگي كنيد. شغل پيمانكاري‌‌، اغلب در دست فرد يا شركتي است كه با سازمان يا شخصي ديگر‌‌، قرارداد دارد و در ازاي اين قرارداد پروژه‌اي ‌‌را برعهده مي‌گيرد. قراردادهاي پروژه‌اي ‌‌شامل موضوعات مختلفي از جمله موضوع و مدت انجام كار‌‌، مبلغ قرارداد و تعهدات بين طرفين است.

شركت‌هاي پيمانكاري و پيمانكاران، اغلب بر روي چند پروژه پيمانكاري به صورت همزمان كار و مديريت مي‌كنند و همانطور كه‌ مي‌دانيد مديريت همه جانبه پروژه‌‌ها به صورت همزمان كار بسيار دشواري است. يك پيمانكار با امضا كردن قراردادها‌‌، مسئوليت بزرگي را برعهده‌ مي‌گيرد؛ مسئوليتي كه با كوچك‌ترين اشتباه تمام برنامه ريزي‌هاي انجام شده را دچار مشكل‌ مي‌كند.

با استفاده از يك نرم‌افزار پيمانكاري دقيق مي‌توانيد هم زمان چند پروژه را مديريت‌‌، اطلاعات مالي شركت خود را تحليل و با ثبت صورت هزينه‌ها‌‌، ارزيابي دقيقي از عملكرد كسب و كار خود داشته باشيد؛ علاوه بر آن اگر مي‌خواهيد ثبت و گزارش را با دقت بررسي كنيد‌‌، استفاده از نرم افزاري جامع و يكپارچه مي‌تواند به شما در انجام اين امور كمك كند. شايد سوال كنيد چرا بايد از سيستم پيمانكاري استفاده كنيم؟ پاسخ به اين سوال آسان است. استفاده از نرم‌افزار حسابداري پيمانكاري براي شما مزيت‌هايي را ايجاد مي‌كند كه از ميان آن‌‌ها مي‌توان به عدم وجود مغايرت بين اطلاعات مالي و واحدهاي عملياتي‌‌، مديريت دقيق هزينه‌هاي هر قرارداد‌‌، بررسي دقيق ميزان هزينه‌هاي انجام شده و مقايسه با برآورد كل هزينه‌ها‌‌، مديريت عمليات دريافتي بابت هر يك از صورت وضعيت‌‌ها اشاره كرد.

از ويژگي‌هاي نرم افزار حسابداري پيمانكاري مي‌توان به حسابداري پروژه‌ها به صورت جداگانه، ثبت هزينه‌هاي شغلي هر پروژه به صورت مجزا كدينگ پيش فرض پيمانكاري، معرفي مراكز هزينه و ثبت كالاهاي مصرفي در هر پروژه و قرارداد، معرفي چندين انبار در پروژه‌هاي مختلف، محاسبه بهاي تمام شده و سود و زيان هر پروژه، ارائه صورت وضعيت پيمانكاري در مراحل مختلف، امكان ثبت ضمانت‌نامه و… اشاره كرد. اين كه آيا پروژه ساخت و ساز شما مستلزم كار مسكوني، ‌تجاري يا صنعتي است، يك سيستم حسابداري ساخت و ساز به رديابي هزينه‌هاي زمان واقعي مانند مواد و نيروي كار، ‌پيگيري درآمد و درآمد كارمندان خود كمك ‌مي‌كند.

با وجود بسته‌هاي نرم افزاري متنوعي كه وجود دارد (مانند نرم افزار مديريت كاملاً يكپارچه ساخت و ساز)،‌ مي‌توانيد تصميم بگيريد كه كدام گزينه براي شما مناسب است. يك مدير يا مهندس مشغول ساخت و ساز بايد به جاي نگراني در مورد امور مالي، ‌وقت خود را صرف مديريت فعاليت‌هاي پروژه كند. پس استفاده از نرم افزارهاي حسابداري براي تمامي مشاغل امري معقول بوده و به همه مديران و حسابداران تمامي شركت هاي كوچك و بزرگ پيشنهاد مي شود. ما مفتخريم كه به‌عنوان يك تيم بزرگ، خدمات متنوعي را در حوزه نرم افزارهاي حسابداري صنوف مختلف شغلي به مشتريان عزيز ارائه دهيم و اميدواريم تا بتوانيم نقش مفيدي در اين عرصه شغلي ايفا نماييم. شما مي توانيد براي اطلاعات بيشتر درباره نرم افزارهاي حسابداري شركت هوشمند نوين به سايت هوشمند نوين مراجعه و با مشاهده دمو، اطلاعات جامع و كاملي را به دست آوريد.

منبع:

https://www.1pezeshk.com/archives/2020/07/hnovin.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.