نرم افزار حسابداري خدماتي 1400

۱۱۶ بازديد ۰ نظر

ما متعهد به تحقيق ، آزمايش و توصيه بهترين محصولات هستيم. ممكن است ما از خريدهاي انجام شده پس از بازديد از لينكهاي موجود در محتواي خود ، كميسيون دريافت كنيم. در مورد روند بررسي ما بيشتر بدانيد.
اگر يك تجارت را اداره مي كنيد ، كاملاً بايد درآمد و هزينه هاي خود را پيگيري كنيد. حسابداري در كسب و كار شما براي ماليات مورد نياز است ، و با تلاش كمي بيشتر در جلو مي توانيد يك زمان و دردسر را صرفه جويي كنيد وقتي كه فصل ماليات دور مي زند. حتي بيشتر ، رديابي دقيق هزينه ها مي تواند به شما در كاهش صورتحساب ماليات كمك كند. اما بيشتر نرم افزارهاي حسابداري ارزان نيستند ، و مي توانند كار زيادي را براي يادگيري چگونگي عملكرد آن انجام دهند. در اينجا بهترين گزينه هاي برتر نرم افزار حسابداري براي كسب و كار خود انتخاب شده است.
بهترين موارد كلي: Quickbooks
خريد در INTUIT.COMQuickbooks اينيت گوريل 800 پوندي از دنياي حسابداري مشاغل كوچك است. اگرچه كامل و ارزان نيست ، اما يكي از كاملترين بسته هاي نرم افزاري حسابداري موجود است. نسخه هاي Windows و Mac براي دسك تاپ وجود دارند ، اما Quickbooks به آرامي كار مي كند تا كاربران را به سمت ابر بكشاند (اشتراك به جاي هزينه يك بار). نسخه Mac تقريباً ويژگي كامل ويندوز يا نسخه آنلاين را ندارد ، بنابراين در هنگام انتخاب نرم افزار حسابداري خدماتي هوشمند نوين براي شغل خود اين را به خاطر بسپاريد.
از آنجا كه Quickbooks بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد ، مي توان به راحتي آموزش ها ، راهنماها ، فيلم ها و ساير اطلاعات را در مورد چگونگي عملكرد آن پيدا كرد. اما نكته منفي اين است كه شما نياز به آموزش ، راهنما و فيلم براي درك چگونگي عملكرد آن داريد. فروم راهنمايي خود Intuit غالباً با پاسخ هاي نادرست همراه است ، بنابراين دريافت يك مسئله نااميد كننده ممكن است بيشتر از آنچه شما اميدوار هستيد طول بكشد. اما ، در پايان روز ، به همين دليل شناخته شده ترين و محبوب ترين نرم افزار حسابداري است: براي طيف گسترده اي از مشاغل و نيازهاي تجاري به خوبي كار مي كند. Quickbooks Online نسخه هاي مختلفي را ارائه مي دهد كه از 5 دلار براي نسخه خوداشتغالي تا 25 دلار در ماه براي نسخه پلاس شامل 5 دلار است. خدمات حقوق و دستمزد و پرداخت هزينه هاي اضافي دارند.
بهترين ابر اول: Xero
در XERO.COM خريداري كنيدQuickbooks با دسك تاپ شروع شد ، اما Xero هميشه اول ابر بود. كاربران مكينتاش كه نمي توانند آنچه را كه از Quickbooks براي Windows لازم دارند ، پيدا كنند ، برخي از پذيرندگان اوليه Xero بودند كه شامل پشتيباني 24/7 چت زنده بدون هزينه اضافي است. Xero همچنين با ادغام بيش از 600 ادغام بسيار زياد است كه به صاحبان مشاغل كمك مي كند تا صورتحساب ، موجودي ، حقوق و دستمزد و موارد ديگر را مديريت كنند.
يكي از ويژگي هاي برجسته ، امكان رديابي زمان و هزينه هاي صرف شده براي پروژه هاي خاص است ، بنابراين اجازه نمي دهيد دلار به هيچ وجه از طريق ترك ها سست شود. Xero براي مجموعه اي از مشاغل طراحي شده است و يك نسخه استارت را با قيمت 9 دلار در هر ماه ارائه مي دهد. نسخه هاي برتر حق بيمه بالاتر شامل حقوق و دستمزد و پشتيباني چند ارزي هستند ، با برنامه حق بيمه 100 (شامل حقوق و دستمزد حداكثر 100 پرسنل) 180 دلار در هر ماه.
بهترين كارايي: كتابهاي Zoho
خريد در ZOHO.COMمشاغل كوچكتر كه تعداد زيادي كارمند ، موجودي و ساير نيازهاي پيچيده ندارند ، مجبور نيستند با پيچيدگي هايي كه شركت هاي بزرگتر بايد با آنها كنار بيايند ، مقابله كنند. Zoho براي مشاغل با اندازه هاي كوچكتر كه تازه كار مي كنند بهترين گزينه است. Zoho چندين برنامه ارائه مي دهد ، و Books نرم افزار حسابداري آن است. اين شامل داشبورد و نمودارها به راحتي قابل فهم است و به قابليت استفاده ساده افتخار مي كند. براي درك Zoho نيازي به مدرك حسابداري نداريد.
يكي از ويژگيهاي ويژه براي مشاغل خدماتي ، يادآوري پرداخت خودكار در مواقعي كه موكلان به سرعت توافق نمي كنند ، توافق مي شود. اين مطالب مربوط به ژورنال دستي ، صورتهاي مالي ، مديريت پروژه ، بانكداري خودكار ، موجودي و ابزارهاي همكاري را ارائه مي دهد. قيمت گذاري از 9 دلار در هر ماه براي طرح اوليه تا 29 دلار در هر ماه براي نسخه حرفه اي متغير است ، با تخفيف در هنگام پرداخت يك سال تمام در مقابل.
بهترين رايگان: موج
در WAVEAPPS.COM خريد كنيدارزانتر نمي شود! Wave يك ويژگي مهم در فضاي نرم افزار حسابداري است زيرا اكثر ويژگي هاي آن را بدون هيچ هزينه اي براي كاربران ارائه مي دهد. همچنين اين امكان را فراهم مي كند كه به جاي مراجعه به يك برنامه براي شخصي و ديگري براي تجارت ، بتوانيد امور مالي شخصي و تجاري را در يك مكان رديابي كنيد. با اين حال ، بعضي اوقات آنچه را براي آن پرداخت مي كنيد دريافت مي كنيد.
ويژگي هاي حسابداري به اندازه برخي ديگر از اين ليست عميق نيست ، اما اگر فقط نيازهاي اساسي داريد ، بايد خوب كار كند. اين حتي شامل صورتحساب رايگان است. براي كسب درآمد ، موج از خدمات پردازش و پرداخت حقوق و دستمزد ، كه با مجموعه ابزارهاي حسابداري يكپارچه شده اند ، مي پردازد. نرم افزار حسابداري رايگان است. كارتهاي اعتباري و قيمت گذاري حقوق و دستمزد با اكثر رقبا در صنعت مطابقت دارد.
بهترين كار براي فريلنسرها: FreshBooks
خريد در FRESHBOOKS.COMآزادكاران و ساير صاحبان مشاغل انفرادي ممكن است نيازي به يك سيستم حسابداري پيچيده و پيچيده نداشته باشند. FreshNooks آنچه را ممكن است شما به عنوان دفتر حسابداري بخوانيد ، بدون پشتيباني حسابداري مضاعف ارائه مي دهد. با اين حال ، استفاده از آن براي رديابي زمان ، صورتحساب ، پرداخت و گزارش آسان است. و يكي از ساده ترين برنامه هاي حسابداري براي استفاده است.
اگرچه براي كارگران خود اشتغالي عالي است ، اما براي بسياري از مشاغل كوچك به اندازه كافي قدرتمند نيست. برنامه ها از 15 دلار در هر ماه متغير است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.