نرم افزار حسابداري فروشگاهي رايگان چه ويژگي‌هايي دارد؟

۳۹ بازديد ۰ نظر

يكي از پركاربردترين ابزارها و سيستم‌هايي كه در دنياي امروز با توجه به پيشرفت‌هايي كه حاصل شده، مورد استفاده قرار مي‌گيرد، نرم افزار حسابداري فروشگاهي رايگان است. در واقع سيستماتيك شدن فرآيندها در سازمان‌ها و شركت‌ها باعث شده تا كسب وكارها روش هاي سنتي حساب و كتاب را كنار گذاشته و به سمت سيستماتيك شدن قدم بردارند. اصلي‌ترين دليل آن را نيز مي‌توان زمانبر و هزينه‌بردار بودن، عدم رعايت دقت كافي و همچنين عدم كنترل و بررسي دقيق دانست؛ همانطور كه ‌مي‌دانيد هرگونه اشتباه در امور مالي مي‌تواند آينده يك كسب وكار را دستخوش تغييرات گسترده نمايد.علاوه بر اين موارد، چه ويژگيهاي ديگري وجود دارد كه باعث شده كسب وكارها شيوه سنتي و قديمي خود را كنار گذاشته و به سراغ نرم افزارهاي حسابداري فروشگاهي بروند؟ شركت هوشمند نوين در نظر دارد تا توضيحاتي در اين زمينه، خدمت شما همراهان گرامي ارائه دهد. با ما همراه باشيد.

اهميت نرم‌افزار حسابداري فروشگاهي رايگان

قبل از اينكه به سراغ ويژگي‌هاي نرم‌ افزار حسابداري فروشگاهي رايگان برويم، بياييد كمي از اهميت آن آگاه شويد. همانطور كه در جريان هستيد، مهم‌ترين بخش هر تجارت، حسابداري است. حتي اگر تمامي محصولاتي را كه با درصد سود مشخص به مشتري مي‌فروشيد و يا اگر تنها يك محصول با قيمتي مشخص در فروشگاه داريد و به صورت نقدي آن را در اختيار مشتريان قرار مي‌دهيد و هيچگونه ماليات هم پرداخت نمي‌كنيد. باز هم براي محاسبه هزينه‌هايي نظير پرداخت قبض، اجاره، حقوق پرسنل و… به يك نرم افزار حسابداري نياز پيدا خواهيد كرد. اينجاست كه استفاده از نرم افزار حسابداري فروشگاهي رايگان اهميت پيدا مي‌كند.

بسياري بر اين عقيده اند كه مي‌توانند با استفاده از نرم افزار اكسل و وارد‌كردن بستانكاري، بدهكاري، حساب‌ها و ساير هزينه‌ها نياز خود را برآورده سازند. اما بايد بدانيد اكسل تا زماني مي‌توانند نتيجه بخش باشد كه ميزان فروش و توسعه كسب وكارتان پايين باشد. زماني كه فروش افزايش پيدا مي‌كند، ادامه اين روند غيرممكن خواهد بود؛زيرا صرف نظر از مشكلات وارد كردن و محاسبه اطلاعات، انجام اين كار، زمان زيادي را از شما يا پرسنل‌‌تان خواهد گرفت.

اهميت نرم‌افزار حسابداري فروشگاهي رايگان

درصورتي كه مي‌توانيد از اين زمان براي انجام كارهاي مهم‌تري مانند تبليغات، سئو، برنامه‌هاي توسعه و … استفاده نمائيد؛ پس بهترين گزينه براي شما استفاده از يك نرم افزار حسابداري فروشگاهي رايگان مي‌باشد. در حال حاضر با توجه به تغييرات و تحولاتي كه در جهان رخ داده، شاهد انواع مختلفي از نرم افزارهاي حسابداري فروشگاهي هستيم. اما چه ويژگي‌هايي باعث مي‌شود كه به سراغ استفاده از آنها برويم؟

اهميت نرم‌افزار حسابداري فروشگاهي رايگان

به طور كلي تا زماني كه يك نرم افزار حسابداري فروشگاهي رايگان، مزايايي را با خود به همراه نداشته باشد، افراد به سراغ بهره‌گيري و استفاده از آن نمي‌روند. مهم‌ترين كاري كه اين نوع از نرم افزارهاي حسابداري انجام مي‌دهند، ساده‌كردن امور مرتبط با حسابداري است. در واقع حتي آن دسته از افرادي كه هيچ تحصيلات و پيش‌زمينه از حسابداري ندارند نيز مي‌توانند به راحتي يك فروشگاه كوچك را مديريت نمايند.

اين نرم‌افزارها باعث مي‌شوند تا ديگر زمان خود را به وارد‌كردن فاكتورهاي فروشگاهي آن هم به صورت دستي اختصاص ندهيد. استفاده اين كار نه تنها خطاهاي انساني را به حداقل مي‌رساند بلكه از اتلاف وقت و انرژي نيز جلوگيري مي‌كند.

-حتي از تاخير بروزرساني‌ها نيز جلوگيري به عمل مي‌آورد

به عبارت ساده‌تر اگر صاحبان فروشگاه ‌ها از يك صندوق مكانيزه فروش و يك سيستم رايانه‌‌اي برخوردار باشند به راحتي مي‌توانند از اين نرم‌افزار بهره گيرند. اما مسئله اينجاست كه اين نرم افزارها از چه ويژگي‌هايي برخوردارند كه باعث شده روش حسابداري سنتي فراموش شود؟ اين ويژگي‌ها عبارتند از:

-ثبت اطلاعات سرعت بالايي پيدا مي كند

به طور كلي فروشگاه‌ها حجم زيادي از خريدها؛ اطلاعات و عمليات‌ها را دارا مي‌باشند. از همين رو يكي از مهم‌ترين موارد، افزايش سرعت وارد كردن اطلاعات است. نرم افزارهاي حسابداري فروشگاهي كمك مي‌كنند تا در ارسال اطلاعات و به ثبت رساندن آنها از سرعت بالا و قابل قبولي برخوردار باشيد.

-گزارشات مفيد و دقيقي را ارائه مي دهد

اصلي‌ترين هدفي كه باعث مي‌شود يك فروشگاه، شركت يا يك كسب وكار به سراغ سيستم حسابداري فروشگاهي برود، دريافت گزارشات مالي است. اين مسئله ارتباط مستقيمي بر عملكرد و حتي تصميمات صاحبان مشاغل دارد.

علاوه بر اين، گزارشات ارائه شده توسط نرم افزارهاي حسابداري فروشگاهي؛ گزارشات مانده كالا، گردش كالا، گزارشات كالاهاي پر فروش، كالاهاي كم گردش، كالاهاي پر سود و… را شامل مي‌شود. حتي مي‌توان براي اصناف مرتبط با سوپرماركت‌ها نيز كالاهاي تاريخ مصرف گذشته و گزارشات حسابداري مانده حساب مشتريان و تامين‌كنندگان را نيز به نمايش درآورد.

نرم افزار حسابداري مناسب فروشگاه هوشمند نوين

-از پشتيباني دقيقي برخوردار است

از جمله مهم‌ترين مواردي كه باعث مي‌شود كسب وكارها به سراغ نرم افزار حسابداري مناسب فروشگاهشان بروند، خدمات پشتيباني و خدمات پس ‌از‌ فروش آن است. به طور كلي در زمان نصب تا آموزش و حتي در حين استفاده از اين نرم افزار، نياز به پشتيباني احساس مي‌شود. زماني كه يك نرم افزار از تيم پشتيباني متعهد، پاسخگويي به موقع و حتي بروزرساني مطابق با نياز كاربران همراه باشد، مي‌توان گفت كه يك نرم افزار قابل قبول بوده و بهره‌گيري از آن بدون استرس است.

كلام آخر

در اين محتوا تا حد امكان در رابطه با نرم افزار حسابداري مناسب فروشگاه، توضيحاتي خدمت شما ارائه داده ايم. با اين حال اگر سوالي ذهن شما را به خود مشغول كرده، توصيه مي‌كنيم به بخش تماس با ما مراجعه كنيد تا كارشناسان ما اطلاعات كاملي در اين زمينه در اختيار شما قرار دهند.

منبع:

https://www.hnovin.com/features-store-accounting-software/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.