سيستم حسابداري مجتمع مسكوني هوشمند نوين، نرم افزاري است كه به منظور سهولت در مديريت مجتمع ‌هاي مسكوني و تجاري و براي مكانيزه كردن امورات مالي طراحي و توليد شده است. اين نرم افزار با امكانات جامع خود تمامي نيازهاي يك مجتمع را تحت پوشش قرار مي‌دهد. با توجه به مشكلات مديريتي و مالي كه در اكثر مجتمع‌ها و آپارتمان‌ها وجود دارد و براي جلوگيري از به وجود آمدن هر گونه اختلاف بين ساكنين و مديريت بر سر مسائل مالي ساختمان، بدون شك وجود يك نرم افزاري جامع، كه باعث ايجاد شفافيت، در امور مالي ساختمان و تقسيمات عادلانه هزينه‌هاي مشترك بين واحدها شود، امري بسيار ضرروي و مهم است. با استفاده از نرم افزار حسابداري ساختمان، هيات مديره مجتمع‌ها و ساختمان‌هاي مسكوني، در مدت زمان كمتري قادر خواهند بود تا به كليه امور مالي مجتمع رسيدگي كنند و در عين حال ساكنين نيز مي‌توانند، به طور كامل بر امور مرتبط با مديريت نظارت داشته باشند.

نرم افزار مجتمع مسكونينرم افزار مجتمع مسكوني

به طور تخصصي مجتمع خود را مديريت كنيد!

نرم افزار حسابداري مجتمع مسكوني هوشمند نوين به طور تخصصي، براي رفع مشكلات مالي موجود در ساختمان‌ها و مجتمع‌ها ساخته شده است. در سيستم حسابداري مجتمع مسكوني هوشمند نوين، اين امكان درنظر گرفته شده است كه كاربر هزينه مورد نظر را با متغيرهايي مانند نفر يا متراژ بين كليه ساكنين تقسيم كند. بدين منظور محاسبه هزينه‌هاي موجود در مجتمع‌هاي مسكوني به تفكيك هزينه اي مانند هزينه آب، گاز، برق، نگهبان، شارژ، تعميرات و نگهداري ساختمان و… و بر اساس تعداد واحد‌ها، مساحت زير بناي هر واحد، نفرات ساكن در هر واحد، تفكيك مالكين از مستاجرين و … محاسبه مي‌گردد؛ همچنين محاسبه حق شارژ هر واحد با استفاده از فرمول‌هاي خاص رياضي به بهترين و دقيق ترين نحو انجام مي‌شود. نرم افزار حسابداري مخصوص مجتمع‌هاي مسكوني هوشمند نوين، خيال تمامي اعضاي يك مجتمع را با مستندسازي و حفظ اطلاعات همچنين داشتن شفافيت‌هاي لازم راحت خواهد كرد.

گزارشات منظم در كنار شفافيت اطلاعات

با استفاده از نرم افزار حسابداري مناسب براي ساختمان‌ها، قادر خواهيد بود تا گزارشات بسيار منظم و دقيقي را از ميزان هزينه‌هاي دريافتي و پرداختي و ديگر هزينه‌هاي ساختمان، در اختيار اعضا و ساكنين قرار دهيد.

گروه نرم افزاري هوشمند نوين در تلاش بوده است، تا با ارائه نرم افزاري ساده و مناسب براي آپارتمان‌ها و مجتمع‌ها، بتواند گام مهمي را به منظور شفافيت محاسبات در مجتمع‌هاي بزرگ بردارد و به رفع تمامي نيازهاي شما در زمينه مديريت مالي كمك كند.

كاربري راحت و آسان نرم افزار حسابداري آپارتمان هوشمند نوين موجب مي‌گردد تا افرادي كه دانش حسابداري كم و محدودي دارند نيز، بدون نياز به آموزش بتوانند از اين نرم افزار به نحو احسنت استفاده نمايند.

سيستم حسابداري مجتمع مسكونيسيستم حسابداري مجتمع مسكوني

امكانات نرم افزار حسابداري مجتمع مسكوني

• تعريف واحدها بر اساس تعداد نفرات، وضعيت تملك واحد‌ها، ميزان مساحت در هر واحد

• تقسيم قبوض و هزينه‌هاي ساختمان بر اساس تعداد نفرات

• تقسيم قبوض و هزينه‌هاي ساختمان بر اساس پر و خالي بودن واحدها با تعيين درصد تقسيم

• تقسيم قبوض و هزينه‌هاي ساختمان بر اساس وضعيت تملك واحد‌ها با تعيين درصد تقسيم

• تقسيم قبوض و هزينه‌هاي ساختمان بر اساس مساحت واحد

• امكان ارسال مانده حساب‌هاي هر واحد از طريق پيامك

• مشاهده صورت حساب‌هاي هر واحد بطور جداگانه

• امكان گزارش كليه هزينه‌هاي ساختمان در هر سال

• سادگي كاربري، بدون نياز به دانش حسابداري

• امكان حذف و اضافه كردن برخ يا ماژول‌ها بر اساس نياز

• مشاهده گزارش كل واريزي‌هاي ساكنين

• ارائه خروجي گزارشات نرم افزار به صورت فايل‌هاي Word ،Excell و Pdf

• نصب بر روي تمامي ويندوز‌ها

• پشتيبان گيري و بازسازي اطلاعات

• رفع مشكلات شما به صورت آنلاين و ريموتي در هر بازه زماني توسط تيم كارشناسان هوشمند نوين

و ….

زندگي‌هاي امروزي سبك و سياق خاصي را به خود گرفته‌اند. در جامعه كنوني تعدد در ساخت برج‌ها، مجتمع‌ها و ساختمان‌هاي بزرگ و پرجمعيت جاي خود را در بين شهر‌ها باز كرده و روندي رو به رشد را طي مي كنند. از اين رو، سكونت در اين قبيل ساخت وسازها به تدريج افزايش يافته است. در مجتمع‌هاي مسكوني بزرگ و پر واحد، محاسبات دقيق مالي از جمله هزينه قبوض، شارژ، تعميرات ساختمان و ديگر هزينه‌ها، كاري دشوار به نظر مي رسد چرا كه اين محاسبات بايد شفاف، عادلانه و براي ساكنين قابل گزارش و مشاهده باشد. نرم افزار حسابداري مجتمع مسكوني هوشمند نوين به منظور سهولت در محاسبات مالي شما و صرفه جويي در زمان طراحي و توليد شده است تا به اين وسيله به راحتي مجتمع‌ها و ساختمان‌هاي خود را مديريت نماييد.

منبع:

https://www.hnovin.com/ac/accounting-software-residential-complexes/