آرشیو اردیبهشت ماه 1399

نرم افزار حسابداري

نرم افزار حسابداري چيست؟

۸۷ بازديد ۰ نظر

بخشي از نرم افزار هاي حسابداري، پروژه محور (PROJECT BASED ACCOUNTING) تعريف و طراحي مي شود. يعني شما بر اساس پروژه اي كه در يك صنعت خاص در يك مكان و زمان خاص داريد، نرم افزار خاصي طراحي  يا خريداري مي كنيد تا آن نياز خاص را بر طرف كند. اين نرم افزار ها تلاش مي كند تا سود شما در پروژه خاص بهتر رصد و افزايش يابد و از هدر رفتن منابع انساني و كالايي، جلوگيري شود. حداكثر سازي سودآوري هم در مديريت منابع انساني هم در نظارت بر حسن اجراي  تعهدات پيمانكار در مقابل مشتري (شامل كارفرما) صورت مي گيرد.
در نرم افزار هاي حسابداري پروژه محور، تلاش مي كند تا هزينه هاي پروژه در حال و اينده بررسي و همه هزينه ها از نظر مديريت پروژه محاسبه مي شود تا در بهبود تصميم گيري مديران مياني و ارشد موثر باشد.
برخي از نرم افزار هاي حسابداري تنها به منظور مديريت تنخواه صورت مي گيرد. اين نوع نرم افزار ها، فقط به منظور مديريت تن خواه و بررسي جريان نقدينگي تخصيصي به واحد هاي مختلف عملياتي و اداري در نقاط مختلف طراحي مي شود و تلاش مي كند تا روند پيشرفت طرح هاي توسعه اي و هزينه هاي آن ها را بررسي كند. اين نوع نوع نرم افزار ها هم در سازمان هاي دولتي و خصوصي و شركت ها كاربرد دارد.
برخي از نرم افزار هاي حسابداري به منظور مديريت موجودي طراحي مي شود تا به شركت ها كمك كند تا سطوح موجودي صحيح را براي به  حداكثر رساندن سود و كاهش اتلاف هزينه و كاهش استهلاك و افزايش  ضرر و زيان، تحت نظر قرار بگيرند.

نرم افزار حسابداري چيست يك نرم افزار كاربردي است كه كليه رويدادهاي حسابداري را در قالب ماژول هاي تابعي ذخيره و پردازش مي نمايد. نرم افزارهاي حسابداري، براساس مفاهيم حسابداري پياده سازي مي شوند و به حسابداران كمك فراواني مي كنند.نرم افزار حسابداري با استفاده از ماژول هاي كاربردي مثل حساب هاي پرداختني، حساب هاي دريافتني، سند حسابداري، اسناد عمومي، حقوق و دستمزد و … رويدادهاي حسابداري را ثبت و پردازش مي كند.
مزاياي استفاده از نرم افزار حسابداري:
1. افزايش سرعت:مزاياي استفاده از نرم افزار حسابدارينرم افزار حسابداري كمك مي كند پردازش حساب ها با سرعت بيشتري نسبت به پردازش دستي انجام شود.
2. افزايش دقت:با كاهش يا حذف خطاهاي انساني دقت در امور مالي افزايش مي يابد.
3. كاهش در هزينه ها:افزايش سرعت و دقت باعث مي شود هزينه هاي كلي حسابداري كاهش پيدا كند. با استفاده از نرم افزار حسابداري مي‌توان كار بيشتري را در زمان كمتر و با افراد كمتري انجام داد كه موجب كاهش هزينه هاي اداري حسابداري مي شود.
4. امكان ارائه گزارش هاي مالي متنوع:نرم افزار حسابداري اطلاعات مالي دقيقي را در اختيار مي گذارد كه كاربران را قادر مي‌سازد گزارش هاي مالي متنوعي تهيه كنند.

نرم افزار حسابداري رايگان

۹۱ بازديد ۰ نظر

نرم افزار حسابداري رايگاندر واقع ، اكثر راه حلهاي حسابداري رايگان در خارج ، نسخه هاي محدودي از راه حل هاي گران قيمت و پر هزينه را دارند ، اما اين بدان معنا نيست كه آنها از عملكردي عاري هستند. اين سه راه حل حسابداري ، در حالي كه به عنوان همتايان پرداخت شده خود پيشرفته نيستند ، بر اساس ويژگي هايي ساخته شده اند كه قادر به پاسخگويي به نيازهاي تجارت كوچك يا متوسط ​​شما هستند.

عمده كارهاي شركت هاي خدماتي ارائه خدمات متنوع است كه نياز به احتساب منظم و گزارشات اختصاصي حس نمي‌شود. به همين خاطر اگر شركت كوچك و خدماتي داريد به راحتي با داشتن يك سيستم كامپيوتري و نصب نرم افزا حسابداري رايگان هوشمند نوين  روي سيستم، مي‌توانيد بابت هر قرارداد خدماتي در كمترين مدت زمان فاكتورهاي خدمات را با ارزش افزوده محاسبه صادر نماييد.

داشبورد در SlickPie (منبع)
SlickPie يك راه حل مديريت هزينه است كه به سمت مشاغل كوچك در نظر گرفته شده است. اين نرم افزار مبتني بر ابر چيزي بيش از فعاليتهاي مرتبط با هزينه ارائه مي دهد ، اما كاربران به فيدهاي بانكي زنده ، فاكتورهاي مكرر و پردازش پرداخت و همچنين بسياري از ويژگيهاي طراحي شده در ذهن صاحب مشاغل كوچك دسترسي دارند.
نسخه رايگان شامل حداكثر 10 شركت پشتيباني و دسترسي به ايميل است ، در حالي كه نسخه حرفه اي ، با قيمت 39.95 دلار در هر ماه ، پشتيباني تلفني و حداكثر 50 شركت را ارائه مي دهد. خارج از آن ، نرم افزار رايگان كليه ويژگي هاي مشابه نسخه پرداخت شده را ارائه مي دهد.
ساير ويژگي ها عبارتند از:
خودكار ورود اطلاعات دريافتفاكتورهاي آنلاينپشتيباني چند ارزيPayPal ، Stripe و پردازش كارت اعتبارييادآوري پرداختهاي ديرهنگامپشتيباني از چندين شركت
داشبورد در موج (منبع)
Wave با توجه به صاحب مشاغل كوچك ، در سادگي و سهولت استفاده خود افتخار مي كند. رابط كاربري بصري آن مهمترين داده مالي را در قسمت جلو و مركز نگه مي دارد ، بلافاصله پس از ثبت نام از طريق هر دستگاه با يك مرورگر وب.
ايده اينجاست كه ساده نگه داشتن كارها ، بسياري از استرسهاي مرتبط با نرم افزار حسابداري را تسكين مي دهد. اما با اين رويكرد برهنه فريب نخوريد. براي يك قطعه رايگان از نرم افزار ، Wave سرشار از ويژگي هاي است. اين شامل داشبورد آموزنده كاربر ، رديابي درآمد و هزينه نامحدود ، و فرآيندهاي صورتحساب قابل تنظيم و ماليات بر فروش است.
ساير ويژگي ها عبارتند از:
راه اندازي سريعبه روزرساني هاي معاملات فلهتبديل نرخ ارزادغام PayPal ، Shoeboxed و Etsyنامحدود حساب هاي بانكي و كارت اعتبارييادآوري صورتحساب و فاكتور
داشبورد در ZipBooks (منبع)
مانند بسياري از سيستم هاي حسابداري رايگان ، ZipBooks علاوه بر گزينه هاي پرداخت شده ، يك بسته استارت آپ را نيز ارائه مي دهد. اين ويژگي هاي مفيد قابل توجهي را براي مشاغل كوچك ارائه مي دهد.
بدون هيچ هزينه اي ، كاربران مي توانند فاكتورهاي نامحدودي ارسال كنند ، پردازش پرداختهاي ديجيتالي را انجام دهند و به همان تعداد فروشندگان و مشتريها در صورت نياز مديريت كنند. اين راه حل مبتني بر ابر همچنين داراي ادغام با برنامه هاي شخص ثالث مانند Square ، PayPal ، Slack و Gusto مي باشد و به سازمان ها آزادي و انعطاف پذيري را براي انجام مشاغل با شرايطشان مي بخشد.
ساير ويژگي ها عبارتند از:
فاكتورها ، قيمتها و برآوردهاي سفارشيامكان جابجايي بين گزارش هاي نقدي و مبتني بر تعهديرديابي جزئيات فروشنده و مشتريماليات بر ارزش افزوده ، ماليات و تخفيف در فاكتورضبط پرداخت و هزينه 1099ترازنامه و گزارش سود و زياننرم افزار حسابداري منبع بازاگر به يك سيستم حسابداري نياز داريد كه بتوانيد نيازهاي منحصر به فرد تجارت خود را اصلاح كنيد ، نرم افزار منبع باز گزينه خوبي براي در نظر گرفتن است. كاربران مي توانند كد منبع را - معمولاً با هزينه ناچيز يا كم هزينه - بارگيري كنند و آن را در سيستم حسابداري ايده آل خود قالب بندي كنند.
سيستم هاي منبع باز نياز به درجه خاصي از تخصص توسعه دارند. اما اگر يك بخش IT اختصاصي داريد ، يك متخصص برنامه نويسي را استخدام مي كنيد يا مايل به استخدام يك مشاور شخص ثالث هستيد ، نرم افزار منبع باز جايگزين مناسبي براي راه حل هاي يكپارچه و گران قيمت تر در بازار ارائه مي دهد.
ثبت نام به سبك دفترچه در GnuCash (منبع)
اين راه حل حسابداري پيش فرض مجموعه اي از ويژگي هاي قوي را ارائه مي دهد - معاملات مكرر ، آشتي بانكي و گزارشگري مالي در بين آنها. علاوه بر اين ، به همان اندازه كه به دست مي آيد (يعني رايگان) و بي پايان قابل تنظيم است ، مقرون به صرفه است.
ثبت GnuCash مانند يك برگه چك ديجيتالي است ، با امكان تقسيم معاملات ، نمايش چندين حساب در يك پنجره واحد و تنظيم ظاهري به دلخواه شما. اما كيفيت امضاي نرم افزار از ويژگي هاي "ورود مضاعف" آن است ، كه موافقت مي كند همه معاملات بايد حساب هاي بدهي و اعتباري را در يك اندازه مساوي نگه دارند - نگه داشتن كتاب هاي شما در هر زمان متعادل.
ساير ويژگي ها عبارتند از:
سهام و اوراق بهادار را رديابي كنيدبه طور منظم به روز سهام و سهام صندوق هاي متقابل به روزچاپ را بررسي كنيدمديريت حقوق و دستمزدمعاملات مكرر را پر كنيدطبقه بندي درآمد و هزينه
انتخاب محصول فاكتور در LedgerSMB (منبع)
LedgerSMB يك سيستم برنامه ريزي منابع سازماني (ERP) با محوريت حسابداري براي مشاغل كوچك و متوسط ​​است. به عنوان يك نرم افزار بنيادي كه براي ادغام با ساير سيستم ها و فرايندها طراحي شده است ، اين يك راه حل ايده آل براي شركت ها است كه انعطاف پذيري لازم را براي جريان كار خود دارند. همچنين صنايع مختلفي را شامل مي شود ، از مشاغل خرده فروشي گرفته تا سازمان هاي صنفي.
قابليت هاي داخلي شامل اصول اوليه مانند دفترچه راهنماي كلي و صورتحساب است ، اما از آنجا كه اين يك ERP است ، سطح دسترسي آن بسيار بيشتر مي شود. و از آنجا كه منبع باز است ، LedgerSMB قابل تنظيم است

نرم افزار حسابداري شركتي

۸۴ بازديد ۰ نظر

حسابدار: توضيحات شغليذخيره در داشبوردحسابداران توسط سازمانها يا مشتري هاي خصوصي براي حسابرسي حسابرسي مي شوند ، مشاوره مالي ارائه مي دهند و مديريت حساب ها را انجام مي دهند.حسابداران روند سختگيري و استخدام را طي مي كنند و اين در وضعيت حرفه اي بالاي آنها منعكس مي شود.حسابدار چه كاري انجام مي دهد؟ كارفرمايان معمولي | صلاحيت ها و آموزش | مهارت هاي كليدي
حسابداران مشاوره مالي را به مشتري ارائه مي دهند كه از سازمان هاي چند مليتي و ارگان هاي دولتي گرفته تا مشاغل و افراد مستقل كوچك است. حسابداران غالباً در زمينه هاي خاصي از تمرين ، از جمله حسابرسي ، مشاوره مديريت ، بهبود ، حسابداري پزشكي قانوني ، ماليات ، تضمين و امور مالي شركت ها تخصص دارند (براي جزئيات بيشتر به بخش هاي حسابداري كار مراجعه كنيد). وظايف معمولي شامل موارد زير است:
تهيه حساب و اظهارنامه مالياتيمديريت حقوق و دستمزد و كنترل درآمد و هزينهحسابرسي اطلاعات ماليتدوين و ارائه گزارش ها ، بودجه ها ، برنامه هاي تجاري ، تفسيرها و صورتهاي ماليتجزيه و تحليل حساب ها و برنامه هاي تجاريارائه خدمات برنامه ريزي مالياتي با استناد به قوانين فعليپيش بيني مالي و تحليل ريسكرسيدگي به پرونده هاي ورشكستگيمذاكره در مورد معاملات و معاملات تجاري با مشتري و سازمانهاي مرتبطملاقات و مصاحبه با مشتريمديريت همكاران ، بار كاري و مهلت ها.تمايل به كار مستقر در دفتر است ، زيرا ساعات كار اغلب در اوج اوقات نه از پنج به طور معمول افزايش مي يابد ، مانند اواخر سال مالي.
كارفرمايان معمولي حسابداران شركت هاي خصوصي حسابداران شركت هاي خدمات حرفه ايسازمانهاي صنعتيخيرين و نه براي سازمانهاي سودسازمان هاي تجاري و شركتيارگانهاي دولتيبخش دولتيجاي خالي در TARGETjobs ، توسط خدمات شغلي ، در TARGETjobs مالي ، در روزنامه هاي ملي و در وب سايت هاي ويژه مانند عصر حسابداري تبليغ مي شود. مؤسسات حرفه اي مرتباً ليست جاي خالي آموزش را تهيه مي كنند.تبليغات اينجا
مدارك لازم و آموزش لازم است مسيرهاي شغلي براي نرم افزار حسابداري شركتي براي فارغ التحصيلان دانشگاه و هم براي ترك تحصيل وجود دارد.
فارغ التحصيلان مي توانند داراي مدرك افتخاري در هر رشته اي باشند ، هرچند موضوعات مربوطه مانند حسابداري ، تجارت يا اقتصاد داراي مزيت هستند زيرا اين موارد مي توانند با يك واحد حسابداري حرفه اي مسيري سريعتر به صلاحيت هاي لازم ارائه دهند. به دست آوردن اين صلاحيت شما را قادر مي سازد به وضعيت منشوري دست يابيد كه اين امر نشانگر كارفرمايان ، مشتري ها و عموم مردم نسبت به آموزش و مهارت هاي لازم براي انجام كار خوب است. فارغ التحصيلان نيز به پنج GCSE (نمرات A * - C ، شامل رياضي و انگليسي) و حداقل دو سطح خوب A نياز خواهيد داشت. اخيراً برخي از بنگاهها ، به ويژه Big 4 ، معيارهاي ورود خود را آرامتر كرده اند و اكنون مي توان با داشتن درجه 2.2 يا كمتر از امتيازات UCAS وارد اين حرفه شد. دانش حقوقي قبلي ، به ويژه در رابطه با ماليات ، مي تواند سودمند باشد.



آرتور در فارغ التحصيلان رشته ها در حسابرسي شركت مزارس
صلاحيت به عنوان يك حسابدار منشي حداقل سه سال طول مي كشد و مي تواند خواستار آن باشد. تحصيل براي امتحانات در كنار اشتغال تمام وقت صورت مي گيرد و فارغ التحصيلان بايد بسته ارائه شده در قرارداد آموزشي خود را با دقت در نظر بگيرند. در حين كار به سمت منشور ، مقررات آموزش و مرخصي تحصيلي نقش مهمي در رضايت شغلي و همچنين حقوق و جو بنگاهي كه در آن كار مي كنيد نقش دارند.
به عنوان بخشي از آموزش ، فارغ التحصيلان بايد سه سال سابقه كار مربوطه را تكميل كنند. تجربه قبلي به دست آمده از طريق كارآموزي مربوطه ممكن است به اين مهم توجه داشته باشد ، اما تجربه كار هميشه بايد اهداف توسعه خاصي را برآورده كند و تحت نظارت يك كارفرما تأييد شده توسط ارائه دهنده مدارك تحصيلي باشد. صلاحيت بستگي به تحقق اين اهداف آموزشي ، امتحانات حرفه اي و ارزيابي اخلاق حرفه اي دارد.
چندين مؤسسه مجزا از حسابداران منشور وجود دارد (به لينك هاي زير مراجعه كنيد) و شرايط ورود متفاوت است. برخي از شركت هاي بزرگ ترجيح مي دهند صلاحيت هاي مؤسسات خاص را كسب كنند ، گرچه آموزش ها به طور كلي موضوعات و مهارت هاي يكساني را در بر مي گيرد. به منظور حفظ وضعيت منشور ، حسابداران موظفند اهداف مربوط به ادامه توسعه حرفه اي (CPD) را هر ساله دنبال كنند.
براي آگاهي از چگونگي ورود به اين حرفه از طريق مسيري كه منجر به ترك مدرسه مي شود (مثلاً يك برنامه آموزش كارآموزي يا آموزش ترك تحصيل) به بخش مالي TARGET مراقبان ، وب سايت ما كه قصد ترك تحصيل را دارند ، مراجعه كنيد.
مهارت هاي كليدي براي حسابدارانحسابداران روند سختگيري و استخدام را طي مي كنند و اين در وضعيت حرفه اي بالاي آنها منعكس مي شود. كارفرمايان به دنبال دانش آموختگان با مهارت هاي زير هستند:
انگيزه خودتماميتتوانايي تأمل در كار خود و همچنين عواقب گسترده تر تصميمات ماليكسب و كار و علاقهمهارت هاي سازماني و توانايي مديريت مهلت هاتوانايي كار تيمي

نرم افزار حسابداري خدماتي 1400

۱۱۶ بازديد ۰ نظر

ما متعهد به تحقيق ، آزمايش و توصيه بهترين محصولات هستيم. ممكن است ما از خريدهاي انجام شده پس از بازديد از لينكهاي موجود در محتواي خود ، كميسيون دريافت كنيم. در مورد روند بررسي ما بيشتر بدانيد.
اگر يك تجارت را اداره مي كنيد ، كاملاً بايد درآمد و هزينه هاي خود را پيگيري كنيد. حسابداري در كسب و كار شما براي ماليات مورد نياز است ، و با تلاش كمي بيشتر در جلو مي توانيد يك زمان و دردسر را صرفه جويي كنيد وقتي كه فصل ماليات دور مي زند. حتي بيشتر ، رديابي دقيق هزينه ها مي تواند به شما در كاهش صورتحساب ماليات كمك كند. اما بيشتر نرم افزارهاي حسابداري ارزان نيستند ، و مي توانند كار زيادي را براي يادگيري چگونگي عملكرد آن انجام دهند. در اينجا بهترين گزينه هاي برتر نرم افزار حسابداري براي كسب و كار خود انتخاب شده است.
بهترين موارد كلي: Quickbooks
خريد در INTUIT.COMQuickbooks اينيت گوريل 800 پوندي از دنياي حسابداري مشاغل كوچك است. اگرچه كامل و ارزان نيست ، اما يكي از كاملترين بسته هاي نرم افزاري حسابداري موجود است. نسخه هاي Windows و Mac براي دسك تاپ وجود دارند ، اما Quickbooks به آرامي كار مي كند تا كاربران را به سمت ابر بكشاند (اشتراك به جاي هزينه يك بار). نسخه Mac تقريباً ويژگي كامل ويندوز يا نسخه آنلاين را ندارد ، بنابراين در هنگام انتخاب نرم افزار حسابداري خدماتي هوشمند نوين براي شغل خود اين را به خاطر بسپاريد.
از آنجا كه Quickbooks بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد ، مي توان به راحتي آموزش ها ، راهنماها ، فيلم ها و ساير اطلاعات را در مورد چگونگي عملكرد آن پيدا كرد. اما نكته منفي اين است كه شما نياز به آموزش ، راهنما و فيلم براي درك چگونگي عملكرد آن داريد. فروم راهنمايي خود Intuit غالباً با پاسخ هاي نادرست همراه است ، بنابراين دريافت يك مسئله نااميد كننده ممكن است بيشتر از آنچه شما اميدوار هستيد طول بكشد. اما ، در پايان روز ، به همين دليل شناخته شده ترين و محبوب ترين نرم افزار حسابداري است: براي طيف گسترده اي از مشاغل و نيازهاي تجاري به خوبي كار مي كند. Quickbooks Online نسخه هاي مختلفي را ارائه مي دهد كه از 5 دلار براي نسخه خوداشتغالي تا 25 دلار در ماه براي نسخه پلاس شامل 5 دلار است. خدمات حقوق و دستمزد و پرداخت هزينه هاي اضافي دارند.
بهترين ابر اول: Xero
در XERO.COM خريداري كنيدQuickbooks با دسك تاپ شروع شد ، اما Xero هميشه اول ابر بود. كاربران مكينتاش كه نمي توانند آنچه را كه از Quickbooks براي Windows لازم دارند ، پيدا كنند ، برخي از پذيرندگان اوليه Xero بودند كه شامل پشتيباني 24/7 چت زنده بدون هزينه اضافي است. Xero همچنين با ادغام بيش از 600 ادغام بسيار زياد است كه به صاحبان مشاغل كمك مي كند تا صورتحساب ، موجودي ، حقوق و دستمزد و موارد ديگر را مديريت كنند.
يكي از ويژگي هاي برجسته ، امكان رديابي زمان و هزينه هاي صرف شده براي پروژه هاي خاص است ، بنابراين اجازه نمي دهيد دلار به هيچ وجه از طريق ترك ها سست شود. Xero براي مجموعه اي از مشاغل طراحي شده است و يك نسخه استارت را با قيمت 9 دلار در هر ماه ارائه مي دهد. نسخه هاي برتر حق بيمه بالاتر شامل حقوق و دستمزد و پشتيباني چند ارزي هستند ، با برنامه حق بيمه 100 (شامل حقوق و دستمزد حداكثر 100 پرسنل) 180 دلار در هر ماه.
بهترين كارايي: كتابهاي Zoho
خريد در ZOHO.COMمشاغل كوچكتر كه تعداد زيادي كارمند ، موجودي و ساير نيازهاي پيچيده ندارند ، مجبور نيستند با پيچيدگي هايي كه شركت هاي بزرگتر بايد با آنها كنار بيايند ، مقابله كنند. Zoho براي مشاغل با اندازه هاي كوچكتر كه تازه كار مي كنند بهترين گزينه است. Zoho چندين برنامه ارائه مي دهد ، و Books نرم افزار حسابداري آن است. اين شامل داشبورد و نمودارها به راحتي قابل فهم است و به قابليت استفاده ساده افتخار مي كند. براي درك Zoho نيازي به مدرك حسابداري نداريد.
يكي از ويژگيهاي ويژه براي مشاغل خدماتي ، يادآوري پرداخت خودكار در مواقعي كه موكلان به سرعت توافق نمي كنند ، توافق مي شود. اين مطالب مربوط به ژورنال دستي ، صورتهاي مالي ، مديريت پروژه ، بانكداري خودكار ، موجودي و ابزارهاي همكاري را ارائه مي دهد. قيمت گذاري از 9 دلار در هر ماه براي طرح اوليه تا 29 دلار در هر ماه براي نسخه حرفه اي متغير است ، با تخفيف در هنگام پرداخت يك سال تمام در مقابل.
بهترين رايگان: موج
در WAVEAPPS.COM خريد كنيدارزانتر نمي شود! Wave يك ويژگي مهم در فضاي نرم افزار حسابداري است زيرا اكثر ويژگي هاي آن را بدون هيچ هزينه اي براي كاربران ارائه مي دهد. همچنين اين امكان را فراهم مي كند كه به جاي مراجعه به يك برنامه براي شخصي و ديگري براي تجارت ، بتوانيد امور مالي شخصي و تجاري را در يك مكان رديابي كنيد. با اين حال ، بعضي اوقات آنچه را براي آن پرداخت مي كنيد دريافت مي كنيد.
ويژگي هاي حسابداري به اندازه برخي ديگر از اين ليست عميق نيست ، اما اگر فقط نيازهاي اساسي داريد ، بايد خوب كار كند. اين حتي شامل صورتحساب رايگان است. براي كسب درآمد ، موج از خدمات پردازش و پرداخت حقوق و دستمزد ، كه با مجموعه ابزارهاي حسابداري يكپارچه شده اند ، مي پردازد. نرم افزار حسابداري رايگان است. كارتهاي اعتباري و قيمت گذاري حقوق و دستمزد با اكثر رقبا در صنعت مطابقت دارد.
بهترين كار براي فريلنسرها: FreshBooks
خريد در FRESHBOOKS.COMآزادكاران و ساير صاحبان مشاغل انفرادي ممكن است نيازي به يك سيستم حسابداري پيچيده و پيچيده نداشته باشند. FreshNooks آنچه را ممكن است شما به عنوان دفتر حسابداري بخوانيد ، بدون پشتيباني حسابداري مضاعف ارائه مي دهد. با اين حال ، استفاده از آن براي رديابي زمان ، صورتحساب ، پرداخت و گزارش آسان است. و يكي از ساده ترين برنامه هاي حسابداري براي استفاده است.
اگرچه براي كارگران خود اشتغالي عالي است ، اما براي بسياري از مشاغل كوچك به اندازه كافي قدرتمند نيست. برنامه ها از 15 دلار در هر ماه متغير است

بهترين نرم افزار حسابداري توليدي

۱۰۰ بازديد ۰ نظر

مشاغل كوچك »حسابداري و حسابداري» حسابداري »ساخت سيستم هاي حسابداريتوسط جان فريدمنپيش بيني نرخ سربار تخمين هزينه هاي كار در حال انجام را آسان تر مي كند.مقالات مرتبط1روشهاي حسابداري براي محاسبه سربار2انطباق هزينه مبتني بر فعاليت با GAAP3روش هزينه يابي مبتني بر فعاليت در حسابداري4ويژگي هاي سيستم حسابداري هزينه كه هزينه هاي ثابت و متغير شركت را به طور دقيق اختصاص مي دهدصاحبان مشاغل كوچك هنگام انتخاب يك سيستم حسابداري توليد گزينه هاي زيادي دارند. در حالي كه برخي از سيستمها براي تصميم گيري داخلي مناسب تر هستند ، برخي ديگر براي گزارشگري مالي خارجي تهيه شده اند. دانستن نحوه كار برخي از رايج ترين سيستم هاي حسابداري توليد مي تواند به شما كمك كند اطمينان حاصل كنيد كه يك انتخاب مناسب براي تجارت كوچك خود را انتخاب كرده ايد.

 هزينه سفارش كاربراي شركت هايي كه انواع مختلفي از محصولات را توليد مي كنند ، و يا به صورت دسته بندي محصولات توليد مي كنند ، هزينه سفارش سفارش شايع ترين سيستم حسابداري است كه استفاده مي شود. تحت هزينه هاي سفارش كار ، صاحبان مشاغل كوچك مواد و هزينه هاي نيروي كار را مستقيماً روي محصولات رديابي مي كنند. يعني شركت ضبط مي كند كه چند ساعت كار و چند واحد مواد براي ساخت محصول استفاده مي شود ، اين ارقام را با هزينه براي هر واحد ضرب مي كند و هزينه هاي كار را پيگيري مي كند. هزينه هاي سربار ، هزينه هايي كه به راحتي نمي توان محصولات جداگانه را رديابي كرد ، به محصولات اختصاص مي يابد.
هزينه پردازشهزينه پردازش توسط شركتهايي استفاده مي شود كه بطور مداوم چند محصول همگن توليد مي كنند. به عنوان مثال ، يك توليد كننده آب پرتقال ، يك معدن ماسه سنگ و يك بطري شربت افرا احتمالاً از هزينه پردازش استفاده مي كنند. تحت سيستم هزينه يابي فرآيند ، هزينه ها در بخش ها جمع مي شوند و هر بخش مانند يك سيستم در يك سيستم هزينه يابي سفارش كار مي شود. به عنوان مثال ، يك شركت آب پرتقال ممكن است داراي بخش هاي آب ميوه ، بطري و برچسب زدن باشد. در يك سيستم هزينه پردازش ، مواد و هزينه هاي آبميوه گيري در حساب هاي بخش آب ميوه جمع مي شوند. اين مي تواند قبل از انتقال كل مانده به حساب هاي بخش بطري ، با هزينه هاي سربار اختصاص داده شده به آب ميوه تركيب شود. در اينجا ، هزينه هاي قبلاً متحمل شده به نيروي كار ، مواد و هزينه هاي كل از بخش بطري سازي اضافه مي شود. اين فرآيند تا پايان محصول ادامه مي يابد.

 هزينه يابي مبتني بر فعاليتهزينه يابي مبتني بر فعاليت ، يك سيستم حسابداري است كه اغلب توسط سازندگان براي بهبود تصميم گيري استفاده مي شود. برخلاف هزينه هاي سفارش شغلي و سيستم هاي هزينه يابي فرآيند ، سيستم هاي هزينه يابي مبتني بر فعاليت فقط هزينه هايي را به محصولاتي كه مربوط به فعاليت هاي توليدي هستند اختصاص مي دهد. به عنوان مثال ، گرچه هزينه هاي گرمايش و سرمايش كارخانه براي توليد ضروري است و مي تواند به عنوان هزينه هاي سربار در نظم شغلي يا سيستم هزينه پردازش گنجانده شود ، اين هزينه ها در يك سيستم هزينه يابي مبتني بر فعاليت به محصولات اختصاص نمي يابد. علاوه بر اين ، هزينه هاي غير توليدي كه مربوط به فعاليت هاي توليدي است ، از جمله هزينه هاي پشتيباني مشتري و هزينه هاي فروش ، در يك سيستم هزينه يابي مبتني بر فعاليت به محصولات اختصاص مي يابد. بسياري از دارندگان مشاغل كوچك معتقدند كه اين نوع سيستم هزينه گذاري به آنها امكان مي دهد تصميمات صحيح تري بگيرند ، زيرا هزينه هاي مربوطه بيشتر به حساب مي آيند و هزينه هاي غير مرتبط نيست.
هزينه متغيربه دليل روشي كه استانداردهاي حسابداري با برخي از هزينه هاي سربار برخورد مي كند ، وقتي شركت ها كالاي بيشتري را نسبت به فروخته شده توليد مي كنند و باعث افزايش موجودي كالا مي شود ، درآمد خالص به صورت مصنوعي متورم مي شود. نرم افزار حسابداري توليدي هوشمند نوين هزينه متغير روشي است كه مديران از آن براي حذف اين اثر از درآمد خالص استفاده مي كنند. با حذف هزينه هاي سربار كه با تغيير سطح توليد تفاوت نمي كند ، مديران مي توانند سطح سود را به عنوان متغيرهاي موجودي موجودي در طي سالها تغيير دهند. در حالي كه اين روش براي گزارشگري مالي خارجي مجاز نيست ، مي تواند براي تصميم گيري داخلي ارزشمند باشد.

نرم افزار حسابداري صنعتي 2020

۱۱۲ بازديد ۰ نظر

مدير فروش يا مديردر يك سازمان سازماني ، مدير فروش يا مدير فروش مستقيماً در استراتژي رانندگي براي تيم فروش شركت خواهد كرد و به اطلاعات مالي مربوط به بخش آنها نياز دارد. اين اعضاي تيم بايد دسترسي به داده هاي فروش از تيم هاي خود را مشاهده و ويرايش كرده و به هرگونه گزارش گيري يا تحليلي كه توسط نرم افزار حسابداري ارائه شده است ، دسترسي مستقيم داشته باشند.

سيستم انبار

هزينه سالانه نگهداري كالا در انبارها، همواره بخش بزرگي از سرمايه يك سازمان را به خود اختصاص مي‌دهد. بنابراين موجودي‌ها به صورت علمي، كمك شاياني به سودآوري و كاهش هزينه‌هاي سازمان خواهد كرد. با استفاده از سيستم انبار هوشمند نوين، كليه كاربران به آساني از روند درخواست كالاهاي خود آگاه شده و قادر به پيگيري از آن خواهند بود.
حسابداري صنعتي و بهاي تمام شده«حسابداري بهاي تمام شده» شاخه اي از حسابداري است كه وظيفه جمع آوري اطلاعات مربوط به عوامل هزينه، محاسبه بهاي تمام شده محصولات و خدمات، همچنين، ارائه روش هاي تقليل بهاي تمام شده توليدات، از طريق تجزيه و تحليل گزارش ها و بررسي شيوه هاي توليد مي باشد.برخلاف تصور افراد، كاربرد نرم افزار صنعتي و بهاي تمام شده تنها محدود به كارخانجات و صنايع توليدي نيست. ساير كسب و كارها و مشاغل نيز از حسابداري بهاي تمام شده بهره برده و از اين روش در بانك‌ها، شركت‌هاي بيمه، شركت‌هاي حمل و نقل، شركت‌هاي هواپيمايي و… در جهت كارايي بيشتر استفاده مي‌كنند.
همكاران فروشبسته به بسته نرم افزار شما ، ممكن است همكاران فروش هرگز نيازي به دسترسي به نرم افزار حسابداري نداشته باشند. برخي از تيم ها داراي نمايندگان فروش هستند كه مستقيماً فاكتورها را به نرم افزار وارد مي كنند و در اين صورت براي دسترسي مستقيم به حساب هاي مستقيم خود نياز به ويرايش دارند. اگر تيم شما از ERP ، CRM با قابليت صورتحساب يا ابزار فروش ديگري براي مديريت صورتحساب و قراردادها استفاده مي كند ، مشاركت كنندگان شخصي فروش احتمالاً نيازي به دسترسي به ابزار حسابداري شما ندارند. در اين حالت ، با اين وجود اطمينان حاصل كنيد كه پشته نرم افزار فروش داراي يكپارچه سازي بومي يا API با ابزار حسابداري است تا به طور خودكار داده هاي مهم مالي فروش را انتقال دهد.
گرايشات بازار نرم افزار حسابداريبازگشت به بالا
بازار نرم افزار حسابداري به طور فزاينده اي شلوغ و متنوع است. مدت طولاني تحت تأثير راه حلهاي مبتني بر سرور مبتني بر Peachtree ، SAP ، QuickBooks و ساير شركتهاي بزرگ توسعه نرم افزار ، شركتهاي جديدتر با ويژگي ها و عملكردهاي خاص در صنعت ، محصولات جديدي را به ظاهر ماهانه به بازار عرضه مي كنند.
اين سيستم هاي حسابداري جديد و چابك از رابط هاي كاربرپسند استفاده مي كنند كه از برنامه ها و نرم افزارهاي اصلي مصرف كننده تقليد مي كنند ، دسترسي آسان به اتوماسيون و ويژگي هاي مبتني بر هوش مصنوعي را فراهم مي كنند ، و اشتراكي هاي كوچك را با اشتراكي كم در ماهانه ترغيب مي كنند. اين موضوع تا حد زيادي بر نرم افزار حسابداري و بازار مشاوره كل تأثير گذاشته است: سيستم هاي ميراث غني از ويژگي ها تمايل به ظاهر حجيم تر و سخت تر براي اجراي آن دارند ، مشاغل كوچك قيمت سيستم هاي ميراث را زير سؤال مي برند و حسابداران كه از جديدترين نرم افزار حسابداري استفاده مي كنند مي توانند از روز استاندارد محور باشند. وظايف حسابداري به مشاوره استراتژي مالي با ارزش تر.
تغييرات فناوري كمك به تحول در بازار نرم افزار حسابداريتجزيه و تحليل و تجسم داده ها: ابزارهاي حسابداري مدرن از فروشگاههاي وسيع داده هاي مالي كه جمع آوري مي كنند و براي ايجاد تجسم داده ها استفاده مي كنند كه وضعيت مالي شركت را بدون استفاده از صفحات گسترده ، روشن مي كند ، استفاده مي كنند. بسياري از اين ابزارها شامل تجزيه و تحليل داده ها نيز هستند كه بينش در مورد استراتژي هاي آينده براي بهبود درآمد ، كاهش بدهي و ماندن در بودجه را ارائه مي دهند.
درايور رويداد: استفاده جديد از تجزيه و تحليل داده ها و ابزار هوش مصنوعي ، رانندگان رويداد فرصت هاي حسابداري را در داده هاي شركت تشخيص مي دهند و پيشرفت هايي را به نماينده حسابداري پيشنهاد مي دهند. رانندگان رويداد ممكن است پيش بيني ، پس انداز ماليات يا رشد درآمد را بهبود ببخشند.حسابداري مشاركتي: حسابداري مشاركتي مدتي است كه وجود دارد و مي تواند به بسياري از مشاغل كمك كند فرصتهاي خلاقانه مالي را در داده هاي خود پيدا كنند. اين امر با استفاده از پيام هاي فوري ، دسترسي از راه دور به حساب كاربري و نرم افزار كنفرانس ويديويي كه به دو يا چند طرف امكان همكاري را مي دهند در حالي كه همان دفترچه را در ابر مشاهده مي كنيد ، اين كار حتي ساده تر شده است.حسابداري موبايل و دسترسي از راه دور: همه چيز ديجيتالي نيز از جمله نرم افزار حسابداري به موبايل منتقل مي شود. نرم افزار حسابداري موبايل به تيم هاي از راه دور ، پراكنده ، ميداني و كوچك اجازه مي دهد تا به اطلاعات مالي خود از طريق تلفن هاي هوشمند ، رايانه لوحي يا به صورت دسك تاپ دسترسي پيدا كنند. و اين تيم ها ديگر نيازي به نگراني در مورد امنيت ندارند ، زيرا فناوري ابري كه اين ابزارها را اجرا مي كند ، بايد رمزگذاري داده ها را در هنگام ترانزيت و در حالت استراحت پايان دهد.امنيت داده ها: وضع قوانين مربوط به حريم خصوصي داده هاي GDPR در سال 2018 ، داده ها و امنيت مالي را در ذهن بسياري از شركت ها قرار داده است. بهترين نرم افزار حسابداري براي سال 2018 و بعد از آن شامل رمزگذاري ، امنيت پايگاه داده ، نقش كاربر قابل تنظيم و ساير ويژگي هاي امنيتي براي محافظت از داده هاي مالي شركت و مشتريان آن مي باشد.

نرم افزار حسابداري بازرگاني جهان

۱۱۵ بازديد ۰ نظر

 كارگزاران تعامليBroker هاي تعاملي و حرفه اي ايجاد شده براي تجار روز حرفه اي و روز ، به شما 4156 صندوق هزينه تراكنش را به كاربران ارائه مي دهند.
با اين حال ، كارگزاران تعاملي به دليل تجارت و سرمايه گذاري فوق العاده كم هزينه سهام ، جايگاه ويژه اي در ليست ما كسب كرده اند. و ، كارگزاران تعاملي از حداقل حساب براي سرمايه گذاران جداگانه خلاص شدند.
اگرچه رايگان نيست ، كاربران فقط براي هر بورس سهام و حداكثر 1 دلار حداكثر 1 دلار و هر قرارداد گزينه 0.70 دلار پرداخت مي كنند. اين كميسيون ها به طور متوسط ​​حدود 4 دلار پايين تر از اكثر رقبا هستند و آن را به يكي از كمترين هزينه سيستم عامل هاي معاملاتي در بازار تبديل مي كنند. و هزينه هاي نگهداري حساب (هزينه غيرفعال كردن ماهيانه 10 دلار براي معامله گران با مانده حساب 100000 دلار).

سوالات متداول نرم افزار بازرگاني 
نرم افزار حسابداري بازرگاني چيست؟يكي از اركان اصلي اقتصادي كشور، شركت هاي بازرگاني هستند. در شركت هاي بازرگاني به دليل گردش بالاي حساب، گردش هاي مالي زيادي در جريان هستند. به همين دليل حسابداري، موضوعي مهم و حياتي دراين شركت به حساب مي‌ايد. نرم افزار ساده حسابداري بازرگاني نوين، به صاحبان مشاغل كمك مي كند تا با ثبت منظم، تجزيه و تحليل، تفسير و ارائه اطلاعات مالي تعهدات مربوط به انطباق خود را برآورده كنند. همچنين به آنها كمك مي كند تا با پول خود تصميماتي هوشمندانه بگيرند.
خصوصيات نرم افزار بازرگاني چيست؟يكي از مهمترين خصوصيات نرم افزارهاي حسابداري خوب براي معامله گران روز، اين است كه اين نرم افزار قادر به محاسبه دقيق ميزان ماليات قابل پرداخت وپرداخت شده شما باشد. نرم افزار بايد داراي توابع ويرايش جامع باشد. اقدامات شركتي مانند تقسيم سهام، تغيير در تيكت ، تعديل مباني هزينه و پيچيده بايد به طور كامل ثبت شود. نرم افزار حسابداري بايد مجموعه اي كامل از توابع ثبت، نگهداري و ويرايش را داشته باشد.
ويژگي هاي نرم افزار بازرگاني چيست؟بهترين نرم افزارهاي حسابداري بازرگاني شامل موارد زير مي‌باشند كه ما در سيستم حسابداري بازرگاني هوشمند نوين سعي داشته ايم تا تمامي اين امكانات را براي كاربرانمان فراهم آوريم.
• امكان تنظيم كدهاي پيش فرض بصورت دلخواه در سه سطح
• امكان تعيين بازارياب مرتبط بازرگاني با فاكتور ها و ثبت خودكار پورسانت ها
• امكان تعيين نحوه ي پرداخت وجه فاكتور و تعيين خودكار تاريخ تسويه
راه حل ها و سازوكارهاي نرم افزار حسابداري در چيست؟سياست ها و رويه هاي حسابداري و امور مالي، كارآمدترين روش براي اجراي ابزارهاي كنترل هزينه، در هر سازمان است كه بخشي از چرخه تجارت وبازرگاني هستند. چرخه خريد و پرداخت، موجودي و توليد، منابع انساني و حقوق و دستمزد، دارايي هاي ثابت و سرمايه‌گذاري جزئي از خدماتي است كه ما در نرم افزار حسابداري بازرگاني هوشمند نوين، به منظور سهولت در انجام عمليات مالي كسب وكار شما، ارائه نموده‌ايم.
اگر يك تاجر فعال هستيد و به دنبال معاملات فردي هستيد ، كارگزاران تعاملي نزديكترين شخصي هستند كه مي توانيد در سطح حرفه اي به تجارت آزاد بپردازيد.
بررسي كامل كارگزاران تعاملي بنزنين را بخوانيد

    نقد را بخوانيدبهترين برايمعامله گران مبتديتجار موبايلطرفدارانرابط كاربري آسان و قابل دركبرنامه موبايل با قابليت هاي كاملمي توانيد cryptocurrency خريد و فروش كنيدكارگزاران را مقايسه كنيد6. رابينيتاستاندارد طلايي تجارت آزاد سهام ، Robinhood يك برنامه منحصر به فرد است كه به كاربران امكان مي دهد طيف گسترده اي از وجوه و سهام معامله شده را خريداري كنند.
برنامه تجارت همراه با بروزرساني خود در سال 2019 رمزهاي ارز را معرفي كرده است - هرچند اين گزينه در تعدادي از ايالات متحده آمريكا از جمله نيويورك ، واشنگتن ، نوادا و ساير موارد در دسترس نيست.
اين پلت فرم 0 دلار در كميسيون ها شارژ مي كند و هيچ هزينه نگهداري و غيرفعال كردن حساب وجود ندارد كه بايد نگران آن باشيد. اگر به دنبال تحقيق و ابزار هستيد ، Robinhood اطلاعات شركت ها ، نمودارها و ساير ابزارها را در اختيار شما قرار مي دهد. با اين وجود واسطه دقيقاً آنچه را كه وعده داده مي شود ارائه مي دهد - معاملات واقعاً آزاد و بيش از 5،000 سهام را انتخاب كنيد.
اين بستر با ارائه موارد ضروري محصولات و خدمات سرمايه گذاري به اين جمعيت مراجعه مي كند. اين بدان معناست كه افرادي كه به دنبال خريد و فروش اوراق قرضه ، قراردادهاي گزينه يا سهام صندوق متقابل هستند ، بايد در جاي ديگري جستجو كنند. در حال حاضر ، تنها وسايل نقليه در دسترس سرمايه گذاران رابين هود ، بورس اوراق بهادار داخلي و ETF است.
بررسي كامل Robinhood بنزنين را بخوانيد

    نقد را بخوانيدبهترين براي3 سيستم عامل معاملاتي كاملاً همگام باعث مي شود كه سكوي شما با سطح مهارت شما به صورت لحظه اي رقم بخوردآموزش عالي معاملات آتي براي معامله گران جديدحداقل 0 دلار حساب يعني هر كسي مي تواند تجارت را شروع كندطرفدارانطيف گسترده اي از دارايي هاي موجود براي تجارت ، از جمله معاملات آتي و 30 بازار جهانيپلتفرم SmartStreet Edge به اندازه كافي قدرتمند براي معامله گران پيشرفته است اما در عين حال به اندازه كافي آسان براي استفاده از معامله گران جديد استمنابع آموزشي بي نظير (مانند اينفوگرافيك و پادكست) يادگيري را سرگرم كننده مي كندكارگزاران را مقايسه كنيد7. چارلز شواباگر به دنبال سرمايه گذاري رايگان در ETFs هستيد ، چارلز شواب يكي از كامل ترين انتخاب هاي موجود را دارد.
شواب 200 ETF رايگان بدون كميسيون ارائه مي دهد. كاربران مي توانند بدون پرداخت هزينه اي كه همراه با خريد سهام انفرادي است ، يك مجموعه جامع و متنوع از بودجه بسازند. چارلز شواب همچنين بيش از 4000 صندوق بين المللي بدون كميسيون را ارائه مي دهد ، انتخابي بين رقبا.
در حالي كه حساب هاي چارلز شواب به طور معمول با حداقل حساب 1000 دلار همراه هستند ، شركت كارگزاري مرتباً تبليغاتي را انجام مي دهد كه اگر براي سرمايه گذاري ماهيانه 100 دلار به طور خودكار ثبت نام كنيد ، از اين حداقل خودداري كنيد.
اگرچه خريد ETF و وجوه متقابل رايگان است ، توجه به اين نكته ضروري است كه معامله گران هنگام خريد يا فروش سهام و گزينه هاي فردي مشمول كميسيون 5 دلاري هستند.
بررسي كامل چارلز شواب بنزنين را بخوانيد

    نقد را بخوانيدبهترين برايپس انداز بازنشستگيسرمايه گذاران خريداري و نگه داريدسرمايه گذاران كه به دنبال يك سكوي ساده تجارت سهام هستندطرفدارانخانواده بزرگي از ETF هاي ارزان قيمت و بودجه متقابلانتخاب تحقيقات قوي سهامپلت فرم غير ارعاب و برنامه تلفن همراهكارگزاران را مقايسه كنيد8. پيشتازهنگامي كه صحبت از خريد و فروش ETF هاي بدون كميسيون مي شود ، پيشتاز برتر است. بنيانگذار غول مالي صندوق متقابل را اختراع كرد ، و اين شركت بيش از 1800 ETF بدون كميسيون و 2800 صندوق متقابل بدون معامله ارائه مي دهد.
انتخاب آنها از وجوه متقابل گسترده است و همه چيز را از صندوق فهرست S&P 500 گرفته تا ETF املاك و مستغلات پيشتاز كه فقط در شركت هاي مديريت املاك و مستغلات سرمايه گذاري مي شود ، ارائه مي دهد.
گرچه شركت پيشتاز هزينه خدمات سالانه 20 دلار را پرداخت مي كند ، اين شركت با داشتن بيش از 10،000 دلار بودجه و دارايي هاي پيشتاز از اين هزينه براي دارندگان حساب خودداري مي كند.
نقد و بررسي كامل پيشتاز بنزنين را بخوانيد
افكار نهايياگرچه پلتفرم هاي تجارت آزاد واقعا بين فاصله اندك است ، اما معامله گران و دانشمند مي توانند در بازار به روز بمانند و تصميمات خريد و فروش هوشمندي بگيرند.
اگر تازه وارد دنياي تجارت هستيد ، تمام اطلاعاتي را كه مي توانيد بخوانيد: بهترين كتابهاي با سرمايه گذاري را بخوانيد ، در خبرنامه هاي روزانه مشترك شويد و سهام را انتخاب كنيد و ضمن يادداشت برداري ، عملكرد آنها را به مرور زمان مشاهده كنيد.

بهترين نرم افزار حسابداري پيمانكاري

۹۸ بازديد ۰ نظر

ابزارهاي پيش بيني ، صدور صورتحساب و صورتحساب براي تنظيم و سرعت بخشيدن به قراردادهاي ساخت و ساز در حال انجام ، پروژه فاكتور Zoho را با هم جمع مي كند. ابزار تخمين به شما امكان مي دهد براي تأييد سريع رديابي سريع تخمين هاي دقيقي را توليد كنيد. شما ممكن است شامل جزئيات اساسي ، از جمله شرايط و ضوابط كليدي ، به همراه جزئيات مربوط به پيمانكاران فرعي. فاكتورها كاملاً قابل تنظيم هستند تا از برند شما استفاده كنند و به شما امكان مي دهند هزينه و هزينه پروژه را به راحتي به مشتري ارائه دهيد.
به احتمال زياد ، شما در حال شركت در جنگ هاي مناقصه براي پروژه هاي ساختماني هستيد ، و در اينجا ابزار قيمت گذاري Zoho Invoice با اجازه دادن به شما براي ارائه قيمت هايي كه با توجه به مواد شما به دقت تنظيم شده ، مزيت مشخصي نسبت به مسابقات شما به شما مي دهد. اين برنامه به شما امكان مي دهد درخواست هزينه هاي پيش پرداخت هزينه هاي خريد قبل از ساخت را بپردازيد. ممكن است بخواهيد درصد مشخصي را از طريق فاكتورهاي نگهدارنده پرداخت كنيد ، و اين باعث مي شود سردردهاي مجموعه پرداخت چيزي از گذشته باشد.

نرم افزار حسابداري كه باعث تحول در تجارت شما خواهد شدبا استفاده از سيستم حسابداري هوشمند نوين، شما مي توانيد در كمتراز يك دقيقه فاكتوري را ايجاد، ارسال، پيگيري و پرداخت كنيد. با استفاده از نرم افزار ما قادر خواهيد بود تمامي هزينه ها وصورت هاي مالي كسب و كارتان را در يك فضاي ساده مديريت كنيد.
نرم افزار حسابداري كه باعث تحول در تجارت شما خواهد شد
– صرفه جويي در زمان نرم افزار حسابداري پيمانكاري هوشمند نوين به شما اين امكان را مي دهد تا هوشمندانه تر به كار‌هاي خود بپردازيد و لحظات گرانبهايتان را درجهت ايجاد فرصت ها، براي رونق كسب و كارتان صرف كنيد.با استفاده از سيستم ساده و كاربردي حسابداري پيمانكاري هوشمند نوين، امكان خودكارسازي مسئوليت هايي مانند سازماندهي هزينه هاي ساخت و ساز، مديريت اسناد، مديريت تجهيزات، مديريت سرمايه‌گذاري وقرارداد ها، گزارش نويسي و پيگيري درخواست هاي مشتريان، براي شما بي دردسر فراهم خواهد شد.
– حسابداري آسان بدون دانش حسابداري

نرم افزار حسابداري هوشمند نوين يا محيطي ساده به شما كمك مي كند كه بدون نياز به دانش حسابداري، امورمربوط به حساب هاي خود را به سادگي مديريت نمائيد.
– يادآوري پرداخت هاي ديرهنگاميادآوري خودكار پرداختي ها، شما را از سردرگمي زمان چك ها و صورت حساب ها نجات مي‌دهد. با فعالسازي تنظيمات پيش فرض نرم‌افزار، يادآور پرداختي‌ها را فعال كنيد و با خاطري آسوده به مسئوليت هاي ديگر بپردازيد.
– به راحتي هزينه هاي تجاري خود را سازماندهي كنيدبه سادگي مي‌توانيد با وارد كردن هزينه‌هاي خود در داخل نرم‌افزار حسابداري ما، به صورت ديجيتالي آنها را ذخيره كرده و بطور خودكار سازماندهي كنيد. بدون دردسر، با يك نگاه خواهيد دانست خرج‌هايي كه مي كنيد چه مقدار سودآور هستيد.


چرا فاكتور Zoho را براي تجارت خود انتخاب مي كنيد؟دقت رديابي زمان. اعتماد مشتري را با رديابي دقيق زمانه به دست آوريد كه صورتحساب ها را فقط براي ساعات واقعي كار مي كنند ، تا جزئيات دقيق دقيقه را تأييد كنيد.به زبان مشتري خود صحبت كنيد. فاكتور مهم نيست كه محل پروژه شما باشد ، فاضلاب Zoho فاكتورهايي را ارائه مي دهد كه مطابق با ارزهاي بومي و زبانها هستند ، در صورتي كه به فعاليت در هر جاي دنيا عادت داريد ، يك ويژگي مناسب است.هرگز دوباره هزينه‌ها را از دست ندهيد. با اين كار به شما امكان مي دهد تا به راحتي هزينه هاي برنامه را ضبط و بارگذاري كنيد ، اطمينان حاصل مي كنيد كه براي هر هزينه اي كه براي چرخه عمر پروژه خود جمع كرده ايد ، پرداخت مي شويد.يادآوري پرداخت به موقع. از اعلان هاي پرداخت خودكار استفاده كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه هرگز خواب خود را در پرداخت هاي ديرهنگام و بدتر از آن عدم پرداخت ، براي مدت طولاني از دست نخواهيد داد.امنيت پرداخت پيشرفته. به مشترياني روشي را براي تسويه حساب پرداخت هاي آنلاين با امنيت سازماني كه به آنها اعتماد دارند پيشنهاد دهيد.بررسي دقيق فاكتور Zoho
بيشتر بخوانيد14. مديريت خرج SutiSoftداشبورد مديريت SutiSoft Spend
SutiSoft Spend Management يك ابزار حسابداري آنلاين است كه به شما امكان مي دهد نحوه خرج كردن تجارت خود را مديريت و تحليل كنيد. اين پلتفرم شامل ماژول هاي مختلفي از جمله مديريت سفر و هزينه ، حساب هاي پرداخت شده و مديريت تهيه است. همچنين نظارت بر فاكتورها با استفاده از برنامه فاكتور داخلي قابل استفاده آسان است. با داشتن همه اين ويژگي ها در يك مكان ، مي توانيد به راحتي الگوي هزينه كل عملكرد خود را مشاهده كنيد.
سكوي بصري اين نرم افزار با داشتن كليه اطلاعات مربوطه در يك مكان ، بهره وري را افزايش مي دهد. معماري سكوي باز به اين معني است كه مي توانيد كل سيستم را با مجموعه ابزار فعلي خود ادغام كنيد. علاوه بر اين ، مديريت خرج SutiSoft مقياس پذير است ، به اين معني كه مي تواند با رشد و پيشرفت مشاغل شما معاملات هزينه هاي پيچيده شما را اداره كند.
بررسي دقيق مديريت خرج SutiSoft
بيشتر بخوانيدچرا SutiSoft Spend Management را براي تجارت خود انتخاب مي كنيد؟كنترل كامل بر هزينه سفر. قبل از تأييد هزينه هاي مربوط به مسافرت و ساير رزروها ، اطمينان حاصل كنيد كه كاركنان شما بيش از حد هزينه نمي كنند.ماژول خريد الكترونيكي يكپارچه براي نظارت بر بقيه هزينه هاي شما. برنامه مديريت خريد به شما امكان مي دهد تا داده هاي مختلفي را كه مربوط به تأمين كنندگان ، قراردادها ، موارد ضروري ، موجودي و موارد ديگر است ، مديريت كنيد.حساب هاي قابل پرداخت و ابزار پرداخت. اين ويژگي ها با استفاده از كانالهاي مختلفي از جمله OCR ، آپلود وب ، ايميل ، تلفن همراه ، پورتال فروشنده و موارد ديگر امكان ورود داده ها را فراهم مي كنند.15. BigTimeداشبورد BigTime
BigTime اگر به دنبال يك برنامه صدور صورتحساب قوي براي قراردادها و پروژه هاي مختلف خود هستيد ، عالي است. اين يك راه حل همه در يك است كه باعث مي شود فرآيند صورتحساب و صورتحساب شما سريعتر ، آسانتر و بدون خطا انجام شود. بستر كاملاً قابل تنظيم به شما امكان مي دهد زمان و هزينه هاي خود را ، چه آنلاين و چه آفلاين ، پيگيري كنيد. مي توانيد وظايف ، گردش كار ، كار در حال پيشرفت خود را كه مربوط به جزئيات صورتحساب مشتريان شما است ، مديريت كنيد.
علاوه بر اين ، BigTime شامل رديابي هزينه ، بودجه پروژه و زمانبندي DCAA است. اين ويژگيها باعث مي شود بدون داشتن اطلاعات غير ضروري ، بتوانيد يك فاكتور خوب مستند و دقيق تهيه كنيد. همچنين با دستگاه هاي تلفن همراه خوب كار مي كند ، به اين معني كه حتي در خارج از دفتر مي توانيد بيانيه هاي صورتحساب و فاكتورها را نيز نظارت ، توليد و ارسال كنيد.
چرا BigTime را براي تجارت خود انتخاب مي كنيد؟ماژول رديابي زمان براي محاسبه ساعتهاي قابل پرداخت به راحتي. براي تهيه يك جدول زماني دقيق نيازي به برنامه شخص ثالث نداريد. تايمر يك شير به شما امكان مي دهد زمان بي دردسر را رديابي و ضبط كنيد.رديابي دقيق هزينه ها براي پروژه هاي شما. شما به راحتي مي توانيد انواع هزينه ها از قبيل خريد ، مسافت پيموده شده و ساير موارد را مستقيماً در دستگاه همراه خود ضبط و نظارت كنيد. با گرفتن عكس مي توانيد اسناد از قبيل رسيد را ضميمه كنيد.ماژول هاي قوي و صورتحساب ويژگي هاي اصلي BigTime ابزار قدرتمند صورتحساب و صورتحساب آن است كه به شما امكان مي دهد نرخ صورتحساب را ارسال كرده و فاكتورها را مستقيماً در سكو ارسال كنيد.بررسي مفصل BigTime
بيشتر بخوانيد16. مدير دريافتني FGFG دريافتني مرد

بهترين نرم افزار حسابداري فروشگاهي قرن 21

۱۱۲ بازديد ۰ نظر

نرم افزار حسابداري فروشگاهي (Store accounting software) هوشمند نوين يك سيستم حسابداري است كه به منظور بهبود راندمان مالي فروشگاه ها طراحي شده است. اين نرم افزار به فروشگاه ها كمك مي كنند تا با اتوماسيون كردن و ساده تر كردن حساب هاي مالي و روزانه، از منابع انساني و زمان خود بهترين بهره را ببرند.نرم افزار حسابداري هوشمند نوين با اعمال استاندارد هاي پيش بيني شده در فروشگاه شما، به طور خودكار به ثبت اسناد خريد و فروش و جريان هاي حسابداري و مالي كسب وكار شما پرداخته و با امكان متصل شدن به ابزارهايي مانند دستگاه هاي باركدخوان و ترازوها همچنين اتصال به دستگاه هاي پوز فروشگاهي و كارت خوان بانكي، موجب سهولت كاركرد، افزايش عملكرد و بالا رفتن سرعت توسعه كسب وكار شما مي‌گردد.

نرم‌افزار حسابداري فروشگاهي چيست؟
اين گروه از نرم‌افزارهاي حسابداري هوشمند نوين روند خريد، فروش، مديريت صندوق و موجودي را بررسي مي‌كند. يكي از مزاياي اين نرم‌افزار كاركرد آن بر اساس باركد است كه به فرآيند فروش سرعت مي‌دهد و در انتها سود و زيان كسب‌وكار، موجودي كالاها و بسياري از گزارش‌هاي ديگر را نيز تهيه مي‌كند.
تفاوت نرم‌افزار حسابداري شركتي و توليدي چيست؟
تمامي شركت‌ها از لحاظ قانوني بايد دفاتر مالي منظمي داشته باشند و ايجاد دقت بالا با استفاده از تكنولوژي‌هاي روز، بسيار ساده‌تر از گذشته است. به‌طور كلي انواع حسابداري شركتي را مي‌توان به ۴ دسته حسابداري شركت بازرگاني، شركت پيمانكاري، توليدي و خدماتي تقسيم كرد. با اين‌ وجود برخي از نيازمندي‌هاي حسابداري شركتي در بخش‌هاي توليدي متفاوت است. از اين‌ رو گروه نرم‌افزاري هوشمند نوين نرم‌افزار حسابداري توليدي را به‌صورت مجزا در ليست محصولات خود جاي‌ داده است.


نرم‌افزار حسابداري توليدي هوشمند نوين با توجه به نيازمندي‌هاي واحد اقتصادي براي توليد محصول و خريد مواد اوليه به‌ منظور كسب سود طراحي‌شده است ولي در نرم‌افزار حسابداري شركتي (به‌ عنوان‌ مثال شركت پيمانكاري) نياز كسب‌وكار به تعامل با شركت‌ها و سازمان‌هاي ديگر مد نظر قرار گرفته، به‌ نحوي‌ كه مي‌توان از آن‌ها خدماتي را دريافت، در مناقصهها شركت و قرارداد منعقد كرد. همچنين به كمك نرم‌افزار حسابداري شركتي مي‌توان در سررسيد سال مالي به‌سادگي هزينه‌هاي انجام‌ شده را بررسي و گزارش‌هاي مربوطه را در اختيار داشت. برخي از مزاياي نرم‌افزار حسابداري شركتي هوشمند نوين عبارت است از:
· طبقه‌بندي دقيق حساب‌ها
· ايجاد گزارش‌هاي استاندارد مديريتي و تكميلي مانند گزارش‌ها سود كالا
· تعيين ميزان سود بر اساس بازه‌هاي زماني مشخص
· ثبت‌اسناد مالي و شماره‌گذاري اتوماتيك
· ايجاد انسجام و يكپارچگي در مديريت از اسناد و فاكتورهاي مالي
· ثبت و كنترل تمامي عمليات خريد، فروش و...
· دقت بالا در انجام محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد و سود و زيان شركت
· امكان ثبت فاكتورهاي رسمي و معمولي
· مديريت عمليات مربوط به گردش چك و بانك
· و ساير عمليات بازرگاني و خزانه‌داري تكميلي.
از مزاياي محصولات و نرم‌افزار حسابداري محك مي‌توان به موارد زير نيز اشاره كرد:
تنوع و پوشش كسب‌وكارهاي مختلف


طبيعتاً نيازمندي‌هاي يك گروه توليدي در زمينهٔ حسابداري با وظايف موجود در يك شركت يا فروشگاه بزرگ تفاوت‌هايي دارد. گروه نرم‌افزاري هوشمند نوين با بررسي و شناخت دقيق از اين تفاوت‌ها، اقدام به پياده‌سازي محصولات متناسب با كسب‌وكارهاي گوناگون كرده است. به‌اين‌ترتيب مي‌توان نرم‌افزار حسابداري متناسب با كسب‌وكار خود را تهيه كرد.
دريافت دمو پيش از انتخاب
يكي از فاكتورهاي مهم در انتخاب نرم‌افزار حسابداري حرفه‌اي پوشش نيازمندي‌هاي كسب‌وكار است. به همين دليل گروه نرم‌افزار محك امكان دريافت دمو رايگان نرم‌افزار حسابداري محك را فراهم كرده تا به‌اين‌ترتيب بتوان با اطمينان انتخاب كرد.
كاربرپسندي
سهولت استفاده يكي ديگر از عوامل مهم در انتخاب يك نرم‌افزار حسابداري حرفه‌اي است. نرم‌افزار حسابداري محك داراي رابط كاربري ساده است كه كار با آن را بسيار راحت مي‌كند.
ارائه مشاوره رايگان
بسياري از كسب‌وكارها و استارتاپ‌ها براي انتخاب يك سيستم نرم‌افزار حسابداري حرفه‌اي دچار سردرگمي هستند. اگر كسب‌وكاري هنوز نتوانسته سيستم حسابداري موردنظر را پيدا كند، با دريافت مشاوره رايگان از گروه نرم‌افزار هوشمند نوين انتخابي آسوده و با آگاهي بيشتر را تجربه خواهد كرد.
خدمات تكميلي پشتيباني
يكي از معضلات استفاده‌كنندگان از نرم‌افزارهاي حسابداري، در دسترس بودن پشتيبانان و ساير سيستم‌هايي است كه بتوانند به‌راحتي از آن‌ها دريافت خدمات داشته باشند. گروه نرم‌افزاري هوشمند نوين با آگاهي از اين معضل، با تلاش زياد توانسته خدماتي منظم به مشتريان خود ارائه كند و نگراني آن‌ها را در مورد مسائل پشتيباني محصولات مرتفع كند.

نرم افزار حسابداري چقدر پولساز هست؟

۱۲۰ بازديد ۰ نظر

نرم افزار حسابداري نوعي از نرم افزار كاربردي را توصيف مي كند كه معاملات حسابداري را درون ماژول هاي عملكردي مانند حساب هاي قابل پرداخت ، حساب هاي دريافتني ، مجله ، دفترچه عمومي ، حقوق و دستمزد و ترازنامه محاسبه و پردازش مي كند. اين به عنوان يك سيستم اطلاعات حسابداري عمل مي كند. اين سازمان ممكن است توسط سازماني كه از آن استفاده مي كند بصورت داخلي توسعه يابد ، ممكن است از يك شخص ثالث خريداري شود يا ممكن است تركيبي از يك بسته نرم افزاري نرم افزار شخص ثالث با اصلاحات محلي باشد. نرم افزار حسابداري ممكن است مبتني بر خط باشد ، در هر زمان و هر زمان با هر وسيله اي كه اينترنت فعال باشد ، قابل دسترسي باشد يا ممكن است مبتني بر دسك تاپ باشد. از نظر پيچيدگي و هزينه آن بسيار متفاوت است.
اين بازار از اواسط دهه 1990 تحت تحكيم قابل توجهي قرار گرفته است و بسياري از تأمين كنندگان از تجارت يا خريد آن توسط گروههاي بزرگ متوقف شده اند.

ماژول هانرم افزار حسابداري به طور معمول از ماژول هاي مختلف تشكيل شده است ، بخش هاي مختلفي كه با حوزه هاي خاص حسابداري سروكار دارند. از رايج ترين آنها:
ماژول هاي اصليحساب هاي دريافتني - در جايي كه شركت پول دريافتي را وارد مي كندحساب هاي قابل پرداخت - جايي كه شركت وارد صورتحساب هاي خود مي شود و پولي را كه مديون آن است پرداخت مي كنددفتر رهبري عمومي - "كتاب" شركتصورتحساب - در جايي كه شركت فاكتورها را براي مشتري / مشتري توليد مي كندسهام / موجودي — جايي كه شركت كنترل موجودي خود را نگه مي داردسفارش خريد — جايي كه شركت سفارش موجودي را مي دهدسفارش فروش - در جايي كه شركت سفارشات مشتري را براي تهيه موجودي ثبت مي كندحسابداري - جايي كه شركت جمع آوري و پرداخت را ثبت مي كندمديريت نزديك مالي - جايي كه تيم هاي حسابداري در پايان يك بازه زماني مشخص ، مانده حساب را تأييد و تنظيم مي كنندماژول هاي غير هسته اي [نياز به استناد]وصول بدهي — در جايي كه شركت تلاش مي كند تا صورت حساب هاي تأخيري را جمع كند (گاهي اوقات بخشي از حساب هاي دريافتني)پردازش پرداخت الكترونيكيهزينه - در جايي كه هزينه هاي مربوط به مشاغل كارمند وارد مي شوداستعلام ها — جايي كه شركت اطلاعاتي را روي صفحه جستجو مي كند بدون هيچ گونه ويرايش و اضافاتحقوق و دستمزد — جايي كه شركت حقوق ، دستمزد و ماليات هاي مربوط را رديابي مي كندگزارش — جايي كه شركت داده ها را چاپ مي كندTimesheet — در جايي كه حرفه اي ها (مانند وكلا و مشاوران) زمان كار مي كنند تا بتوانند براي مشتريان صورتحساب شوندملزومات خريد — در صورت درخواست ، سفارشات خريد ، تأييد و پيگيري مي شودآشتي - پرونده هاي طرفين در هر دو طرف معاملات را براي ثبات مقايسه مي كندحفر كردنمجلاتحسابداري دپارتمانحمايت از ماليات بر ارزش افزودهمحاسبه عقب ماندگي قانونييادآوري پرداختهاي ديرهنگامادغام خوراك بانكيسيستم پيوست اسنادسيستم تأييد اسناد / مجلهتوجه داشته باشيد كه فروشندگان ممكن است از اسامي متفاوت براي اين ماژول ها استفاده كنند.
پياده سازيدر بسياري از موارد ، پياده سازي (يعني نصب و پيكربندي سيستم در مشتري) مي تواند مورد توجه بيشتري نسبت به نرم افزار واقعي انتخاب شده در هنگام كاهش هزينه كل مالكيت براي تجارت باشد. بيشتر برنامه هاي مياني و بزرگتر به طور انحصاري از طريق فروشندگان ، توسعه دهندگان و مشاوران فروخته مي شوند. اين سازمان ها به طور كلي هزينه مجوز را به فروشنده نرم افزار منتقل مي كنند و سپس مشتري را براي نصب ، سفارشي سازي و پشتيباني خدمات مي پردازند. مشتريان معمولاً مي توانند در پرداخت هزينه هاي اجراي و مشاوره ، تقريباً 50 تا 50 درصد از قيمت نرم افزار را بپردازند. [نياز به استناد] [2]
ساير سازمان ها به طور مستقيم با مشتريان مشورت و پشتيباني مي كنند و فروشنده را از بين مي برند. نرم افزار حسابداري مزاياي بسياري از قبيل سرعت بخشيدن به روند بازيابي اطلاعات ، بهره وري در فرآيند آشتي بانكي ، تهيه خودكار TAX ارزش افزوده (ماليات بر ارزش افزوده) / TAX (كالا و خدمات) را فراهم مي كند و شايد مهمتر از همه اين امكان را براي ديدن فراهم كند. وضعيت زمان واقعي وضعيت مالي شركت. [نياز به استناد]
انواعحسابداري شخصيهمچنين ببينيد: امور مالي شخصينرم افزار حسابداري شخصي عمدتاً به سمت كاربران خانگي ، پشتيباني از معاملات حسابداري از نوع حساب هاي قابل پرداخت ، مديريت بودجه ها و آشتي حساب هاي ساده در انتهاي ارزان بازار قرار گرفته است.
بازار كم مصرفدر سطح پايين بازارهاي تجاري ، نرم افزارهاي كاربردي ارزان قيمت امكان انجام اكثر عملكردهاي حسابداري عمومي را مي دهد. تهيه كنندگان اغلب در يك بازار ملي واحد خدمت مي كنند ، در حالي كه تهيه كنندگان بزرگتر راه حل هاي جداگانه اي را در هر بازار ملي ارائه مي دهند.
بسياري از محصولات كم مصرف با داشتن محصولات "تك ورودي" مشخص مي شوند ، برخلاف سيستم هاي دوبرابر كه در بسياري از مشاغل مشاهده مي شود. برخي محصولات داراي قابليت هاي قابل توجهي هستند اما مطابق با GAAP يا IFRS / FASB محسوب نمي شوند. برخي از سيستم هاي كم مصرف نه امنيت كافي دارند و نه مسيرهاي مميزي.
بازار ميانهبازار مياني طيف گسترده اي از نرم افزارهاي تجاري را در بر مي گيرد كه ممكن است قادر به پاسخگويي به نيازهاي چندين استاندارد ملي حسابداري باشند و امكان حسابداري را با چندين ارز فراهم مي كنند.
علاوه بر كاركردهاي حسابداري عمومي ، اين نرم افزار ممكن است شامل سيستم هاي اطلاعات مديريتي يكپارچه يا افزودني باشد و ممكن است به يك يا چند بازار جهت داده شود ، به عنوان مثال با ماژول هاي حسابداري يكپارچه يا افزودني پروژه.
برنامه هاي نرم افزاري موجود در اين بازار ويژگي هاي زير را شامل مي شوند:
بانك اطلاعاتي قوي صنعت استانداردابزارهاي گزارش استاندارد صنعتيابزارهايي براي پيكربندي يا گسترش برنامه (به عنوان مثال SDK) ، دسترسي به كد برنامه.بازار سطح بالاهمچنين ببينيد: برنامه ريزي منابع سازمانيپيچيده ترين و گران ترين نرم افزار حسابداري كسب و كار اغلب بخشي از مجموعه گسترده نرم افزارهايي است كه اغلب به عنوان نرم افزار برنامه ريزي منابع سازماني (ERP) شناخته مي شوند.
اين برنامه ها معمولاً داراي يك دوره اجراي بسيار طولاني هستند و اغلب بيشتر از شش ماه است. در بسياري از موارد ، اين برنامه ها فقط مجموعه اي از توابع هستند كه نياز به يكپارچه سازي ، پيكربندي و سفارشي سازي قابل توجهي دارند تا حتي شبيه به يك سيستم حسابداري شوند.