نرم افزار حسابداري رايگان

نرم افزار حسابداري

نرم افزار حسابداري رايگان

۹۲ بازديد ۰ نظر

نرم افزار حسابداري رايگاندر واقع ، اكثر راه حلهاي حسابداري رايگان در خارج ، نسخه هاي محدودي از راه حل هاي گران قيمت و پر هزينه را دارند ، اما اين بدان معنا نيست كه آنها از عملكردي عاري هستند. اين سه راه حل حسابداري ، در حالي كه به عنوان همتايان پرداخت شده خود پيشرفته نيستند ، بر اساس ويژگي هايي ساخته شده اند كه قادر به پاسخگويي به نيازهاي تجارت كوچك يا متوسط ​​شما هستند.

عمده كارهاي شركت هاي خدماتي ارائه خدمات متنوع است كه نياز به احتساب منظم و گزارشات اختصاصي حس نمي‌شود. به همين خاطر اگر شركت كوچك و خدماتي داريد به راحتي با داشتن يك سيستم كامپيوتري و نصب نرم افزا حسابداري رايگان هوشمند نوين  روي سيستم، مي‌توانيد بابت هر قرارداد خدماتي در كمترين مدت زمان فاكتورهاي خدمات را با ارزش افزوده محاسبه صادر نماييد.

داشبورد در SlickPie (منبع)
SlickPie يك راه حل مديريت هزينه است كه به سمت مشاغل كوچك در نظر گرفته شده است. اين نرم افزار مبتني بر ابر چيزي بيش از فعاليتهاي مرتبط با هزينه ارائه مي دهد ، اما كاربران به فيدهاي بانكي زنده ، فاكتورهاي مكرر و پردازش پرداخت و همچنين بسياري از ويژگيهاي طراحي شده در ذهن صاحب مشاغل كوچك دسترسي دارند.
نسخه رايگان شامل حداكثر 10 شركت پشتيباني و دسترسي به ايميل است ، در حالي كه نسخه حرفه اي ، با قيمت 39.95 دلار در هر ماه ، پشتيباني تلفني و حداكثر 50 شركت را ارائه مي دهد. خارج از آن ، نرم افزار رايگان كليه ويژگي هاي مشابه نسخه پرداخت شده را ارائه مي دهد.
ساير ويژگي ها عبارتند از:
خودكار ورود اطلاعات دريافتفاكتورهاي آنلاينپشتيباني چند ارزيPayPal ، Stripe و پردازش كارت اعتبارييادآوري پرداختهاي ديرهنگامپشتيباني از چندين شركت
داشبورد در موج (منبع)
Wave با توجه به صاحب مشاغل كوچك ، در سادگي و سهولت استفاده خود افتخار مي كند. رابط كاربري بصري آن مهمترين داده مالي را در قسمت جلو و مركز نگه مي دارد ، بلافاصله پس از ثبت نام از طريق هر دستگاه با يك مرورگر وب.
ايده اينجاست كه ساده نگه داشتن كارها ، بسياري از استرسهاي مرتبط با نرم افزار حسابداري را تسكين مي دهد. اما با اين رويكرد برهنه فريب نخوريد. براي يك قطعه رايگان از نرم افزار ، Wave سرشار از ويژگي هاي است. اين شامل داشبورد آموزنده كاربر ، رديابي درآمد و هزينه نامحدود ، و فرآيندهاي صورتحساب قابل تنظيم و ماليات بر فروش است.
ساير ويژگي ها عبارتند از:
راه اندازي سريعبه روزرساني هاي معاملات فلهتبديل نرخ ارزادغام PayPal ، Shoeboxed و Etsyنامحدود حساب هاي بانكي و كارت اعتبارييادآوري صورتحساب و فاكتور
داشبورد در ZipBooks (منبع)
مانند بسياري از سيستم هاي حسابداري رايگان ، ZipBooks علاوه بر گزينه هاي پرداخت شده ، يك بسته استارت آپ را نيز ارائه مي دهد. اين ويژگي هاي مفيد قابل توجهي را براي مشاغل كوچك ارائه مي دهد.
بدون هيچ هزينه اي ، كاربران مي توانند فاكتورهاي نامحدودي ارسال كنند ، پردازش پرداختهاي ديجيتالي را انجام دهند و به همان تعداد فروشندگان و مشتريها در صورت نياز مديريت كنند. اين راه حل مبتني بر ابر همچنين داراي ادغام با برنامه هاي شخص ثالث مانند Square ، PayPal ، Slack و Gusto مي باشد و به سازمان ها آزادي و انعطاف پذيري را براي انجام مشاغل با شرايطشان مي بخشد.
ساير ويژگي ها عبارتند از:
فاكتورها ، قيمتها و برآوردهاي سفارشيامكان جابجايي بين گزارش هاي نقدي و مبتني بر تعهديرديابي جزئيات فروشنده و مشتريماليات بر ارزش افزوده ، ماليات و تخفيف در فاكتورضبط پرداخت و هزينه 1099ترازنامه و گزارش سود و زياننرم افزار حسابداري منبع بازاگر به يك سيستم حسابداري نياز داريد كه بتوانيد نيازهاي منحصر به فرد تجارت خود را اصلاح كنيد ، نرم افزار منبع باز گزينه خوبي براي در نظر گرفتن است. كاربران مي توانند كد منبع را - معمولاً با هزينه ناچيز يا كم هزينه - بارگيري كنند و آن را در سيستم حسابداري ايده آل خود قالب بندي كنند.
سيستم هاي منبع باز نياز به درجه خاصي از تخصص توسعه دارند. اما اگر يك بخش IT اختصاصي داريد ، يك متخصص برنامه نويسي را استخدام مي كنيد يا مايل به استخدام يك مشاور شخص ثالث هستيد ، نرم افزار منبع باز جايگزين مناسبي براي راه حل هاي يكپارچه و گران قيمت تر در بازار ارائه مي دهد.
ثبت نام به سبك دفترچه در GnuCash (منبع)
اين راه حل حسابداري پيش فرض مجموعه اي از ويژگي هاي قوي را ارائه مي دهد - معاملات مكرر ، آشتي بانكي و گزارشگري مالي در بين آنها. علاوه بر اين ، به همان اندازه كه به دست مي آيد (يعني رايگان) و بي پايان قابل تنظيم است ، مقرون به صرفه است.
ثبت GnuCash مانند يك برگه چك ديجيتالي است ، با امكان تقسيم معاملات ، نمايش چندين حساب در يك پنجره واحد و تنظيم ظاهري به دلخواه شما. اما كيفيت امضاي نرم افزار از ويژگي هاي "ورود مضاعف" آن است ، كه موافقت مي كند همه معاملات بايد حساب هاي بدهي و اعتباري را در يك اندازه مساوي نگه دارند - نگه داشتن كتاب هاي شما در هر زمان متعادل.
ساير ويژگي ها عبارتند از:
سهام و اوراق بهادار را رديابي كنيدبه طور منظم به روز سهام و سهام صندوق هاي متقابل به روزچاپ را بررسي كنيدمديريت حقوق و دستمزدمعاملات مكرر را پر كنيدطبقه بندي درآمد و هزينه
انتخاب محصول فاكتور در LedgerSMB (منبع)
LedgerSMB يك سيستم برنامه ريزي منابع سازماني (ERP) با محوريت حسابداري براي مشاغل كوچك و متوسط ​​است. به عنوان يك نرم افزار بنيادي كه براي ادغام با ساير سيستم ها و فرايندها طراحي شده است ، اين يك راه حل ايده آل براي شركت ها است كه انعطاف پذيري لازم را براي جريان كار خود دارند. همچنين صنايع مختلفي را شامل مي شود ، از مشاغل خرده فروشي گرفته تا سازمان هاي صنفي.
قابليت هاي داخلي شامل اصول اوليه مانند دفترچه راهنماي كلي و صورتحساب است ، اما از آنجا كه اين يك ERP است ، سطح دسترسي آن بسيار بيشتر مي شود. و از آنجا كه منبع باز است ، LedgerSMB قابل تنظيم است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.