نرم افزار حسابداري هم گام با شما در عصر كرونا

۱۱۵ بازديد ۰ نظر

هوشمند نوين،‎‎ نرم افزاري ساده و كاربرپسند در حوزه حسابداري و مديريت مالي است و پاسخگوي نيازهاي تمامي‌كسب‌وكارها اعم از كوچك، متوسط و بزرگ خواهد بود.
نرم افزار‌هاي جامع حسابداري هوشمند نوين با حفظ انسجام و يكپارچگي در سيستم‌هاي اطلاعات، ‎‎ به كاربران خود اين امكان را مي‌دهد، تا امور مالي خود را به سادگي سامان دهي كنند و اطلاعات مربوط به خريد و فروش و ساير موارد حوزه مالي كسب وكار خود را مديريت نمايند.
حال قبل از اينكه به اهميت نرم افزارهاي حسابداري براي مشاغل بپردازيم، بايد بدانيد كه مديريت حسابداري چيست؟ چرا امروزه نياز به نرم افزاهاي حسابداري بيش از پيش در ميان مشاغل و كسب و كارها حس مي‌شود؟ استفاده از اين سيستم‌ها‎ي حسابداري چه كمكي به مشاغل مي‌‎كند؟ مديريت حسابداري به برنامه ريزي استراتژيك، ‎‎سازماندهي شده، ‎‎جهت كنترل فرآيندهاي مالي در يك سازمان يا شركت اشاره دارد و به اطمينان از گردش پايدار پول در كسب و كار شما كمك مي‌‎كند. مدير حسابداري وظيفه برآورد نيازهاي سرمايه و تعيين ساختار آن،‎‎ ايجاد فرصت‌ها‎ي سرمايه گذاري، ‎‎ايجاد سياست‌ها‎ي مالي، ‎‎كمك به تصميم گيري‌ها‎ي مالي و غيره را بر عهده دارد و براي انجام يك مديريت مالي صحيح و بدون خطا، ‎‎به نرم افزارهايي جهت مديريت و كمك به تسريع عملكرد نياز است.
از سيستم‌هاي حسابداري ساده و تك كاربر مي‌‎توان براي ذخيره سازي سوابق شخصي يا محاسبات مالي شركت‌ها‎ي كوچك استفاده نمود و سيستم‌ها‎ي حسابداري پيشرفته و چندكاربره به منظور مديريت حساب‌ها‎ي پرداخت شده، ‎‎حساب‌ها‎ي دريافتي، ‎‎محاسبات بانكي و چك‌ها‎، ‎‎گزارشات فاكتورها و... در شركت‌ها‎ي بزرگ مورد استفاده قرار مي‌گيرند. امروزه بسياري از مشاغل شروع به استفاده از سيستم‌ها‎ي حسابداري كرده اند. اين نرم افزارها به صاحبان مشاغل اجازه مي‌‎دهند تا معاملات مالي را رديابي و فوراً گزارش‌ها‎ي مالي مختلفي را توليد كنند.
قبل از ظهور نرم افزار حسابداري ، ‎‎بايد عمليات مالي به صورت دستي انجام مي‌شد. گزارشات موقت اساساً غير قابل اطمينان بود چرا كه مديران حسابداري مجبور بودند ورودي‌ها‎ را به صورت دستي تلفيق و محاسبه كنند. سيستم‌ها‎ي حسابداري اين وظايف را به صورت خودكار انجام مي‌‎دهند، ‎‎ هزينه‌ها‎ي حسابداري را كاهش مي‌‎دهند و تصميم گيري‌ها‎ي مالي بهتري را از طريق گزارش گيري امكان پذير مي‌‎كنند.
براي متخصصان حسابداري، ‎‎نرم افزارهاي حسابداري، ‎‎دارايي با ارزشي در شركت محسوب مي‌‎شود كه به طور قابل توجهي به بهبود بهره وري بخش مالي كمك مي‌‎كند. جدا از آن، ‎‎مزاياي مهم ديگري نيز وجود دارد كه در ادامه به آن مي‌‎پردازيم.
تضمين كنترل مالي
نرم افزار حسابداري به صاحبان مشاغل اجازه مي‌‎دهد تا امور مالي خود را به طور خودكار كنترل كنند، ‎‎حتي اگر آن‌ها در امور حسابداري دانش و تخصص زيادي نداشته باشند، ‎‎با كمي آموزش، ‎‎مي‌‎توانند كليه عمليات حسابداري را با استفاده از رايانه مديريت كنند بدون اينكه مجبور به پرداخت هزينه اي باشند.
هزينه‌ها‎ي پس انداز
برنامه‌ها‎ي حسابداري به طور خودكار محاسبات اصلي، رويه‌ها‎ي اداري و چارچوب‌هاي درآمد شما را كنترل مي‌‎كنند؛ ‎‎بنابراين؛ نيازي نيست كه مديريت مالي‌تان را به يك شركت يا شخص حسابدار خارج از سازمان خود تحويل دهيد. اين نرم افزار همچنين مي‌‎تواند هزينه‌ها‎ي مربوط به چاپ و توزيع اسناد را كاهش دهد، ‎‎زيرا همه داده‌ها‎ به صورت ديجيتالي در يك مكان امن ذخيره شده اند.
افزايش دقت اطلاعات
به گفته حسابداران و حسابرسان، ‎‎يكي از مزاياي مهم برنامه‌ها‎ي حسابداري خوب، ‎‎كاهش خطاي انساني است كه معمولاً هنگام محاسبه و وارد كردن داده‌ها‎ رخ مي‌‎دهد. عدم صحت در صورت‌ها‎ي مالي مي‌‎تواند منجر به بحران‌ها‎يي شود كه تأثيرات منفي در تجارت خواهد داشت و نرم افزار ويژه حسابداري مي‌‎تواند از وقوع چنين مسائلي جلوگيري كند.
بهبود امنيت داده‌ها‎ي مالي
اطلاعات مالي محرمانه‌ترين اطلاعات شركت هستند و بايد بسيار محافظت شوند تا در معرض خطر نباشند و در دسترس افراد متفرقه قرار نگيرند. يك سيستم حسابداري با ذخيره كردن اطلاعات جامع مالي و گزارشات شركت‌ها يا سازمان‌ها، به امنيت قابل توجهي نياز دارد؛ بنابراين،‎‎ فقط افرادي كه به آن‌ها حق دسترسي داده شده مي‌‎توانند داده‌ها‎ را مشاهده كنند.
پيش بيني مالي
اين احتمالاً يكي از مهمترين ويژگي‌ها‎ي يك سيستم حسابداري حرفه‌اي است. مطمئناً تمامي كارفرماها مي‌‎خواهند تا بتوانند درآمدها و هزينه‌ها‎ي خود را ارزيابي كنند. ابزارهاي پيش بيني به آن‌ها كمك مي‌‎كند تا امور را به صورت عاقلانه كنترل كنند، ‎‎ هزينه‌ها‎ي غيرضروري را حذف كرده و سود را بهينه كنند.


با نرم افزار حسابداري فروشگاهي، ‎‎سريع‌تر محاسبه كنيد
هر سيستم حسابداري نقاط قوت و ضعف خود را دارد، ‎‎اما برخي از ويژگي‌ها‎ي اصلي وجود دارد كه صرفا نرم افزار‌ها‎ي حسابداري كامل و پيشرفته بايد از آن برخوردار باشد. افتتاح يك كسب و كار خود يك موفقيت محسوب مي‌‎شود. اين كه شما صاحب يك مغازه فروش اسباب بازي هستيد يا يك فروشگاه يا سوپر ماركت بزرگ تفاوتي ندارد. در حال انجام هر كسب و كاري كه هستيد، ‎‎به نرم افزار ويژه حسابداري نياز خواهيد داشت. سيستم‌ها‎ي حسابداري به صاحبان فروشگاه‌ها‎ اين امكان را مي‌‎دهند تا بدون نياز به ثبت و مديريت حساب‌ها‎ي روزانه فروشگاه، از ميزان خريد، ‎‎فروش، ‎‎سود و زيان، ‎‎موجودي‌ها‎ي انبار و ...حاصل از تجارت خود مطلع گردند. شما براي به دست آوردن هرگونه سود از فروشگاه خود، ‎‎ بايد سازماندهي شويد و امور مالي خود را به درستي مديريت كنيد.
شايد فكر كنيد كه همه نرم افزارهاي حسابداري كسب و كار مي‌‎توانند در صورت استفاده براي فروشگاه‌ها‎، ‎‎ به عنوان نرم‌افزار حسابداري فروشگاهي كاربرد داشته باشند اما اين باور اشتباه است. در نرم افزار حسابداري فروشگاهي هوشمند نوين، ‎‎ راهكارها و ماژول‌ها‎ي نرم افزاري خاصي وجود دارد كه مي‌‎تواند تمامي نيازهاي مشاغل فروشگاهي كوچك و بزرگ را برطرف نمايد. تعيين چند قيمت براي يك كالا، ‎‎ چاپ اتيكت قيمت براي تمام كالاها، ‎‎ مديريت موجودي‌ها، ‎‎ ابزار ماليات بر فروش، ‎‎ توانايي‌ها‎ي حقوق و دستمزد يا ادغام، ‎‎ لينك با دستگاه كارت خوان و سيستم پوز، ‎‎ تهيه پرينت فاكتور به صورت فيش پرينت، ‎‎ ارائه گزارشات سريع و متنوع و بسياري ديگر، ‎‎ از امكانات فوق العاده اين نرم افزار است.
كمك به پيمانكاران با كمك نرم افزار پيمانكاري
شركت‌هاي پيمانكاري براي موفقيت در صنف كاري خود مي‌بايست وظايف عملياتي و حسابداري را، ‎‎طي مراحل مختلفي انجام دهند. بسته‌ها‎ي نرم افزاري زيادي در بازار وجود دارد كه ادعا مي‌‎كنند اين فرآيند‌ها‎ را آسان تر مي‌‎كنند. در سيستم حسابداري پيمانكاري هوشمند نوين، ‎‎ ما به برطرف كردن نيازهاي پيچيده پيمانكاران پرداخته‌ايم. شما از رديابي هزينه‌هاي شغلي و مديريت تجهيزات و انبارها گرفته تا ثبت و بررسي سفارشات، ‎‎ قراردادها و ضمانت نامه‌ها‎ به اين سيستم نيازمند خواهيد بود. سيستم حسابداري ويژه پيمانكاران به صورت كاملاً يكپارچه اين امكان را براي شما فراهم مي‌‎كند تا مديريت مالي خود را به درستي انجام دهيد. با استفاده از اين نرم افزار، ‎‎شما وقت بيشتري براي كار در ساخت پروژه‌ها‎ي سودآور خواهيد داشت.
نرم افزار حسابداري پيمانكاري ، ‎ابزارهاي مديريت مالي را اغلب در اختيار شركت‌هاي پيمانكاري و كارگاه‌ها‎ي ساختماني قرار مي‌دهد و متناسب با نياز‌هاي متفاوت پيمانكاران، ‎‎داراي پكيج‌ها‎ي متفاوتي است. مواردي از قبيل ثبت هزينه‌هاي پروژه، ‎‎كنترل موجودي انبار مصالح و مواد اوليه، ‎‎اعلام سررسيد چك‌ها‎، ‎‎حقوق و دستمزد، ‎‎حساب‌ها‎ي قابل پرداخت و دريافتي، ‎‎قراردادها و گزارش‌ها‎ي حسابرسي از جمله مواردي است كه در نرم افزار هوشمند نوين قابل استفاده است.
نرم افزار خدماتي، ‎‎خدمتي در خور كسب و كارتان
سيستم حسابداري براي صنايع مبتني بر خدمات بسيار كمك كننده بوده و به رشد تجارت كمك مي‌‎كند. اين برنامه‌ها‎، ‎‎در حالي به بازار عرضه شده است كه تمامي نيازهاي شما را به طور كامل پاسخگو باشد. استفاده هوشمندانه از نرم افزار حسابداري خدماتي مي‌‎تواند باعث رشد روز افزون كسب و كارتان گردد. سيستم‌ها‎ي حسابداري مانند يك پكيج كامل از كارشناسان حسابداري است كه كليه امور شما را در دست مي‌‎گيرد و كارهاي روزمره‌ حسابداريتان را ساده مي‌‎كند. با برنامه‌ها‎ي حسابداري مناسب كسب و كارتان مي‌‎توانيد تمام خدمات و پروژه‌ها‎ي خود را بررسي كنيد و با ميزان سود و زيان هريك آشنا شويد.


گزارشات اثر بخش با حسابداري توليدي
در تمامي واحد‌هاي توليدي اعم از پوشاك، ‎‎ مصالح و…، ‎ثبت‌ها و صورت‌هاي مالي مي‌بايست بسيار دقيق نوشته شوند تا در انتهاي سال بتوان با توجه به نوع فرايند و حجم كار، ‎‎گزارشات مالي صحيح و مورد استنادي بدست آورد. صاحبان شركت‌هاي توليدي مي‌توانند از طريق اين گزارشات، ‎‎استراتژي‌هاي كلان مالي خود را تعيين كرده و سرمايه‌گذاري‌هاي درستي انجام دهند. ويژگي‌هاي موجود در نرم ‌افزار حسابداري توليدي شامل ثبت دريافت و پرداخت‌ها‎، ‎‎ثبت تامين كنندگان و انبارها، ‎‎ثبت مشتريان، ‎‎نمايندگي‌ها‎، ‎‎ تغيير سفارشات، ‎‎گزارشات كار و پشتيباني از سفارشات است.
نرم افزار بازرگاني و اهداف پيش رو
اهداف يك مدير مالي بهينه سازي سود، ‎‎اطمينان از ماندگاري تجارت، حفظ گردش پول،‎‎ به حداقل رساندن مخارج سرمايه و به حداكثر رساندن سهم بازار است كه همگي اين‌ها‎ بايد از روي گزارشات دقيق و بدون خطا در بازه‌ها‎ي زماني مختلف تحليل و بررسي گردد. با استفاده از نرم افزار حسابداري بازرگاني هوشمند نوين، گزارشات مورد نياز براي اين بررسي‌ها‎ به صورت دقيق و بدون هرگونه خطا، ‎‎در بازه‌ها‎ي زماني مختلف توسط نرم افزارهاي حسابداري قابل دسترسي است. بدون مديريت صحيح مالي، رسيدن به اهداف دشوار خواهد بود و مي‌‎تواند با ضررهايي روبرو شود كه منجر به ورشكستگي كسب و كارتان شود.
همچنين با مراجعه به سايت هوشمند نوين مي توانيد، دموي رايگان نرم افزار حسابداري را به رايگان مشاهده و در صورت تاييد سفارش دهيد.
منبع:
https://digiato.com/promoted/1258836/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.