چرا استفاده از نرم افزار حسابداري در حال افزايش است؟

۸۳ بازديد ۰ نظر

چه در صنوف عمده فروشي و چه در خرده فروشي باشيد، وظيفه مديريت مالي بسيار مهم است. مديريت مالي به شما كمك‌ مي‌كند تا هزينه‌هايتان را به صورت هدفمند، براي گسترش كسب و كارتان خرج كنيد. بدون شك نصب سيستم حسابداري معتبر از اين نظر بسيار سودمند خواهد بود. ما در شركت نرم افزار حسابداري هوشمند نوين، به ارائه نرم افزارهاي حسابداري مناسب براي تما‎مي‌كسب و كارها پرداخته ايم. تيم برنامه نويسي ما به طور دائم با بهره گيري از نيازهاي خاص مشتريان به رفع آن‌ها‌ مي‌پردازد. تيم هوشمند نوين همواره سعي داشته است تا با ارائه نرم افزار‌هاي حسابداري قابل اعتماد و كارآمد در سراسر كشور، اطمينان مشتريان خود را جلب نمايد. استفاده از اين نرم افزارها قابليت‌هاي فوق العاده اي را در اختيار شما قرار‌ مي‌دهد كه موجب آسان شدن عملكردهاي حسابداري و محاسبات سريع و دقيق‌ مي‌شود. امروز ما در زير به بخشي از مزايا و امكانات نرم افزارهاي حسابداري اشاره خواهيم كرد.
نرم ‌افزار حسابداريAccounting-softwareنرم ‌افزار حسابداريصحت ديتابيسدر يك كسب و كار و تجارت، حفظ بانك اطلاعاتي گسترده، حاوي اطلاعات در مورد مشتريان، محصولات، مقادير، هزينه‎ها، پرداخت‌ها و غيره بسيار مهم است اما گاهي اوقات كاركنان شما هنگام وارد كردن آن‌ها، مرتكب برخي اشتباهات‌ مي‌شوند. با اين حال، با سيستم حسابداري هوشمند نوين، از امنيت و ماندگاري اطلاعات مهم ماليتان مطمئنن باشيد.
محاسبه سريعمحاسبه دستي معمولاً وقت زيادي را از شما‌ مي‌گيرد و احتمال خطا در محسابات را افزايش‌ مي‌دهد. عمليات دستي امروزه منسوخ شده و غير قابل قبول است؛ از اين رو بهتر است تا شما با نصب سيستم‌هاي حسابداري تمام محاسبات حياتي كسب و كارتان را در مدت زمان كوتاه تر و به صورت بسيار دقيق تر انجام دهيد. استفاده از سيستم‌هاي مالي و حسابداري به شما امكان مي‌دهد تا به شيوه اي ساده تر و به روز تر بر روي كسب و كارتان تمركز كنيد.
امنيتنشت اطلاعات حساس، موجب تضعيف اعتبار كسب و كارتان‌ مي‌شود. شما‌ مي‌توانيد با استفاده از يك برنامه حسابداري خوب و جامع، از داده‌هاي مالي‌تان محافظت و از امنيت حساب‌هاي تان مطمئن شويد.
گزارش تجزيه و تحليلشما بايد بطور دوره اي تجزيه و تحليل كاملي از عملكردهاي سازمان خود انجام دهيد. مطالعه گزارشات به دست آمده از نرم افزارهاي حسابداري، براي شناسايي بخش‌هاي حياتي كه نياز به توجه بيشتري دارند ضروري است. با استفاده از اين گزارشات‌ مي‌توانيد بر روي قسمت‌هاي ي از كسب و كارتان كه نياز به هزينه يا زمان بيشتري دارد تمركز كرده يا بدانيد براي رسيدن به سوددهي و رشد شغلتان، چه عملكردهايي لازم و ضروري است. بنابراين، استفاده از برنامه مديريت حسابداري به شما امكان‌ مي‌دهد گزارش ارزيابي مفصلي را بدست آوريد.
قابليت دسترسي سادهمتخصصان فروش معمولاً قبل از تعامل با مشتريان، بايد وقت و انرژي زيادي را براي به دست آوردن داده‌هاي حياتي تجاري صرف كنند. بدون شك استفاده از سيستم حسابداري، دسترسي به چنين داده‌هايي را به صورت دسته بندي شده در اختيارتان قرار‌ مي‌دهد و به تيم شما كمك‌ مي‌كند تا با يك تجزيه و تحليل جامع تما‎مي‌ داده‌هاي مورد نيازتان را به دست آوريد.
مديريت حساب يك بخش مهم در هر تجارت است. و اين امر به وضوح ضرورت نصب نرم‌ افزار حسابداري را نشان‌ مي‌دهد. ما به شما كمك‌ مي‌كنيم بسته به نيازهاي خاص تجاري خود، برنامه مورد نظرتان را انتخاب كنيد.
سيستم حسابداري يك برنامه كاربردي است كه به طور خاص براي تسهيل كار حسابداران، در ضبط و ثبت اتوماتيك معاملات تجاري از جمله خريد، فروش، كارمزد، ماليات و ساير فعاليت‌هاي حسابداري طراحي شده است.
اصولاً نرم افزارهاي حسابداري با هدف تسهيل در عملكرد حسابدار، در تهيه صورت‌هاي مالي متشكل از ترازنامه‎ها، سربرگ‎ها، ترازهاي آزمايشي، بيانيه جريان نقدي، سود و زيان، پرونده حسابرسي ماليات‌ها و غيره ايجاد‌ مي‌شوند.
نرم افزار حسابداري خدماتي و اهداف پيش رومشاغل مبتني بر خدمات در مقايسه با يك تجارت مبتني بر محصول، نيازهاي حسابداري و جزئيات كمتري دارند. ارائه دهندگان شركت‌هايي مانند خدمات حمل ونقل، خدمات نظافتي، خدمات حسابداري، شركت‌هاي مهندسي و معماري، خدمات كامپيوتري، وكلا، ‌مشاوران و … هر يك داراي سيستم‌ها و ماژول‌هاي منحصر به فردي در سيستم حسابداري هوشمند نوين هستند. مشاغل خدمات گرا اغلب كارمنداني را، براي ارائه خدمات به مشتريان خود استخدام‌ مي‌كنند. در اينگونه كسب و كارها، ارائه خدمات مانند هزينه وكالت، مشاوره و خدمات حسابداران مي‌توانند بطور ماهانه، هفتگي و يا به صورت ساعتي انجام گردد كه خود خواستار ماژول‌هايي است. سيستم حسابداري هوشمند نوين به منظور رفع نيازهاي هريك از مراكز خدماتي، امكان درخواست هركدام از ماژول‌هاي مورد نياز كسب و كار شما را ارائه مي‌دهد.
Accounting software2نرم ‌افزار حسابداريهدف اصلي مشاغل خدماتي ارائه خدمات و دريافت و پرداخت وجه به صورت كامل يا جزئي است. ثبت معاملات بعضي اوقات به صورت نقدي (هنگام دريافت ثبت‌ مي‌شود) يا به صورت اعتباري و مدت دار انجام مي‌شود، بدين معني كه در زمان ارائه، خدمات بعدي رزرو شده است و وجوه مربوط نيز در دوره‌هاي بعدي دريافت مي‌شود. اين تراكنش‌ها و صورت حساب‌ها در نرم افزار حسابداري خدماتي به سادگي قابل ثبت است.
گاهي اوقات چنين اتفاقي مي‌افتد كه خدمات به صورت پيوسته ارائه‌ مي‌شوند. اين معاملات ممكن است به صورت هفتگي، ماهانه، سه ماهه يا سالانه تكرار شود. سيستم حسابداري هوشمند نوين با دارا بودن تكرار ويژگي معاملات، مي‌تواند بهترين پشتيبان در ثبت اينگونه معاملات باشد.بسياري از مشاغل خدماتي، درآمدهايشان را براساس فاكتورها يا قبض‌هاي صادر شده به مشتريان ثبت مي‌كنند و برخي نيز درآمد را بر اساس وجه نقدهاي دريافتي ثبت مي‌كنند. اين بدين معني است كه وجوه در سيستم حسابداري مي‌توانند طبق نياز كاربر شما، به صورت نقد، بيعانه و يا بر اساس فاكتورها يا قبض‌ها در سيستم حسابداري ثبت گردند.
نرم افزار حسابداري توليدي و ويژگي‌هاي لازم براي چرخه توليدمقوله حسابداري و حسابرسي براي مشاغل توليدي پيچيده است چرا كه در تعيين ارزش موجودي و هزينه كالاهاي فروخته شده همچنين تعيين ارزش كالاها، مورد استفاده قرار‌ مي‌گيرد. نرم افزارهاي حسابداري عمو‎مي ‌توانايي پاسخگويي به چنين نيازهاي پيچيده اي را ندارند؛ بنابراين، توليد كنندگان نرم افزار، براي كمك به كسب و كارهايي كه نياز به ماژول‌ها و قابليت‌هاي اختصاصي دارند، راه حل‌هاي جداگانه‌اي در طراحي خود مد نظر قرار داده و نرم افزاري كاملا متناسب با صنف شغلي آن‌ها ارائه‌ مي‌دهند.
دارا بودن سيستم حسابداري توليدي، به نظارت دقيق بر موجودي، بهينه سازي هزينه‌ها در توليد كالاهاي نهايي و به حداقل رساندن هزينه‌هاي غيرضروري كمك‌ مي‌كند. شايد شما به عنوان يك مدير كسب و كار از خود بپرسيد كه چرا كسب و كارهاي توليدي به سيستم حسابداري منحصر بفردي براي خدمات توليدي احتياج دارند؟ پاسخ كوتاه اين است. براي بهبود بهره وري. تصور كنيد كه كارمندان حسابداري همه روزه فاكتورهاي ورودي و خروجي حاصل از هر خريد و فروشي را به صورت دستي وارد دفتر صورتحساب‌ها كنند. در اين صورت نه تنها احتمال وارد كردن داده‌هاي مالي و اطلاعات نادرست افزايش‌ مي‌يابد، بلكه هم هزينه زماني در پي خواهد داشت و هم هزينه‌ي اضافي براي تامين پرسنل.
بدون داشتن گزارشات دقيق، با كيفيت و به موقع، توليد كنندگان قادر به بررسي محصولات و اطلاع از سلامت مالي تجارت خود نخواهند بود. استفاده از برنامه‌هاي حسابداري با قابليت خودكارسازي عملكردهاي محاسباتي، باعث جلوگيري از كسل كننده شدن فرايند حسابداري‌ مي‌شود و در نتيجه كارايي و بهره وري كاركنان حسابداري را افزايش‌ مي‌دهد.
علاوه بر سازماندهي امور مالي، نرم‌افزارهاي حسابداري به كسب و كارها كمك‌ مي‌كنند تا از تغييرات به روز قوانين مالياتي مطلع شده و محاسبات خود را بر اساس جديدترين دستورات مالياتي محاسبه نمايند.
توليد كنندگان اغلب يا با سرمايه گذاران در ارتباط هستند يا خود سرمايه گذاري‌ مي‌كنند؛ به همين دليل علاوه بر نياز به ماژول‌هايي جهت انجام امور مالي روزانه به ماژول‌هايي براي ثبت و نگهداري داده‌هاي مرتبط با سرمايه گذاري مانند ميزان سرمايه اوليه، ميزان كاهش يا افزايش سرمايه، برداشت‎ها، سهم سود و زيان، سود انباشته و .‌.. نيز نيازمند است.
Accounting software3-نرم ‌افزار حسابدارينرم ‌افزار حسابدارياگر سازمان شما نيز تصميم به انتخاب يك نرم افزار حسابداري توليدي گرفته است، حتما اطمينان حاصل كنيد كه با سيستم‌هاي ديگري كه كارخانه شما در حال حاضر با آن‌ها كار‌ مي‌كند، يكپارچه شود. يكپارچه سازي اجازه‌ مي‌دهد تا شما هميشه داده‌هاي دقيق و واقعي را در دسترس داشته باشيد.
ثبت كليه عمليات خريد و فروش به صورت عمده و جزيي، تعريف انبارهاي مختلف براي مواد اوليه، محصولات نهايي و افزودن كالا به آن، گزارش ريز كاركرد حساب مشتريان، اعلام سررسيد چك، ارائه گزارشات دقيق مورد نياز حسابداران، قابليت گرفتن خروجي‌هاي لازم اظهارنامه‌هاي مالياتي و ارزش افزوده، طراحي گزارشات مالي متنوع از ترازنامه‎ها، گردش حساب‌ها در تما‎مي‌سطوح و سود زيان براي مطالعه مديران مالي و قابليت بستن سال‌هاي مالي مختلف در زمان‌هاي دلخواه از ديگر ويژگي‌هاي نرم افزارهاي حسابداري توليدي هوشمند نوين است.
با نرم افزار حسابداري فروشگاهي منابع مالي خود را ساده كنيدچه يك فروشگاه زنجيره اي با فروش روزانه بالا باشيد و چه يك مغازه ي كوچك با فروش متوسط، يك نياز در بين شما مشترك است: شما بايد حساب كتاب‎هاي خود را مديريت كنيد. مديريت مالي براي يك تجارت سالم و موفق بسيار مهم است و بدون وجود ابزارهاي مناسب، بايد آينده ي شغلي و تمام فكر و وقت و انرژي خود را دفن كنيد.
يكي از بهترين و مهمترين قابليت‎هاي نرم افزار هوشمند نوين، طراحي ساده، آسان و استاندارد به همراه جزئيات دلخواه مشتري و دارا بودن محيط گرافيكي زيبا به منظور جلوگيري از خستگي، در برابر استفاده مكرر از نرم افزار، توسط كاربران و حسابداران مي‌باشد. اين نرم افزار يكپارچه مناسب براي فروشگاه‎هايي ​​است كه ‎مي‌خواهند يك ابزار محاسبات و عمليات با كاربردي آسان داشته باشند كه به آن‎ها بينش گسترده تري نسبت به تجارت خود بخشد. نرم افزار مناسب فروشگاه‎ها براي صاحبان مشاغلي طراحي شده است كه به دنبال راهكارهاي حسابداري ساده، آسان و مطمئن هستند تا به آن‎ها كمك كند، هميشه در طول مسير هدفمندي خود گام بردارند.
در بازار رقابتي و پرنوسان امروز ارائه خدمات پس از فروش با سرعت و كيفيت مناسب، يكي از نيازهاي اساسي مشتريان به محسوب ‎مي‌شود. سرويس سيستم حسابداري هوشمند نوين در قالب سيستم گارانتي و مديريت ارتباط با مشتريان، امكاناتي از قبيل مدت زمان گارانتي، نوع گارانتي، تعريف پلكاني قيمت خدمات، كنترل كيفيت و هزينه خدمات ارائه شده را در اختيار كاربران خود قرار مي‌دهد.
موفقيت هر كسب و كاري وابسته به فروش مناسب محصولات، خدمات شايسته و همچنين پاسخگويي سريع و منعطف با نياز مشتريان ‎مي‌باشد، نرم افزار نوين به شما اين امكان را مي‌دهد تا بتوانيد با اشراف كامل به انبار و هزينه‎هاي كالاهاي موجود، خريد و فروش مطلوبي داشته باشيد؛ همچنين، موجب جلوگيري از هدر دادن زمان، كاهش هزينه‎هاي اضافي، افزايش بهره وري و يكپارچه سازي سيستم مالي مي‌گردد. با استفاده از نرم افزار حسابداري فروشگاهي، انگشت خود را روي نبض مشاغل خود نگه داريد.
مديريت پروژه‌هاي پيمانكاري با نرم افزار حسابداري پيمانكاريحسابداري پيمانكاري تما‎مي‌امور مالي است كه در شركت توسط شخص حسابدار بايد براي تما‎مي‌پروژه‌ها محاسبه، ثبت و دسته‌بندي شود. شركت‌هاي پيمانكاري، مجموعه‌هاي هستند كه خدماتي چون پروژه‌هاي ساخت و ساز و پروژه‌هاي عمراني و … را انجام مي‌دهند. محاسبات در اين شركت‎ها بسته به حجم پروژه، از مقدار كم حجم و كوتاه مدت تا فعاليت‎هاي انبوه و زمانبر متفاوت است همچنين، بسته به اينكه پروژه‌هاي پيمانكاري در چه زماني اجرا مي‌شوند و چه تعداد نيرو و پرسنل در اختيار دارند، مسئله حسابداري متفاوت محاسبه ‎مي‌شود.
استفاده از نرم افزار حسابداري پيمانكاري براي محاسبه و ثبت داده‎ها، شركت‌ها را ملزم مي‌سازد تا در يك چهارچوب تعريف شده، امور مالي و داده‎هاي شغلي خود را ارزيابي و سپس با تهيه گزارشات كاربردي و جامع، به بررسي آن‎ها بپردازند ضمن اينكه استفاده از اين نرم افزارها مزيت‎هايي نيز براي كسب و كارتان فراهم ‎مي‌آورد. اگر برنامه‌هاي مديريت هزينه‌ در تما‎مي‌شركت‎هاي پيمانكاري مورد استفاده قرار گيرد، از وقوع خسارت‌هاي مالي جدي و جلوگيري خواهد شد.
معرفي نرم افزار حسابداري پيمانكاري و ساختمان‌سازيسيستم حسابداري ساخت و ساز، مجموعه‌ي كاملي از برنامه‎ها، فرايندها و ماژول‎هايي است كه متناسب با نيازمندي‌هاي شركت‎هاي پيمانكاري و جهت كمك به حسابداران اين صنف شغلي طراحي شده است. ثبت و دسته بندي حساب‎هاي دريافتي، حساب‎هاي قابل پرداخت، دسته بندي تما‎مي‌مواد و مصالح مصرفي
در هر پروژه به صورت جداگانه، پيگيري صورتحساب‎ها و چك‎ها و … از ديگر امكانات اين نرم افزار كاربردي است. اغلب فروشندگان برنامه‎هاي حسابداري پيمانكاري به مشتريان خود اين امكان را ‎مي‌دهند تا انتخاب كنند كه كدام يك از ماژول‎هاي حسابداري را ‎مي‌خوهند. در اين ميان ممكن است شركتي نياز به يك ماژول داشته باشد اما در آينده و با گسترش كسب و كار. اين گزينه شركت را قادر ‎مي‌سازد تا با بزرگ شدن كسب و كارشان بتوانند سيستم حسابداريشان را نيز گسترش دهند.
سيستم حسابداري ساخت و ساز ‎مي‌تواند در برنامه ريزي‎هاي استراتژيك و مديريت عمليات استفاده شود. با استفاده از سيستم حسابداري پيمانكاري، پيمانكاران قادر خواهد بود با تهيه اطلاعات پروژه مورد نظر به مديريت كارآمد پروژه‎ها و در نتيجه كاهش آسيب پذيري شغلي خود كمك كنند.
چندين عامل باعث ‎مي‌شود شركت‎هاي ساختماني از نرم افزارهاي حسابداري عمو‎مي‌به سمت نرم افزار حسابداري پيمانكاري تغيير جهت دهند. اين عوامل شامل عدم توانايي در محاسبات مختلف شغلي، اختصاص زمان بيشتر براي ورود داده‎ها، عدم تجزيه و تحليل داده‎ها به صورت تخصصي و نبود ماژول‎هاي تخصصي مرتبط با صنف شغلي است كه كارفرمايان را به سمت نرم افزارهاي تخصصي كسب و كارشان سوق ‎مي‌دهد. با استفاده از نرم افزارهاي مرتبط ‎مي‌توانيد به صورت كاملا حرفه اي حساب‎هاي خود را هوشمندانه مديريت نماييد. شركت حسابداري هوشمند نوين با بهره گيري از توانايي‎هاي برنامه نويسان خبره و با تجربه، اقدام به توليد نرم افزارهاي تخصصي در صنوف مختلف شغلي نموده و شما ‎مي‌توانيد با استفاده از اين سيستم‎هاي حسابداري نيازهاي خود را به طور كامل برطرف نماييد. براي آشنايي بيشتر با نرم افزارهاي حسابداري هوشمند نوين مي توانيد به سايت هوشمند نوين و مشاهده دموي رايگان نرم افزارهاي تخصصي  حسابداري هوشمند نوين بپردازيد.
منبع:
https://hamyarwp.com/accounting-software/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.