مديريت قراردادها با نرم افزار حسابداري پيمانكاري

۶۶ بازديد ۰ نظر

مديريت قراردادها با نرم افزار حسابداري پيمانكاري

بسياري از فعاليت‌هايي كه امروزه در فضاي كسب و كار با آن مواجه هستيم‌‌‌‌، ‌‌از طريق قراردادهاي پيمانكاري مديريت مي‌شوند. اما آيا فكر مي‌كنيد كه تنظيم اين قراردادها كار ساده‌اي است؟ اگر در طول سال‌هاي كاري‌تان با قراردادهاي توليد كالا‌‌‌‌، ‌‌ساخت و ساز‌‌‌‌، ‌‌حمل و نقل و… روبرو شده باشيد پاسخ‌تان به اين سوال منفي است. نرم‌افزار حسابداري پيمانكاري هوشمند نوين‌‌‌‌، ‌‌ابزاري قدرتمند براي مديريت مالي همزمان چندين پروژه پيمانكاري است. يكي از دغدغه‌هاي مهم مشاغل پيمانكاري طي سال‌هاي اخير‌‌‌‌، ‌‌خريد يك سيستم حسابداري پيمانكاري بوده است؛ نرم افزاري كه علاوه بر سادگي مي‌بايست امكان ثبت‌‌‌‌، ‌‌طبقه بندي و گزارش‌دهي براي اين قبيل كسب و كارها فراهم‌ كند. برنامه حسابداري پيمانكاري هوشمندنوين‌‌‌‌، ‌‌ابزاري قدرتمند به جهت مديريت مالي همزمان چندين پروژه پيمانكاري حتي به صورت همزمان است. بسته‌هاي نرم افزاري حسابداري هوشمند نوين‌‌‌‌، ‌‌ماژول‌هاي مالي و عملياتي بسياري را به صورت تخصصي براي كسب و كارهاي مختلف ارائه مي‌دهند. برنامه حسابداري پيمانكاري‌‌‌‌، ‌‌به طور خاص با توجه به نيازهاي پيمانكاران طراحي و در بازار ارائه شده است. سيستم‌هاي پيمانكاري به برنامه ريزي وظايف و اهدافتان كمك مي‌كند‌‌‌‌، ‌‌چشم اندازهاي بهتري از آينده شغلي‎تان ايجاد مي‌كند و موجب مي‌شود تا كنترل بهتري بر روي هزينه‌هاي كسب و كار خود داشته باشيد.

كاربران نرم‌افزارهاي حسابداري ممكن است به دنبال بهبود هزينه‌هاي شغلي يا راهي براي پيش بيني بهتر تخمين‌هاي خود باشند. با استفاده از سيستم‌هاي مالي مي‌توانيد به جنبه‌هاي مختلف پيمانكاري مانند لوله‌كشي‌‌‌‌، ‌‌برق‌كاري‌‌‌‌، ‌‌رنگ و گچ‌بري‌‌‌‌، ‌‌ديزاين‌هاي داخلي ساختمان‌ها‌‌‌‌، ‌‌عمليات ساخت راه‌‌ها و مترو و حتي شغل‌هاي پيمانكاري در حوزه ساخت سايت‌‌ها و ارتقا آن‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نيز بپردازيد. همانطور كه گفته شد براي انجام برخي فعاليت‌‌ها نياز به شركت‌هاي پيمانكاري داريم كه به چگونگي انجام فرايندهاي درخواست شده واقف باشند. اين قراردادها مي‌توانند رسمي باشند‌‌‌‌، ‌‌مانند قراردادي كه توسط تيمي از وكلا تهيه شده باشد يا يك قرارداد غير رسمي مانند توافق بين مشتري ‌‌و پيمانكار باشد. قراردادها توضيح مي‌دهند كه چگونه و در چه زماني كار شروع و پايان مي‌يابد‌‌‌‌، ‌‌طرفين چه مسئوليت هايي در قبال هم دارند‌‌‌‌، ‌‌هزينه‌هاي جانبي بر عهده مشتري است يا تيم پيمانكاري و اگر نتايج مورد انتظار اتفاق نيفتد‌‌‌‌، ‌‌چه دستورالعملي بايد انجام شود؛ بنابراين‌‌‌‌، ‌‌قراردادها از اهميت بالايي برخوردار هستند. عجيب است كه با وجود اهميت بالاي اين قراردادهاي پيمانكاري‌‌‌‌، ‌‌چگونه برخي شركت ها‌‌‌‌، ‌‌هنوز هم فرآيندهاي خود را به صورت دستي و چاپي مديريت و نگهداري مي‌كنند. استفاده از نرم افزار حسابداري پيمانكاري هوشمند نوين به شما در ثبت دقيق و نگهداري مطمئن اين اسناد كمك مي‌كند.

3 نكته ارزشمند در نرم افزار حسابداري خدماتي

هدف اصلي مشاغل خدماتي، ارائه خدمات به صورت كامل يا جزئي است. سيستم حسابداري هوشمند نوين به منظور رفع نيازهاي هر يك از مراكز خدماتي، امكان درخواست هركدام از ماژول‌‌‌هاي مورد نياز كسب و كار شما را ارائه مي‌دهد. پكيج خدماتي نرم‌افزار حسابداري هوشمند نوين‌‌‌‌، ‌‌با كاربري ساده در ثبت و ذخيره سازي اطلاعات مالي‌‌‌‌، ‌‌كنترل ميزان ورود و خروج نقدينگي و ...گزارش‌هاي دقيقي را درباره‌ عمليات مرتبط با چك‌هاي دريافتي و پرداختي و جنبه‌هاي ديگر محاسبات براي شما فراهم مي‌آورد. سيستم حسابداري خدماتي ما‌‌‌‌، ‌‌ارائه گزارشات مربوط به فروش خدمات‌‌‌‌، ‌‌اطلاعات مالي منسجم و به‌ هنگام را براي شما به ارمغان مي‌آورد.


عملكردها و فعاليت‌هايي كه در شركت‌ها و موسسات خدماتي صورت مي‌گيرد‌‌‌‌، ‌‌علاوه بر ايجاد درآمد موجب صرف هزينه‌‌‌‌، ‌‌اموري دارايي‌‌‌‌، ‌‌ايجاد بدهي و... نيز مي‌شود؛ بنابراين‌‌‌‌، ‌‌براي پيگيري‌‌‌‌، ‌‌ثبت و مديريت حساب‌ها نيازمند يك نرم‌افزار حسابداري جامع خواهيد بود. حسابداران مجموعه ها‌‌‌‌، ‌‌با استفاده از امكانات نرم‌افزار حسابداري خدماتي بايد بتوانند اطلاعات مالي شركت را به راحتي و با سرعت و دقت بالا‌‌‌‌، ‌‌ثبت و روند كارهاي جاري را دنبال كنند تا در فعاليت‌هاي مالي شركت وقفه‌اي ‌‌به وجود نيايد.

قابليت‌هايي نظير ثبت مشتريان‌‌‌‌، ‌‌كالاها‌‌‌‌، ‌‌خدمات و حساب‌‌ها در سه سطح، تهيه‌ي در لحظه‌ي صورت حساب مشتريان، ثبت اسناد حسابداري مانند درآمد‌‌‌‌، ‌‌هزينه‌‌‌‌، ‌‌پرداخت و دريافت به صورت اتوماتيك، تعيين مدل‌هاي گوناگون پورسانت، امكان پيوست ضميمه‌‌ها به اسناد حسابداري، ايجاد فاكتور فروش‌‌‌‌، ‌‌مرجوعي و پيش فاكتور، ارائه گزارش فاكتورهاي فروش و مرجوعي، ترازنامه منطبق با استانداردهاي حسابداري و گزارشات امور مالي و حسابداري، تعيين چند قيمت براي خدمات قابل انعطاف و ... موجب مي‌شود تا شركت‌هاي خدمات محور همواره نياز به يك نرم افزار حسابداري خدماتي را حس كنند.

 

مديريت مبادلات با نرم افزار حسابداري بازرگاني

امروزه شركت‌هاي بازرگاني جز اركان اصلي اقتصاد هر كشور به حساب مي‌آيند. در اين صنف شغلي به دليل گردش مالي بالا‌‌‌‌، ‌‌حسابداري‌‌‌‌، ‌‌موضوعي مهم و حياتي تلقي مي‌شود. در حسابداري بازرگاني‌‌‌‌، ‌‌مد نظر قرار دادن درآمد حاصل فروش كالاها بسيار پر اهميت بوده و از اصول مهم حسابداري به حساب مي‌آيد ضمن اينكه مبادلات كالاها هميشه به واسطه پول نقد انجام نمي شود؛ بلكه بخش مهمي از خريد و فروش كالاها نيز به صورت فروش اعتباري در شركت‌هاي بازرگاني انجام مي‌شود. هزينه‌هاي شركتي‌‌‌‌، ‌‌يكي از عوامل مهم دخيل در تعيين سود و زيان شركت‌هاي بازرگاني است. در اين قبيل شركت‌ها‌‌‌‌، ‌‌هزينه‌‌ها بايد به دو دسته كالاهاي فروش رفته و هزينه‌هاي عملياتي و بهاي اجناس تقسيم گردد. عامل دوم تعيين كننده سود و زيان در شركت‌هاي بازرگاني‌‌‌‌، ‌‌بهاي تمام شده كالاهاي به فروش رسيده اند.


شركت‌‌ها از لحاظ نوع فعاليت به سه دستۀ خدماتي‌‌‌‌، ‌‌بازرگاني و توليدي تقسيم مي‌شوند. هر شركتي كه به خريد و فروش كالا بپردازد در شمار شركت‌هاي بازرگاني قرار مي‌گيرد. شركت‌هاي بازرگاني شامل بازرگاني داخلي‌‌‌‌، ‌‌خارجي‌‌‌‌، ‌‌فرعي‌‌‌‌، ‌‌كسبه جزئي و ديگر شركت‌‌ها مي‌باشند. فعاليت اصلي اينگونه شركت‌‌ها خريد انواع مواد خام‌‌‌‌، ‌‌فراورده‌ها‌‌‌‌، ‌‌كالاهاي ساخته شده از توليدكننده و يا عمده فروش و عرضەي آن به خريدار است. اين گونه شركت‌‌ها اغلب در شكل و محتواي كالاهايي كه خريداري و به فروش مي‌رسانند تغييري ايجاد نمي‌كنند‌‌‌‌، ‌‌بلكه كالاها را خريداري‌‌‌‌، ‌‌حمل و انبار نموده و به مشتريان تحويل مي‌دهند. اينگونه گفته مي‌شود كه شركت‌هاي بازرگاني واسطه انتقال و عرضۀ كالا از توليدكننده به مصرف كننده هستند‌‌‌‌، ‌‌چون زماني كه كالا را از ديگران خريداري ميكنند‌‌‌‌، ‌‌نقش خريدار و زماني كه آن را به سايرين مي‌فروشند‌‌‌‌، ‌‌نقش فروشنده را دارند.

شما مي‌توانيد براي رشد و بهبود روند كاري خود از نرم افزار حسابداري بازرگاني هوشمند نوين با امكاناتي چون ارائه گزارشات سود و زيان عمليات بازرگاني‌‌‌‌‌، ‌‌امكان صدور همزمان يا غير همزمان اسناد مالي‌‌‌‌‌، ‌‌امكان انجام عمليات بازرگاني ارزي و ريالي و ثبت اسناد مالي مرتبط به صورت خودكار‌‌‌‌، ‌‌امكان ثبت زمانبندي‌هاي تحويل كالا و گزارش‌هاي مرتبط‌‌‌‌، ‌‌ثبت فاكتور‌‌‌‌، ‌‌استعلام‌‌‌‌، ‌‌قرارداد و تعديلات خريد و ... استفاده نماييد.

 

نرم افزارهاي هوشمند نوين و بهبود مديريت همه جانبه داده‌هاي مالي


در گذشته‌‌‌‌، ‌‌مديران و حسابداران اغلب فاكتورها‌‌‌‌، ‌‌توافق نامه‌ها‌‌‌‌، ‌‌چك‌ها‌‌‌‌، ‌‌رسيدها و تمامي اسناد خود را در پوشه‌هاي مختلف و در كشو يا اتاقي نگهداري مي‌كردند. امروزه با به روز شدن تكنولوژي و ماشيني شدن كارها اين شيوه مديريت قراردادها مي‌تواند مشكلات زيادي را به همراه داشته باشد ضمن اينكه موجب سردرگمي نيز مي‌گردد. حسابرسي اشتباه مي‌تواند به راحتي يك كسب و كار را فلج كند و به سمت ورشكستگي سوق دهد.


مطلع بودن مديران از بار سنگين ثبت و مديريت قراردادها و صوتحساب‌هاي مالي‌‌‌‌، ‌‌و ريسكي كه صرفاً مديريت كردن نادرست اسناد به وجود مي‌آورد‌‌‌‌، ‌‌موجب مي‌شود كه بسياري از نهادها از سيستم‌هاي حسابداري خوب و دقيق براي حفظ داده‌هاي مالي خود استفاده كنند. سيستم‌هاي حسابداري اغلب به صاحبان كسب و كارها نويد صرفه جويي در زمان‌‌‌‌، ‌‌كاهش هزينه‌هاي اضافي‌‌‌‌، ‌‌تهيه گزارشات جامع و كاهش ريسك را مي‌دهد.

در پاسخ به افزايش تقاضاي نرم افزارهاي حسابداري‌‌‌‌، ‌‌بسياري از شركت‌‌ها اقدام به توليد نرم افزارهايي جهت بهبود كار حسابداران نموده اند. امروزه صدها سيستم حسابداري وجود دارد كه همه آن‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خدماتي را ارائه مي‌دهند و هر يك براي تمايز با يكديگر رقابت مي‌كنند تا اطمينان از نيازهاي اصلي يك مدير قرارداد برآورده مي‌شود. هوشمند نوين‌‌‌‌، ‌‌نرم افزاري ساده و كاربرپسند در حوزه حسابداري و مديريت مالي است و پاسخگوي نيازهاي تمامي‌كسب‌وكارها اعم از كوچك‌‌‌‌، ‌‌متوسط و بزرگ خواهد بود. نرم افزار‌هاي جامع حسابداري هوشمندنوين با حفظ انسجام و يكپارچگي در سيستم‌هاي اطلاعات‌‌‌‌، ‌‌به كاربران خود اين امكان را مي‌دهد‌‌‌‌، ‌‌تا امور مالي خود را به سادگي سامان دهي كنند و اطلاعات مربوط به خريد و فروش و ساير موارد حوزه مالي كسب وكار خود را مديريت نمايند.

نرم افزار حسابداري شركتي‌‌‌‌، ‌‌بازرگاني‌‌‌‌، ‌‌توليدي‌‌‌‌، ‌‌فروشگاهي‌‌‌‌، ‌‌پيمانكاري‌‌‌‌، ‌‌صنعتي‌‌‌‌، ‌‌خدماتي و همچنين نرم افزارهاي مالي خزانه داري‌‌‌‌، ‌‌انبارداري و حقوق و دستمزد‌‌‌‌، ‌‌با بيش از سيزده هزار كاربر فعال‌‌‌‌، ‌‌نمونه‌اي از راهكار مالي مطمئن و در عين حال بسيار ساده‌اي ‌‌است كه هوشمند نوين براي مديريت و رونق كسب و كار شما ارائه نموده است.

هوشمندانه در عصر نوين حسابداري كنيد!

هوشمند نوين در ابتداي فعاليت خود‌‌‌‌، ‌‌به طراحي و ساخت نرم افزارهاي عمومي حسابداري پرداخته و رفته رفته با به روز شدن تكنولوژي اقدام به ارائه نرم افزارهاي تخصصي‌‌‌‌، ‌‌متناسب با نيازهاي مشاغل مختلف نموده است. با گذشت بيش از 30 سال از فعاليت هوشمند نوين و با توجه به نياز مشتريان‌‌‌‌، ‌‌پكيج‌هاي مختلفي راه اندازي و تيم برنامه نويسي و پشتيباني ما ارتقا يافت. ما امروز مفتخريم كه بعنوان يك تيم بزرگ‌‌‌‌، ‌‌خدمات متنوعي در حوزه نرم افزارهاي مالي و حسابداري به مشتريان عزيزمان ارائه نماييم.

هوشمند نوين با تكيه بر علم‌‌‌‌، ‌‌تجربه و مشتري مداري خود توانسته است‌‌‌‌، ‌‌افتخار همراهي با بيش از 13,000 كاربر و 31 شعبه فعال در سطح كشور را كسب نموده و مجموعه‌اي ‌‌از نرم افزارهاي حسابداري تخصصي را در اختيار كسب و كارها قرار دهد. وجه تمايز ما‌‌‌‌، ‌‌اعتقاد ما به صداقت و شفافيتي كه در ارتباط با مشتريانمان در دستور كار خود قرار داده ايم. ما مفتخريم كه بعنوان يكي از قديمي ترين شركت‌هاي سازنده برنامه‌هاي مالي و حسابداري‌‌‌‌، ‌‌مشتريان خود را از نرم افزارهاي ارائه شده در بازار راضي نگهداشته و به خوبي پشتيباني‌هاي لازم را انجام دهيم. هوشمند نوين به عنوان يكي از شركت‌هاي طراحي و ارائه نرم افزار حسابداري‌‌‌‌، ‌‌درك عميق و كاملي از نيازها و ابزارهاي مورد نياز بازار در حوزه خدمات حسابداري و مالي داشته و به دنبال همكاري پاياپاي با فعالان حوزه حسابداري فروش در تما‌مي‌شهرها ‌مي‌باشد تا با استفاده از مهارت‌هاي آنان بتوان طيف وسيعي از مشاغل نيازمند اين نرم افزار را در‌برگيريم.

خدمت به حسابداران در حوره حسابداري

هوشمند نوين‌‌‌‌، ‌‌نرم افزاري ساده و كاربرپسند در حوزه حسابداري و مديريت مالي است و پاسخگوي نيازهاي تمامي‌كسب‌وكارها اعم از كوچك‌‌‌‌، ‌‌متوسط و بزرگ مي‌باشد. نرم افزار‌هاي جامع حسابداري هوشمند نوين با حفظ انسجام و يكپارچگي در سيستم‌هاي اطلاعات‌‌‌‌، ‌‌به كاربران خود اين امكان را مي‌دهند‌‌‌‌، ‌‌تا امور مالي خود را به سادگي سازمان‌دهي نموده و اطلاعات مربوط به خريد و فروش و ساير موارد حوزه مالي كسب وكار خود را مديريت نمايند. امروزه در بازار‌‌‌‌، ‌‌سيستم‌هاي حسابداري مي‌توانند سازمان‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و كسب وكارهاي متعددي را تحت پوشش خود قرار دهند. از شركت‌هاي كوچك، كه در تلاشند تا معدود قراردادهاي اصلي كسب و كارشان را حفظ كنند؛ تا سازمان‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي بزرگ با پرسنل زياد كه روزانه قراردادهاي بسياري را با شركت‌هاي بين المللي رد و بدل و ثبت مي‌كنند؛ مي‌توانند از اين برنامه ها بهره كافي را ببرند.

با استفاده از نرم افزار‌هاي حسابداري مي‌توانيد وضعيت مالي كسب و كارتان را به صورت دقيق ثبت و بررسي نموده و خطا و هزينه هاي اضافي خود را به طور چشمگيري كاهش دهيد. همچنين شما مي‌توانيد در سايت زوميت مقاله‌ ما را با عنوان نگاهي به رويكرد نرم افزارهاي حسابداري هوشمند نوين مطالعه نماييد. راهكارهاي حسابداري ارائه شده در اين مقالات و مشاهده دموي رايگان هوشمند نوين كه بر روي سايتمان قرار دارد، به شما در انتخاب نرم‌افزارهاي تخصصي مناسب كسب و كارتان كمك بسياري خواهد نمود. در پايان اميدواريم تا توانسته باشيم با كسب رضايت شما، با آسودگي به هدف‌هاي پيش رويمان در حيطه خدمت رساني بيشتر به مشتريان عزيز بپردازيم.

منبع:

https://www.asemooni.com/posts/511612/hnovin-com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.