بهترين نرم افزار حسابداري فروشگاهي قرن 21

۱۱۳ بازديد ۰ نظر

نرم افزار حسابداري فروشگاهي (Store accounting software) هوشمند نوين يك سيستم حسابداري است كه به منظور بهبود راندمان مالي فروشگاه ها طراحي شده است. اين نرم افزار به فروشگاه ها كمك مي كنند تا با اتوماسيون كردن و ساده تر كردن حساب هاي مالي و روزانه، از منابع انساني و زمان خود بهترين بهره را ببرند.نرم افزار حسابداري هوشمند نوين با اعمال استاندارد هاي پيش بيني شده در فروشگاه شما، به طور خودكار به ثبت اسناد خريد و فروش و جريان هاي حسابداري و مالي كسب وكار شما پرداخته و با امكان متصل شدن به ابزارهايي مانند دستگاه هاي باركدخوان و ترازوها همچنين اتصال به دستگاه هاي پوز فروشگاهي و كارت خوان بانكي، موجب سهولت كاركرد، افزايش عملكرد و بالا رفتن سرعت توسعه كسب وكار شما مي‌گردد.

نرم‌افزار حسابداري فروشگاهي چيست؟
اين گروه از نرم‌افزارهاي حسابداري هوشمند نوين روند خريد، فروش، مديريت صندوق و موجودي را بررسي مي‌كند. يكي از مزاياي اين نرم‌افزار كاركرد آن بر اساس باركد است كه به فرآيند فروش سرعت مي‌دهد و در انتها سود و زيان كسب‌وكار، موجودي كالاها و بسياري از گزارش‌هاي ديگر را نيز تهيه مي‌كند.
تفاوت نرم‌افزار حسابداري شركتي و توليدي چيست؟
تمامي شركت‌ها از لحاظ قانوني بايد دفاتر مالي منظمي داشته باشند و ايجاد دقت بالا با استفاده از تكنولوژي‌هاي روز، بسيار ساده‌تر از گذشته است. به‌طور كلي انواع حسابداري شركتي را مي‌توان به ۴ دسته حسابداري شركت بازرگاني، شركت پيمانكاري، توليدي و خدماتي تقسيم كرد. با اين‌ وجود برخي از نيازمندي‌هاي حسابداري شركتي در بخش‌هاي توليدي متفاوت است. از اين‌ رو گروه نرم‌افزاري هوشمند نوين نرم‌افزار حسابداري توليدي را به‌صورت مجزا در ليست محصولات خود جاي‌ داده است.


نرم‌افزار حسابداري توليدي هوشمند نوين با توجه به نيازمندي‌هاي واحد اقتصادي براي توليد محصول و خريد مواد اوليه به‌ منظور كسب سود طراحي‌شده است ولي در نرم‌افزار حسابداري شركتي (به‌ عنوان‌ مثال شركت پيمانكاري) نياز كسب‌وكار به تعامل با شركت‌ها و سازمان‌هاي ديگر مد نظر قرار گرفته، به‌ نحوي‌ كه مي‌توان از آن‌ها خدماتي را دريافت، در مناقصهها شركت و قرارداد منعقد كرد. همچنين به كمك نرم‌افزار حسابداري شركتي مي‌توان در سررسيد سال مالي به‌سادگي هزينه‌هاي انجام‌ شده را بررسي و گزارش‌هاي مربوطه را در اختيار داشت. برخي از مزاياي نرم‌افزار حسابداري شركتي هوشمند نوين عبارت است از:
· طبقه‌بندي دقيق حساب‌ها
· ايجاد گزارش‌هاي استاندارد مديريتي و تكميلي مانند گزارش‌ها سود كالا
· تعيين ميزان سود بر اساس بازه‌هاي زماني مشخص
· ثبت‌اسناد مالي و شماره‌گذاري اتوماتيك
· ايجاد انسجام و يكپارچگي در مديريت از اسناد و فاكتورهاي مالي
· ثبت و كنترل تمامي عمليات خريد، فروش و...
· دقت بالا در انجام محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد و سود و زيان شركت
· امكان ثبت فاكتورهاي رسمي و معمولي
· مديريت عمليات مربوط به گردش چك و بانك
· و ساير عمليات بازرگاني و خزانه‌داري تكميلي.
از مزاياي محصولات و نرم‌افزار حسابداري محك مي‌توان به موارد زير نيز اشاره كرد:
تنوع و پوشش كسب‌وكارهاي مختلف


طبيعتاً نيازمندي‌هاي يك گروه توليدي در زمينهٔ حسابداري با وظايف موجود در يك شركت يا فروشگاه بزرگ تفاوت‌هايي دارد. گروه نرم‌افزاري هوشمند نوين با بررسي و شناخت دقيق از اين تفاوت‌ها، اقدام به پياده‌سازي محصولات متناسب با كسب‌وكارهاي گوناگون كرده است. به‌اين‌ترتيب مي‌توان نرم‌افزار حسابداري متناسب با كسب‌وكار خود را تهيه كرد.
دريافت دمو پيش از انتخاب
يكي از فاكتورهاي مهم در انتخاب نرم‌افزار حسابداري حرفه‌اي پوشش نيازمندي‌هاي كسب‌وكار است. به همين دليل گروه نرم‌افزار محك امكان دريافت دمو رايگان نرم‌افزار حسابداري محك را فراهم كرده تا به‌اين‌ترتيب بتوان با اطمينان انتخاب كرد.
كاربرپسندي
سهولت استفاده يكي ديگر از عوامل مهم در انتخاب يك نرم‌افزار حسابداري حرفه‌اي است. نرم‌افزار حسابداري محك داراي رابط كاربري ساده است كه كار با آن را بسيار راحت مي‌كند.
ارائه مشاوره رايگان
بسياري از كسب‌وكارها و استارتاپ‌ها براي انتخاب يك سيستم نرم‌افزار حسابداري حرفه‌اي دچار سردرگمي هستند. اگر كسب‌وكاري هنوز نتوانسته سيستم حسابداري موردنظر را پيدا كند، با دريافت مشاوره رايگان از گروه نرم‌افزار هوشمند نوين انتخابي آسوده و با آگاهي بيشتر را تجربه خواهد كرد.
خدمات تكميلي پشتيباني
يكي از معضلات استفاده‌كنندگان از نرم‌افزارهاي حسابداري، در دسترس بودن پشتيبانان و ساير سيستم‌هايي است كه بتوانند به‌راحتي از آن‌ها دريافت خدمات داشته باشند. گروه نرم‌افزاري هوشمند نوين با آگاهي از اين معضل، با تلاش زياد توانسته خدماتي منظم به مشتريان خود ارائه كند و نگراني آن‌ها را در مورد مسائل پشتيباني محصولات مرتفع كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.