بهترين نرم افزار حسابداري پيمانكاري

۹۸ بازديد ۰ نظر

ابزارهاي پيش بيني ، صدور صورتحساب و صورتحساب براي تنظيم و سرعت بخشيدن به قراردادهاي ساخت و ساز در حال انجام ، پروژه فاكتور Zoho را با هم جمع مي كند. ابزار تخمين به شما امكان مي دهد براي تأييد سريع رديابي سريع تخمين هاي دقيقي را توليد كنيد. شما ممكن است شامل جزئيات اساسي ، از جمله شرايط و ضوابط كليدي ، به همراه جزئيات مربوط به پيمانكاران فرعي. فاكتورها كاملاً قابل تنظيم هستند تا از برند شما استفاده كنند و به شما امكان مي دهند هزينه و هزينه پروژه را به راحتي به مشتري ارائه دهيد.
به احتمال زياد ، شما در حال شركت در جنگ هاي مناقصه براي پروژه هاي ساختماني هستيد ، و در اينجا ابزار قيمت گذاري Zoho Invoice با اجازه دادن به شما براي ارائه قيمت هايي كه با توجه به مواد شما به دقت تنظيم شده ، مزيت مشخصي نسبت به مسابقات شما به شما مي دهد. اين برنامه به شما امكان مي دهد درخواست هزينه هاي پيش پرداخت هزينه هاي خريد قبل از ساخت را بپردازيد. ممكن است بخواهيد درصد مشخصي را از طريق فاكتورهاي نگهدارنده پرداخت كنيد ، و اين باعث مي شود سردردهاي مجموعه پرداخت چيزي از گذشته باشد.

نرم افزار حسابداري كه باعث تحول در تجارت شما خواهد شدبا استفاده از سيستم حسابداري هوشمند نوين، شما مي توانيد در كمتراز يك دقيقه فاكتوري را ايجاد، ارسال، پيگيري و پرداخت كنيد. با استفاده از نرم افزار ما قادر خواهيد بود تمامي هزينه ها وصورت هاي مالي كسب و كارتان را در يك فضاي ساده مديريت كنيد.
نرم افزار حسابداري كه باعث تحول در تجارت شما خواهد شد
– صرفه جويي در زمان نرم افزار حسابداري پيمانكاري هوشمند نوين به شما اين امكان را مي دهد تا هوشمندانه تر به كار‌هاي خود بپردازيد و لحظات گرانبهايتان را درجهت ايجاد فرصت ها، براي رونق كسب و كارتان صرف كنيد.با استفاده از سيستم ساده و كاربردي حسابداري پيمانكاري هوشمند نوين، امكان خودكارسازي مسئوليت هايي مانند سازماندهي هزينه هاي ساخت و ساز، مديريت اسناد، مديريت تجهيزات، مديريت سرمايه‌گذاري وقرارداد ها، گزارش نويسي و پيگيري درخواست هاي مشتريان، براي شما بي دردسر فراهم خواهد شد.
– حسابداري آسان بدون دانش حسابداري

نرم افزار حسابداري هوشمند نوين يا محيطي ساده به شما كمك مي كند كه بدون نياز به دانش حسابداري، امورمربوط به حساب هاي خود را به سادگي مديريت نمائيد.
– يادآوري پرداخت هاي ديرهنگاميادآوري خودكار پرداختي ها، شما را از سردرگمي زمان چك ها و صورت حساب ها نجات مي‌دهد. با فعالسازي تنظيمات پيش فرض نرم‌افزار، يادآور پرداختي‌ها را فعال كنيد و با خاطري آسوده به مسئوليت هاي ديگر بپردازيد.
– به راحتي هزينه هاي تجاري خود را سازماندهي كنيدبه سادگي مي‌توانيد با وارد كردن هزينه‌هاي خود در داخل نرم‌افزار حسابداري ما، به صورت ديجيتالي آنها را ذخيره كرده و بطور خودكار سازماندهي كنيد. بدون دردسر، با يك نگاه خواهيد دانست خرج‌هايي كه مي كنيد چه مقدار سودآور هستيد.


چرا فاكتور Zoho را براي تجارت خود انتخاب مي كنيد؟دقت رديابي زمان. اعتماد مشتري را با رديابي دقيق زمانه به دست آوريد كه صورتحساب ها را فقط براي ساعات واقعي كار مي كنند ، تا جزئيات دقيق دقيقه را تأييد كنيد.به زبان مشتري خود صحبت كنيد. فاكتور مهم نيست كه محل پروژه شما باشد ، فاضلاب Zoho فاكتورهايي را ارائه مي دهد كه مطابق با ارزهاي بومي و زبانها هستند ، در صورتي كه به فعاليت در هر جاي دنيا عادت داريد ، يك ويژگي مناسب است.هرگز دوباره هزينه‌ها را از دست ندهيد. با اين كار به شما امكان مي دهد تا به راحتي هزينه هاي برنامه را ضبط و بارگذاري كنيد ، اطمينان حاصل مي كنيد كه براي هر هزينه اي كه براي چرخه عمر پروژه خود جمع كرده ايد ، پرداخت مي شويد.يادآوري پرداخت به موقع. از اعلان هاي پرداخت خودكار استفاده كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه هرگز خواب خود را در پرداخت هاي ديرهنگام و بدتر از آن عدم پرداخت ، براي مدت طولاني از دست نخواهيد داد.امنيت پرداخت پيشرفته. به مشترياني روشي را براي تسويه حساب پرداخت هاي آنلاين با امنيت سازماني كه به آنها اعتماد دارند پيشنهاد دهيد.بررسي دقيق فاكتور Zoho
بيشتر بخوانيد14. مديريت خرج SutiSoftداشبورد مديريت SutiSoft Spend
SutiSoft Spend Management يك ابزار حسابداري آنلاين است كه به شما امكان مي دهد نحوه خرج كردن تجارت خود را مديريت و تحليل كنيد. اين پلتفرم شامل ماژول هاي مختلفي از جمله مديريت سفر و هزينه ، حساب هاي پرداخت شده و مديريت تهيه است. همچنين نظارت بر فاكتورها با استفاده از برنامه فاكتور داخلي قابل استفاده آسان است. با داشتن همه اين ويژگي ها در يك مكان ، مي توانيد به راحتي الگوي هزينه كل عملكرد خود را مشاهده كنيد.
سكوي بصري اين نرم افزار با داشتن كليه اطلاعات مربوطه در يك مكان ، بهره وري را افزايش مي دهد. معماري سكوي باز به اين معني است كه مي توانيد كل سيستم را با مجموعه ابزار فعلي خود ادغام كنيد. علاوه بر اين ، مديريت خرج SutiSoft مقياس پذير است ، به اين معني كه مي تواند با رشد و پيشرفت مشاغل شما معاملات هزينه هاي پيچيده شما را اداره كند.
بررسي دقيق مديريت خرج SutiSoft
بيشتر بخوانيدچرا SutiSoft Spend Management را براي تجارت خود انتخاب مي كنيد؟كنترل كامل بر هزينه سفر. قبل از تأييد هزينه هاي مربوط به مسافرت و ساير رزروها ، اطمينان حاصل كنيد كه كاركنان شما بيش از حد هزينه نمي كنند.ماژول خريد الكترونيكي يكپارچه براي نظارت بر بقيه هزينه هاي شما. برنامه مديريت خريد به شما امكان مي دهد تا داده هاي مختلفي را كه مربوط به تأمين كنندگان ، قراردادها ، موارد ضروري ، موجودي و موارد ديگر است ، مديريت كنيد.حساب هاي قابل پرداخت و ابزار پرداخت. اين ويژگي ها با استفاده از كانالهاي مختلفي از جمله OCR ، آپلود وب ، ايميل ، تلفن همراه ، پورتال فروشنده و موارد ديگر امكان ورود داده ها را فراهم مي كنند.15. BigTimeداشبورد BigTime
BigTime اگر به دنبال يك برنامه صدور صورتحساب قوي براي قراردادها و پروژه هاي مختلف خود هستيد ، عالي است. اين يك راه حل همه در يك است كه باعث مي شود فرآيند صورتحساب و صورتحساب شما سريعتر ، آسانتر و بدون خطا انجام شود. بستر كاملاً قابل تنظيم به شما امكان مي دهد زمان و هزينه هاي خود را ، چه آنلاين و چه آفلاين ، پيگيري كنيد. مي توانيد وظايف ، گردش كار ، كار در حال پيشرفت خود را كه مربوط به جزئيات صورتحساب مشتريان شما است ، مديريت كنيد.
علاوه بر اين ، BigTime شامل رديابي هزينه ، بودجه پروژه و زمانبندي DCAA است. اين ويژگيها باعث مي شود بدون داشتن اطلاعات غير ضروري ، بتوانيد يك فاكتور خوب مستند و دقيق تهيه كنيد. همچنين با دستگاه هاي تلفن همراه خوب كار مي كند ، به اين معني كه حتي در خارج از دفتر مي توانيد بيانيه هاي صورتحساب و فاكتورها را نيز نظارت ، توليد و ارسال كنيد.
چرا BigTime را براي تجارت خود انتخاب مي كنيد؟ماژول رديابي زمان براي محاسبه ساعتهاي قابل پرداخت به راحتي. براي تهيه يك جدول زماني دقيق نيازي به برنامه شخص ثالث نداريد. تايمر يك شير به شما امكان مي دهد زمان بي دردسر را رديابي و ضبط كنيد.رديابي دقيق هزينه ها براي پروژه هاي شما. شما به راحتي مي توانيد انواع هزينه ها از قبيل خريد ، مسافت پيموده شده و ساير موارد را مستقيماً در دستگاه همراه خود ضبط و نظارت كنيد. با گرفتن عكس مي توانيد اسناد از قبيل رسيد را ضميمه كنيد.ماژول هاي قوي و صورتحساب ويژگي هاي اصلي BigTime ابزار قدرتمند صورتحساب و صورتحساب آن است كه به شما امكان مي دهد نرخ صورتحساب را ارسال كرده و فاكتورها را مستقيماً در سكو ارسال كنيد.بررسي مفصل BigTime
بيشتر بخوانيد16. مدير دريافتني FGFG دريافتني مرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.