نرم افزار حسابداري صنعتي 2020

نرم افزار حسابداري

نرم افزار حسابداري صنعتي 2020

۱۱۲ بازديد ۰ نظر

مدير فروش يا مديردر يك سازمان سازماني ، مدير فروش يا مدير فروش مستقيماً در استراتژي رانندگي براي تيم فروش شركت خواهد كرد و به اطلاعات مالي مربوط به بخش آنها نياز دارد. اين اعضاي تيم بايد دسترسي به داده هاي فروش از تيم هاي خود را مشاهده و ويرايش كرده و به هرگونه گزارش گيري يا تحليلي كه توسط نرم افزار حسابداري ارائه شده است ، دسترسي مستقيم داشته باشند.

سيستم انبار

هزينه سالانه نگهداري كالا در انبارها، همواره بخش بزرگي از سرمايه يك سازمان را به خود اختصاص مي‌دهد. بنابراين موجودي‌ها به صورت علمي، كمك شاياني به سودآوري و كاهش هزينه‌هاي سازمان خواهد كرد. با استفاده از سيستم انبار هوشمند نوين، كليه كاربران به آساني از روند درخواست كالاهاي خود آگاه شده و قادر به پيگيري از آن خواهند بود.
حسابداري صنعتي و بهاي تمام شده«حسابداري بهاي تمام شده» شاخه اي از حسابداري است كه وظيفه جمع آوري اطلاعات مربوط به عوامل هزينه، محاسبه بهاي تمام شده محصولات و خدمات، همچنين، ارائه روش هاي تقليل بهاي تمام شده توليدات، از طريق تجزيه و تحليل گزارش ها و بررسي شيوه هاي توليد مي باشد.برخلاف تصور افراد، كاربرد نرم افزار صنعتي و بهاي تمام شده تنها محدود به كارخانجات و صنايع توليدي نيست. ساير كسب و كارها و مشاغل نيز از حسابداري بهاي تمام شده بهره برده و از اين روش در بانك‌ها، شركت‌هاي بيمه، شركت‌هاي حمل و نقل، شركت‌هاي هواپيمايي و… در جهت كارايي بيشتر استفاده مي‌كنند.
همكاران فروشبسته به بسته نرم افزار شما ، ممكن است همكاران فروش هرگز نيازي به دسترسي به نرم افزار حسابداري نداشته باشند. برخي از تيم ها داراي نمايندگان فروش هستند كه مستقيماً فاكتورها را به نرم افزار وارد مي كنند و در اين صورت براي دسترسي مستقيم به حساب هاي مستقيم خود نياز به ويرايش دارند. اگر تيم شما از ERP ، CRM با قابليت صورتحساب يا ابزار فروش ديگري براي مديريت صورتحساب و قراردادها استفاده مي كند ، مشاركت كنندگان شخصي فروش احتمالاً نيازي به دسترسي به ابزار حسابداري شما ندارند. در اين حالت ، با اين وجود اطمينان حاصل كنيد كه پشته نرم افزار فروش داراي يكپارچه سازي بومي يا API با ابزار حسابداري است تا به طور خودكار داده هاي مهم مالي فروش را انتقال دهد.
گرايشات بازار نرم افزار حسابداريبازگشت به بالا
بازار نرم افزار حسابداري به طور فزاينده اي شلوغ و متنوع است. مدت طولاني تحت تأثير راه حلهاي مبتني بر سرور مبتني بر Peachtree ، SAP ، QuickBooks و ساير شركتهاي بزرگ توسعه نرم افزار ، شركتهاي جديدتر با ويژگي ها و عملكردهاي خاص در صنعت ، محصولات جديدي را به ظاهر ماهانه به بازار عرضه مي كنند.
اين سيستم هاي حسابداري جديد و چابك از رابط هاي كاربرپسند استفاده مي كنند كه از برنامه ها و نرم افزارهاي اصلي مصرف كننده تقليد مي كنند ، دسترسي آسان به اتوماسيون و ويژگي هاي مبتني بر هوش مصنوعي را فراهم مي كنند ، و اشتراكي هاي كوچك را با اشتراكي كم در ماهانه ترغيب مي كنند. اين موضوع تا حد زيادي بر نرم افزار حسابداري و بازار مشاوره كل تأثير گذاشته است: سيستم هاي ميراث غني از ويژگي ها تمايل به ظاهر حجيم تر و سخت تر براي اجراي آن دارند ، مشاغل كوچك قيمت سيستم هاي ميراث را زير سؤال مي برند و حسابداران كه از جديدترين نرم افزار حسابداري استفاده مي كنند مي توانند از روز استاندارد محور باشند. وظايف حسابداري به مشاوره استراتژي مالي با ارزش تر.
تغييرات فناوري كمك به تحول در بازار نرم افزار حسابداريتجزيه و تحليل و تجسم داده ها: ابزارهاي حسابداري مدرن از فروشگاههاي وسيع داده هاي مالي كه جمع آوري مي كنند و براي ايجاد تجسم داده ها استفاده مي كنند كه وضعيت مالي شركت را بدون استفاده از صفحات گسترده ، روشن مي كند ، استفاده مي كنند. بسياري از اين ابزارها شامل تجزيه و تحليل داده ها نيز هستند كه بينش در مورد استراتژي هاي آينده براي بهبود درآمد ، كاهش بدهي و ماندن در بودجه را ارائه مي دهند.
درايور رويداد: استفاده جديد از تجزيه و تحليل داده ها و ابزار هوش مصنوعي ، رانندگان رويداد فرصت هاي حسابداري را در داده هاي شركت تشخيص مي دهند و پيشرفت هايي را به نماينده حسابداري پيشنهاد مي دهند. رانندگان رويداد ممكن است پيش بيني ، پس انداز ماليات يا رشد درآمد را بهبود ببخشند.حسابداري مشاركتي: حسابداري مشاركتي مدتي است كه وجود دارد و مي تواند به بسياري از مشاغل كمك كند فرصتهاي خلاقانه مالي را در داده هاي خود پيدا كنند. اين امر با استفاده از پيام هاي فوري ، دسترسي از راه دور به حساب كاربري و نرم افزار كنفرانس ويديويي كه به دو يا چند طرف امكان همكاري را مي دهند در حالي كه همان دفترچه را در ابر مشاهده مي كنيد ، اين كار حتي ساده تر شده است.حسابداري موبايل و دسترسي از راه دور: همه چيز ديجيتالي نيز از جمله نرم افزار حسابداري به موبايل منتقل مي شود. نرم افزار حسابداري موبايل به تيم هاي از راه دور ، پراكنده ، ميداني و كوچك اجازه مي دهد تا به اطلاعات مالي خود از طريق تلفن هاي هوشمند ، رايانه لوحي يا به صورت دسك تاپ دسترسي پيدا كنند. و اين تيم ها ديگر نيازي به نگراني در مورد امنيت ندارند ، زيرا فناوري ابري كه اين ابزارها را اجرا مي كند ، بايد رمزگذاري داده ها را در هنگام ترانزيت و در حالت استراحت پايان دهد.امنيت داده ها: وضع قوانين مربوط به حريم خصوصي داده هاي GDPR در سال 2018 ، داده ها و امنيت مالي را در ذهن بسياري از شركت ها قرار داده است. بهترين نرم افزار حسابداري براي سال 2018 و بعد از آن شامل رمزگذاري ، امنيت پايگاه داده ، نقش كاربر قابل تنظيم و ساير ويژگي هاي امنيتي براي محافظت از داده هاي مالي شركت و مشتريان آن مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.